- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uh? dat hebben we al gehad! of wil je in 2006?RubenSossa zei:vrijdag 2 september!! Kan ik gratis met OV reizen en ook weer terug!!
Lijkt me echt hartstikke cool!!
Peoples zei:FF serieus, DBC ik zou wel ff bellen dat er een extra voorraad kip aanwezig moet zijn....
DBC01 zei:JA, **** hardcore. Hardcore bestaat op papier en op het web in jullie hoofdjes.
Voor real hardcore mag je een Cutler-filmpie bekijken, de BBQ was meer bier en Bacardi(Behalve ik want ik word msselijk van alcohol)

Rob G zei:Het was toch óf spuiten óf zuipen bro (dus niet zuipen)![]()

Rob G zei:Het lijkt me wel een nadeel om in een restaurant te zitten want dan zit je de hele tijd naast dezelfde personen. Kijk op de BBQ kon je een beetje rondlopen en met iedereen even een praatje maken. Maar ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als je de hele tijd door dat restaurant gaat lopen enzo.
Ik vind het sowieso weer snel achter elkaar. We hebben net een meeting achter de rug. Ik vond het hardstikke goed bevallen, maar het is wel een heel stuk reizen (zaterdag totaal 6 uur in de auto gezeten en ruim 30 liter benzine opgereden, al dan niet doordat ik flink fout gereden was maar dat terzijde). Ik ben persoonlijk meer voorstander van een jaarlijkse meeting in de zomer, lekker BBQ'en dat was een perfecte opzet.

MrJ zei:En 't bestek dan?
Moet ik jouw afgelikte vork gebruiken om mijn kip, biefstuk, tauge, paprika, ui, etc in zwarte bonen saus naar binnen te werken?![]()
ben je nou aan t chinezen of niet?