- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Big'r zei:
jij ook al een D(G)liciousboy Big'r?
sjonge..die bacoboy krijgt hier nog zn eigen fanclubVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big'r zei:
sjonge..die bacoboy krijgt hier nog zn eigen fanclubHet lijkt me wel een nadeel om in een restaurant te zitten want dan zit je de hele tijd naast dezelfde personen.

DBC01 zei:De zoveelste misvatting, en is al eerder uitgelegd
Bij wokken kun je steeds een andere zitplaats bemachtigen, bij elke keer nadat je hebt opgeschept. Bovendien is het 'zo snel' na elkaar omdat veel mensen deze kans willen aangrijpen om alsnog eens kennis te maken. Waar kan dat beter dan op een plek die voor iedereen makkelijk met de trein te bereiken is, zonder eddingsacties op touw te hoeven zetten voor verdwaalde leden?![]()

RobertHosper zei:wel handig, is je drankje bijna op en je overbuurman heeft nog een vol glas...hoppa!opstaan plaats vergaan...en weer n gratis verfrissing![]()
DBC01 zei:Als dat jouw manier van denken en doen is dan weten we met wie we rekening moeten houden in het geval de portemonnee op tafel ligt...
Ryu zei:ey opa ik vind altijd beetje eng dat je altijd alle plaatsen kent die ik ook ken hahah.
Maar moet ik zeker in een soort kip pak op station lopen met bordje : DBB hier verzamelen ?
![]()
!!!!boogie zei:

uh?? durf je niet!boogie zei:

DBC01 zei:

mietje!boogie zei:oh kom jij ook ryu?
dan durf ik al helemaal niet, ik ben namelijk bang voor chinezen![]()
boogie zei:oh kom jij ook ryu?
dan durf ik al helemaal niet, ik ben namelijk bang voor chinezen![]()