MuscleMeat

middelmatige bodybuild acne

6garuda9

Novice
Waardering
0
Veel mensen hebben tijdens of na de kuur last van middelmatige bodybuild acne. Hiermee bedoel ik niet de hele heftige waar alleen Roa tegen helpt.
Ik bedoel de de gematigde acne.

Zijn er nog mensen die nuttige huis tuin en keuken middeltjes kennen tegen dit veel voorkomende probleem?????

wat is middelmatig voor jou dan?

dit kan nog eens interessant zijn, ik heb wat acne op schouders, buik en rug gekregen.
Wel niets in het gezicht, mijn vel is zelf zachter geworden in het gezicht.

Winny schijnt te helpen met de collageen in de huid, mss eens aan de winny gaan en zien of het weggaat.

• Topic Starter Topic Starter
Met middelmatig bedoel ik dat je niet gaat glijden als je op je rug ligt.

En je hoeft ze niet te zoeken met een vergrootglas.

Alles daartussen is voor mij middelmatig.

---------- Toegevoegd om 02:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:38 ----------

Winny heb ik ook gehoord.

Zou je nog iets met voeding kunnen doen?????

Met middelmatig bedoel ik dat je niet gaat glijden als je op je rug ligt.

En je hoeft ze niet te zoeken met een vergrootglas.

Alles daartussen is voor mij middelmatig.

---------- Toegevoegd om 02:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:38 ----------

Winny heb ik ook gehoord.

Zou je nog iets met voeding kunnen doen?????

Op keto gaan.
In mijn geval is chocolade nefast voor mijn acne.

Maakt het ook uit of je winny tabs of injects hebt???

Je bedoelt de spuit terugtrekken in die witte kop, voordat je het injecteerd.

Denk niet dat het daar beter van wordt, maar toch bedankt voor de tip.

Je bedoelt de spuit terugtrekken in die witte kop, voordat je het injecteerd.

Denk niet dat het daar beter van wordt, maar toch bedankt voor de tip.
Euh kerel dat moet je niet serieus nemen.

Btw is het je eerste kuur dat je wil doen of heb je al iets achter de rug?
Als je je 1e kuur wil doen met winny om je acne te verminderen zal het je sterk tegen vallen want de acne kan sterker worden -> androgenen.

Ik bedoelde niet dat de acne er van zal verminderen maar het wordt wel gebruikt bij sommige huidaandoeningen.

Het was ook niet serieus bedoelt (eigenlijk grappig).

Ik bedoelde eigenlijk acne die je soms tijdens of na het kuren krijgt. Niet de 13 jarige clearasil acne van SniperX.

ik heb dit topic geopend omdat bijna iedere chemische krachtatleet hier wel een keertje mee te maken krijgt. Het leek mij daarom zinvol om te vragen of mensen tips hebben en die ook willen delen. Zodat wij er allemaal beter van worden.

Ik gebruik zelf altijd "Rooscure". Da's een anti-roosshampoo die verkrijgbaar is bij de Kruitvat. Er zit een werkzame stof in die de acné laat verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dus ipv dat je de shampoo op je kop smeert, smeer je het over je acné. Voor de geinteresseerden onder ons zal ik straks wel even op het flesje kijken voor die 'werkzame stof'.
Het kost trouwens 3 euro/flesje. Moet er wel bij zeggen dat het niet de agressieve vorm van acné kan verhelpen. Dan moet je echt aan de roacu..

biergist tabs helpt ook wel redelijk, de aanbevolen dosis is 9 per dag ik neem er dan meestal een stuk of 15 dan is alles zowieso weg :)

biergist tabs helpt ook wel redelijk, de aanbevolen dosis is 9 per dag ik neem er dan meestal een stuk of 15 dan is alles zowieso weg :)

Haha.. Ik nam ook altijd 'een handje' 3x daags. Ik heb het nooit lang genoeg gebruikt om echt te kunnen zeggen dat het werkt (uit eigen ervaring). Jij wel dus Curtis ? Was dit om wat rest-acné weg te werken of echt tijdens je kuur ?

één goedemorgen trouwens:rolleyes:

benzoylperoxide creme van 10%. Gewoon te halen bij de apotheek. Smeerde hier mijn shouderbladen mee in voordat ik ging slapen en de acne werd duidelijk minder.

Vitamine B5 (pantotheenzuur) op 500 mg/dag.
Vermijd Clomid in de nakuur.

Het was ook niet serieus bedoelt (eigenlijk grappig).

Ik bedoelde eigenlijk acne die je soms tijdens of na het kuren krijgt. Niet de 13 jarige clearasil acne van SniperX.

ik heb dit topic geopend omdat bijna iedere chemische krachtatleet hier wel een keertje mee te maken krijgt. Het leek mij daarom zinvol om te vragen of mensen tips hebben en die ook willen delen. Zodat wij er allemaal beter van worden.

Hehe, je weet maar nooit wat je tegenkomt op het internet of zelf in het echt leven.

Staan erg interessante reactie's tussen. Alvast bedankt mannen

Haha.. Ik nam ook altijd 'een handje' 3x daags. Ik heb het nooit lang genoeg gebruikt om echt te kunnen zeggen dat het werkt (uit eigen ervaring). Jij wel dus Curtis ? Was dit om wat rest-acné weg te werken of echt tijdens je kuur ?

één goedemorgen trouwens:rolleyes:

Naja heb altijd het idee dat het een bepaald percentage weghaald heb je nietzoveel kan het ook alles weghalen! maar bij ernstige acne zal het dus echt een percentage zijn, maar alle beetjes helpen ;)

Roaccutane wordt alleen in het uiterste geval meegegeven aan de patient.
Eerst probeeren ze het met zalf van de apotheker, daarna met Dalacin, dan Antibiotica. Mocht dit allemaal niet helpen dan word pas de Roaccutane voorgeschreven.

Er zijn verder geen huis tuin en keuken middeltjes die helpen tegen acne.

Terug
Naar boven