Hahahhaaha
Kom op zeg als je dat van die planten en water geloofd hahaha wat een onzin. Teneerste een experiment van n=1 hahahaha Het resultaat kan best kloppen maar misschien was het ene zaadje gewoon een k3t zaadje. Als medisch bioloog kan ik echt lachen omdit soort ''onderzoeken''. ik heb dat "artikel" even snel doorgeken en als je al zoiets geloofd dan ben je niet echt wetenschappelijk bezig. dat is eigenlijk al het eerste wat je leert als je een wetenschappelijke opleiding volgt, wat zijn je bronnen..
Even over bacterien, waarschijnlijk gaan de meeste wel dood in de magnetron, dit betekent echter niet dat je niet ziek kan worden als er geen bacterien in zitten. de bacterien die er inzitten kunnen zogenaamde toxines hebben geproduceerd hebben. Hiervan kan je wel ziek worden.
Om bacterien te doden wordt een methode gebruikt die autoclaveren heet: Hierbij wordt onder druk water gekoookt(ik dacht tot ongeveer 120 graden) en dit voor enkele uren. Dit doodt volgens mij vrijwel alle bacterien, maar er zijn waarschijnlijk ook wel die dit kunnen overleven, de zogenaamde thermofielen, die zoals de naam het al zeggen van warmte houden..