XXL Nutrition

michiel's zomer LOG

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Is het wel ok om bijna elke week te PR'n? :)

PR's rouleren ;) Bevalt het een beetje zo deze manier van trainen?

Ja, vooral over de lb training ben ik wel te spreken
Als ik nog eens een split doe komen de front squat en sldl er zeker terug in.
De fb training vind ik wat vaag, 1 x squat en 4-5 ub oefeningen
mss daar nog wat aan sleutelen.

Maar ik merkte vorige week lichte pijn in mijn knie tijdens het squaten op FB dag. Daardoor was ik er mee gestopt, dus was het eigenlijk een ub training...

FB training vrijdag 21 september 2007

deadlift:
8 x 70
5 x 100
5 x 110
3 x 120
1 x 140 (failure)
1 x 140 (failure)

BOR:
10 x 35
8 x 40
8 x 45

bench press:
12 x 30
10 x 40
6 x 50
2 x 60 (2de met kleine hulp)
1 x 65 ( zeer kleine hulp, reken ik niet als PR, volgende keer heb ik em!)

hier nog even 4 x BW en 2.5 x BW chins gedaan aan cable cross machine met hoofd tot bijna tegen de baar. Nu ga ik elke training chinnen tot ik genoeg reps kan om deftige setjes te doen!!!!!

military press:
10 x 30
8 x 35
6 x 35

squat:
8 x 40
6 x 50
4 x 60

Opmerkingen:
2 x squat per week is mss wat teveel van het goede, had weer klein beetje pijn in linker knie...

spijtig van je faillure op dl, better luck next time
doe maar even rustig aan met je knie dan bro'

deadlift failure zal wel door gebrek aan rust/slaap/eten liggen of aan het failen van de hamstrings (heb ik woensdag goed aangepakt met de SLDL)

het kan niet altijd PR time zijn hé ;)

Best aardige deadlift, hoelang en hoe zwaar ben je.

deadlift failure zal wel door gebrek aan rust/slaap/eten liggen of aan het failen van de hamstrings (heb ik woensdag goed aangepakt met de SLDL)

het kan niet altijd PR time zijn hé ;)

ik had dat gisteren ook een beetje met de schouders, liep niet echt hoe ik wilde, **** mn werk :mad:

ik ben de laatste weken teleurgesteld als ik geen pr's maak :D

183 cm @ 75kg ('s ochtends op nuchtere maag gewogen)

Deadlift doe ik het liefst, mss heeft het daar mee te maken dat ik hogere gewichten hef in vergelijking met BP en SQ? :p

Geen heel laag gewicht.

Zou kunnen:p Ik blijf je log volgen, goeie motivatie om mijn bench hoger te houden;)

Achja, ik doe nu een UB/LB/FB schema met veel compound dus normaal win ik wel wat in kracht binnekort (nu besteed ik meer aandacht aan incline bp voor bovenkant borst).

Ik zal proberen mijn BP op te krikken naar jouw niveau, doe jij hetzelfde voor de deadlifts (tenzij je al evenveel lift als ik?)

Achja, ik doe nu een UB/LB/FB schema met veel compound dus normaal win ik wel wat in kracht binnekort (nu besteed ik meer aandacht aan incline bp voor bovenkant borst).

Ik zal proberen mijn BP op te krikken naar jouw niveau, doe jij hetzelfde voor de deadlifts (tenzij je al evenveel lift als ik?)

Ah oke.

Ik doe geen lb, door mijn heup;)

Ah ok :)
Als die foto op je netlog echt die van jouw is (back double biceps) dan is er nog veel werk aan de winkel (ub dan toch)

Succes en vergeet niet:
Train als een bascross, eet als een bascross, slaap als een bascross en groei als een bascross! :roflol:

Ah ok :)
Als die foto op je netlog echt die van jouw is (back double biceps) dan is er nog veel werk aan de winkel (ub dan toch)

Succes en vergeet niet:
Train als een bascross, eet als een bascross, slaap als een bascross en groei als een bascross! :roflol:

Die foto is ook alweer oud:o Maar nog steeds veel werk aan de winkel idd.

:p

Jammer van die deadlift, volgende keer pak je hem!! Knie ff in de gaten houden, nu goed vreten en rusten!

Ik heb eens zitten denken om mijn LB op maandag te doen en UB op woensdag. Zo zal ik geen last meer hebben van mijn knie de vrijdag... :)

Nieuw logje gemaakt: michiel's log

Deze mag dicht, iedereen bedankt voor de comments ;)

Het is nu echt herfst eh:p

Geef ik je zoveel mooie namen, kom je met zoiets 'seriously unkools' !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven