Fitness Seller

Midwinter Wok december 2005

Peiling Peiling Wanneer komt jou de wok het beste uit?

• In week 1 van december: zondag de 4e

Stemmen: 7 12,7%
  • In week 2 van december: zondag de 11e

Stemmen: 13 23,6%
  • In week 3 van dezember: zondag de 18e

Stemmen: 16 29,1%
  • Niet op een zondag graag

Stemmen: 19 34,5%

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
en als we Karl Noten regelen voor de wokdag...durf je dan wel beste Boogie? zoon molukker is ook een Aziaat:D

vrijdag 2 september!! Kan ik gratis met OV reizen en ook weer terug!!

Lijkt me echt hartstikke cool!!

dan kun je een mineralenbad nemen met echt bronwater:D

@DW: zou je mijn pm even willen beantwoorden?

Ik ken meisje wat daar werkt..

En ze is nog BI ook :D:D:D:D

Klinkt goed! Heb voor de 3e week in december gekozen. Als de datum me uitkomt, lijkt het me super om te komen!

• Topic Starter Topic Starter
JA, **** hardcore. Hardcore bestaat op papier en op het web in jullie hoofdjes.
Voor real hardcore mag je een Cutler-filmpie bekijken, de BBQ was meer bier en Bacardi :roflol: (Behalve ik want ik word msselijk van alcohol)

DBC01 zei:
JA, **** hardcore. Hardcore bestaat op papier en op het web in jullie hoofdjes.
Voor real hardcore mag je een Cutler-filmpie bekijken, de BBQ was meer bier en Bacardi :roflol: (Behalve ik want ik word msselijk van alcohol)

Het was toch óf spuiten óf zuipen bro (dus niet zuipen) :):D

...tis spuiten of verzuipen, das de enige manier!!!om de juiste koers te varen...blablabla :coolnana:

Rob G zei:
Het lijkt me wel een nadeel om in een restaurant te zitten want dan zit je de hele tijd naast dezelfde personen. Kijk op de BBQ kon je een beetje rondlopen en met iedereen even een praatje maken. Maar ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als je de hele tijd door dat restaurant gaat lopen enzo.

Ik vind het sowieso weer snel achter elkaar. We hebben net een meeting achter de rug. Ik vond het hardstikke goed bevallen, maar het is wel een heel stuk reizen (zaterdag totaal 6 uur in de auto gezeten en ruim 30 liter benzine opgereden, al dan niet doordat ik flink fout gereden was maar dat terzijde). Ik ben persoonlijk meer voorstander van een jaarlijkse meeting in de zomer, lekker BBQ'en dat was een perfecte opzet.

My toughts exactly. :)

MrJ lees even de héle thread door en zie ook mijn antwoord op Rob's opmerking.

Als je 3 enorme borden opschept dan blijft er niet veel vertier meer over.
Als je daarentegen telkens wat BB-maaltjes opschept dan kun je na iedere opschepronde elders gaan zitten, glassje even meenemen en klaar. Als je op een plate ziet bij een BBQ op en veldje neem je je glaasje ook mee namelijk. En aangezien we allemaal zo'n grote bek hebben dat we heel veel eten kunnen we legio maaltjes opscheppen!

En 't bestek dan?

Moet ik jouw afgelikte vork gebruiken om mijn kip, biefstuk, tauge, paprika, ui, etc in zwarte bonen saus naar binnen te werken? :(

Ik dacht dat echte monsters met hun handen aten?

Het bestek neem je mee, net als je bordje vlees met bestek op de BBQ.
Maar als je alleen barbequen leuk vindt dan zou ik zeggen waxht nog even tot medio mei 2006. Een kleinere groep kan ook erg leuk zijn, vooral als er mensen met zucht naar kennis op AAS-gebied bijzitten. De aanwezigen zijn altijd bereid om je persoonlijke vragen te beantwoorden en nemen er alle tijd voor. ;)

Voor eens en voor altijd

Het is barbecueën

@jorasho: boeien! :p

Ik ben er met de BBQ volgend jaar zeker weer bij, wokken sla ik over. Evengoed natuurlijk heel veel plezier (hou Testo bij die bakgasten vandaan, na een fles Bacardi bestaat de kans op ontploffingsgevaar :D)

Als mijn nieuwe huis niet voor kerst word opgeleverd, dan wil ik er graag ook bij zijn. 18 december komt mij het beste uit.

MrJ zei:
En 't bestek dan?

Moet ik jouw afgelikte vork gebruiken om mijn kip, biefstuk, tauge, paprika, ui, etc in zwarte bonen saus naar binnen te werken? :(

ze hebben daar toch ook chopsticks?:D ben je nou aan t chinezen of niet?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven