Head Golem
Cool Novice
- Waardering
- 0
Zit met een massaprobleempje... ben al een aantal maanden serieus aan het trainen en het begint aardig z'n vruchten af te werpen. Ben einelijk de 72 kilo gepasseerd (dat een jaar geleden nog 64 was, wat ik niet gek vond voor zo'n graten***huis als ik), m'n rug is langzaam maar zeker aan het uitdeinen, benen worden steeds dikker, armen zie ik met de week groeien etc etc... het probleem is: m'n borst wil niet meewerken!!! Ik heb alles geprobeerd, hier en daar wat oefeningen geprobeerd en geschrapt in het verleden, ken inmidels alle filmpjes van Milos Sarcev uit me knar, dus de oefeningen die ik NU doe, voer ik wel goed uit, maar d'r gebeurt werkelijk HE-LE-MAAL NIXXX!!! Mijn huidige schema (afkomstig uit een 3-ay split) ziet er nu zo uit...
Incline bench sets/reps 8, 8, 8
Flat bench sets/reps 8, 8, 8
Incline flies sets/reps 10, 10, 10
Cable Cross sets/reps 8, 8, 8
Als ik nog ff wat energie over heb, ga ik meestal chest dips doen tot de fail
Het punt is dan ook, op het moment zelf heb ik wel het gevoel dat ik tot aan m'n tax zit (dan wel niet tax + 1 o.i.d), maar ga vervolgens niet met "pijn in me borst" naar huis wat ik meestal wel bij de andere spiergroepen heb. En toch probeer ik zo zwaar mogelijke gewichten te doen zonder dat ik de hele oefening verkeerd ga doen. Heb dringend hulp nodig, want de boel begint aardig uit balans te raken nu
thanx 4 da tips!!
Incline bench sets/reps 8, 8, 8
Flat bench sets/reps 8, 8, 8
Incline flies sets/reps 10, 10, 10
Cable Cross sets/reps 8, 8, 8
Als ik nog ff wat energie over heb, ga ik meestal chest dips doen tot de fail
Het punt is dan ook, op het moment zelf heb ik wel het gevoel dat ik tot aan m'n tax zit (dan wel niet tax + 1 o.i.d), maar ga vervolgens niet met "pijn in me borst" naar huis wat ik meestal wel bij de andere spiergroepen heb. En toch probeer ik zo zwaar mogelijke gewichten te doen zonder dat ik de hele oefening verkeerd ga doen. Heb dringend hulp nodig, want de boel begint aardig uit balans te raken nu
thanx 4 da tips!!