XXL Nutrition

Midwinter Wok december 2005

Peiling Peiling Wanneer komt jou de wok het beste uit?

• In week 1 van december: zondag de 4e

Stemmen: 7 12,7%
  • In week 2 van december: zondag de 11e

Stemmen: 13 23,6%
  • In week 3 van dezember: zondag de 18e

Stemmen: 16 29,1%
  • Niet op een zondag graag

Stemmen: 19 34,5%

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er zeker, als alle nare shit met me pa is afgerond heb ik wat goed te maken. :)

Count me in.

Het lijkt me wel een nadeel om in een restaurant te zitten want dan zit je de hele tijd naast dezelfde personen. Kijk op de BBQ kon je een beetje rondlopen en met iedereen even een praatje maken. Maar ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als je de hele tijd door dat restaurant gaat lopen enzo.

Ik vind het sowieso weer snel achter elkaar. We hebben net een meeting achter de rug. Ik vond het hardstikke goed bevallen, maar het is wel een heel stuk reizen (zaterdag totaal 6 uur in de auto gezeten en ruim 30 liter benzine opgereden, al dan niet doordat ik flink fout gereden was maar dat terzijde). Ik ben persoonlijk meer voorstander van een jaarlijkse meeting in de zomer, lekker BBQ'en dat was een perfecte opzet.

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt me wel een nadeel om in een restaurant te zitten want dan zit je de hele tijd naast dezelfde personen.

De zoveelste misvatting, en is al eerder uitgelegd :D

Bij wokken kun je steeds een andere zitplaats bemachtigen, bij elke keer nadat je hebt opgeschept. Bovendien is het 'zo snel' na elkaar omdat veel mensen deze kans willen aangrijpen om alsnog eens kennis te maken. Waar kan dat beter dan op een plek die voor iedereen makkelijk met de trein te bereiken is, zonder eddingsacties op touw te hoeven zetten voor verdwaalde leden? :D

Hoelang is het de bedoeling dat we daar blijven. Zit daar een maximum aan? Als ik gewoon heel rustig eet kan ik makkelijk 5 uur achter elkaar doorbulken :D

Dan kom je gewoon al om 5 uur, zeg je dat je de penningmeester bent en dat je e.e.a. hebt voor te bereiden :D

Gezellig.......... geef alvast mijn bestelling maar door: 2x nummer 13 en 1x 27 met kroepoek.... ;)

FF serieus, DBC ik zou wel ff bellen dat er een extra voorraad kip aanwezig moet zijn....

DBC01 zei:
De zoveelste misvatting, en is al eerder uitgelegd :D

Bij wokken kun je steeds een andere zitplaats bemachtigen, bij elke keer nadat je hebt opgeschept. Bovendien is het 'zo snel' na elkaar omdat veel mensen deze kans willen aangrijpen om alsnog eens kennis te maken. Waar kan dat beter dan op een plek die voor iedereen makkelijk met de trein te bereiken is, zonder eddingsacties op touw te hoeven zetten voor verdwaalde leden? :D

wel handig, is je drankje bijna op en je overbuurman heeft nog een vol glas...hoppa!opstaan plaats vergaan...en weer n gratis verfrissing:D

RobertHosper zei:
wel handig, is je drankje bijna op en je overbuurman heeft nog een vol glas...hoppa!opstaan plaats vergaan...en weer n gratis verfrissing:D

Als dat jouw manier van denken en doen is dan weten we met wie we rekening moeten houden in het geval de portemonnee op tafel ligt...

DBC01 zei:
Als dat jouw manier van denken en doen is dan weten we met wie we rekening moeten houden in het geval de portemonnee op tafel ligt...

ey opa ik vind altijd beetje eng dat je altijd alle plaatsen kent die ik ook ken hahah.

Maar moet ik zeker in een soort kip pak op station lopen met bordje : DBB hier verzamelen ?

chicken_suit.jpg

Wat heeft je quote van mij met de plaatsen van bekendheid te maken??? :D

foutje :D

Ryu zei:
ey opa ik vind altijd beetje eng dat je altijd alle plaatsen kent die ik ook ken hahah.

Maar moet ik zeker in een soort kip pak op station lopen met bordje : DBB hier verzamelen ?

chicken_suit.jpg

:roflol:!!!!

ik durf weer niet.

oh kom jij ook ryu?
dan durf ik al helemaal niet, ik ben namelijk bang voor chinezen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven