Unregistered zei:
zoals ik schreef 5-6gr per kg VVM.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unregistered zei:
Levrone@ zei:Mijn stats zijn: 1.78, 94 kg, vetpercentage 15/16%
Levrone@
Levrone@ zei:1.83 (ongeveer) nu 92 kg vetpercentage weet ik niet(* ben aan het cutten)
Johny zei:Dit waren de stats in je artikel:
Wist je het toen niet zeker ofzo??
patrick zei:Ok je vroeg me om een reactie dus die zal ik geven
15 weken T3 vind ik persoonlijk veels te lang. 6 weken is meestal de norm, de reden is omdat je met T3 enorm veel eiwitten moet eten, zeker gezien jouw minimale AS gebruik zal ej dit zeker moeten doen anders vreet je echt spiermassa weg. Zie nu ook dat je pas in week 7 op je hoogste dosage zit, en op dat moment stop je met de winstrol dus heb je alleen 200mg test over.
Denk aan 5-6gr per kg VVM. TIs namelijk een behoorlijk sterk goedje. En zoveel eiwitten eten komt echt je strot uit, geloof me.
Cardio liefst op nuchtere maag in de morgen, maar goed daar moet je maar tijd voor hebben. ZOu ik nu ok niet meer kunnen doen.
Weet niet hoeveel tijd er tussen je massakuur en je cuttingcycle zit, maar afgaande van de tekst zal dat niet veel wezen.
Ik persoonlijk ga nooit mer cutten meteen na een massakuur. Teveel hardverdiende spieren verloren.
En probeer je carbs naarmate je verder komt te verlagen. meteen op 100-150gr beginnen is funest, zeker als je 15 weken gaat cutten. Na 6 weken is de rek er namelijk uit.......
btw hardheid kan je wel vergeten hoor met T3 je voelt je zo slap als een vaatdoek.
khoop dat je er wat mee kan
Johny zei:Tja, ik heb niet zoveel kennis op het gebied van roids. Het ziet er wel deftig uit, dat zeker![]()
Ik dacht dat t3 enzo niet schadelijk was bij verstandig gebruik, maar het is wel weer een hele geavanceerde cycle. Mischien eerst vijf weken cutten met alleen een goed dieet en wat cardio om te kijken hoe het gaat. Daarna pas met de eca, clen, t3 aan de slag omdat 15 weken toch behoorlijk lang is.
Maar met jou cycle zul je wel het meeste massa overhouden, maar kost je ook het meeste pleuro's.
Maar ben wel zeer benieuwd naar je after pics.
Ben je trouwens van plan om op de 4 a 5% te blijven zitten of is het alleen voor een fotoshoot? Want zo laag blijven zitten is ook behoorlijk heavy, je lichaam heeft toch de neiging om wat hoger in vet te gaan zitten.
Ben benieuwd wat de experts ervan vinden.
Succes!
exarchos zei:idd ziet er allemaal goed nagedacht uit, even paar kleine vragen; hoe ga je beginnen met je kcal, ga je deze p/w omlaag brengen, dus van hoog naar laag of blijf je gedurende de 15 weken op zelfde aantal e/k/v? en zou zeker misschien wat rustperiodes inlassen, 5x p/w kracht en 225 min cardio is best intensief, zeker als je niet al te hoog in je kcal (carbs) zit, hoe ziet je split eruit met trainen? ben benieuwd?
maar succes en keep us informed!!
clen, eph, test zijn producten waar ik wel een opkikker van krijg
marcos zei:Met deze kuur zal je zeker vet verliezen. 120 mcg Clen zonder opbouwen? Ik nam voor de gein een keer een tab van Generic Supplements van 0,08 en ik ben er 3 dagen ziek van geweest. Ontzettend heftig. Alleen een vriend van mij vond er niks aan en voelde haast niks. Hoe hoog ga je in de eiwitten (gr/kg bm)?
, eiwitten hou ik standaard op minimaal 40 gram eiwit per maaltijd..dat is meer dan voldoende
exarchos zei:ben eigenlijk wel benieuwd naar je dieet, qua inhoud, ieg een supermarkt gaat denk flink verdienen aan jouw de komende tijd, en hoe strict hou je je eraan en lukt dat denk je qua studie/werk/uitgaan![]()