AndroidHealthClinic

Mijn 1e kuur is dat oke??? (advies aub)

Om te huilen zo een instelling.

djees, ik lees hier al n hele tijd, en reageer niet omdat k er nix van ken en me eerst wil verdiepen in de materie. Dan komt baco-boy #35135465 hier, hij doet ff de moeite om n account aan te maken en gooit hier direct zn voorstel voor de leeuwen.

en het irritante is dat hij meer reactie krijgt dan ik(geen positieve maar goed).
Blijkbaar moet je hier domme vragen stellen voor ze erop antwoorden!

Ga eerst maar aan kilogrammen voeding denken voordat je milligrammen AAS gaat gebruiken.

DBC01 zei:
De zoveelste die zwicht voor wat spuitwerk omdat het al sinds 2 maanden niet meer veel aan is om naar de sportschool te gaan. Dacht je dat je in 5 maanden een halve Schwarzenegger zou kunnen zijn, ben je na 7 maanden en veel eierkoeken eten nóg geen kilo zwaarder!

Kerel duik snel die sportschool in, vergeet wat je hebt gepost dan vergeten wij jouw debiele uitstapje.

Wahahahahh, karma!

-edit-

Laatst bewerkt door een moderator:
-edit-

Laatst bewerkt door een moderator:
Kappen svp heren. :)

Ik ben er geen voorstander van maar er zijn ook een heleboel domme mensen die eerst hun kuur kopen en dan pas een lidmaatschap bij een sportschool nemen.

zo ken ik er ook, ze beginnen te trainen en ook meteen te kuren want na 3 weken hebben ze ng geen 10kg gegained. ik ken er tans ook een paar die meteen zijn beginnen kuren en nu ook zoals de gevorderde onder ons 2 x jaars kuren en geen een topfysiek hebben. dus ja...
zo kan ik ook een paar mensen die al jaren trainen , dan pas kuren, en na de kuur zwaar terugvallen, tsja life's a b*ch!

ik zou als k jouw was 30 weken 100 mg oxy ed nemen .. daar groei je zeker op :roflol:

rtodeep zei:
ik zou als k jouw was 30 weken 100 mg oxy ed nemen .. daar groei je zeker op :roflol:

Nou niet overdrijven he 30 weken , 20 weken zal al meer dan genoeg zijn.:p

Neenee , " alle gekheid op een stokje" , zeker NIET aan de oxy gaan , is zeer slecht voor jou.

• Topic Starter Topic Starter
een beetjuh jammer dat iedereen zo neerbuigend (negatief) doet!!
maar dat gebeurd vaak op zo'n FORUM

heb letterlijk bij gezet advies!!!

dus vraag ik advies van verstandige mensen en mensen met ervaring
inplaats dat we elkaar gaan helpen(goed advies geven) .....NEE gaan we bedenken
hoe we...de persoon naar beneden kunnen halen!!!

EEN BEETJUH JAMMER!!!!:(

p.s. thnx for the dudes who staight real

Eddymion,muscleboy;)

wijze woorden brengen daden tot leven!!!

:rolleyes: Beetjuh jammuhr dat jaj vanuit Superdudes.nl naar dbb bent gevloguh.
Juh hebt ut gehoord dude, juh bent vurkeerd besig, stay real man.

Wat zit iedereen hier nu te klagen, geef die kerel gewoonweg het juiste advies en laat hem zelf beslissen wat hij er mee doet. Als hij echt die keuze wil maken gaat hij echt niet op andere gedachten gebracht worden door enkele forumkneuzen. ja hij is fout bezig, maar so what, hij blijft baas over eigen lichaam.

Het advies heeft ie al gekregen: Doortrainen en niet zeuren. Wat is dat nou, als na 7 maanden het bijltje erbij neergooien en aan de steroiden knagen?
Wat wordt dat over een jaar dan? Alle gains die hij behaalt verliest ie na de kuur en hoe hopelozer hij wordt des te vaker gaat ie kuren. Daar werk ik niet aan mee want ik heb 't te vaak zo zien gebeuren.

dit slaat toch alles , na 7 maanden!! dude ben je idioot :eek:

ga echt maar eerst een goedbulk schema maken , want daar ga je nog zat op groeien, trust me

en mocht je het allemaal geen **** boeiend wat wij hiet op zn FORUM zeggen dan heb ik nog wel een goed kuurtje voor je..

van ons overleden lid eddy :roflol: j/k ( waar is die kerel? )

http://img299.imageshack.us/my.php?image=kuur2fe.jpg

oke ik stop maar ben nou eenmaal op me grappigs als ik moet slapen :D

bye bye zwaai zwaai :wave:

Meneer Passievrucht,

Waar het de heren hier om gaat is puur voor jouw lijfsbehoud. Spieren kweken gaat niet snel en als je aan de steroiden gaat, zul je nog meer moeten trainen en eten, omdat je er anders nog geen baat bij zult hebben (óf je groeit überhaupt niet óf je verlies weer alle massa na je kuur).

Wat jij moet doen is eerst eens een paar jaartjes goed gaan trainen en heel belangrijk een goed voedingsschema gaan hanteren. Anders kan ik je zeggen, dat je nooit groot zult worden, nooit! Zelfs niet met anabolen. Daarbij zijn anabolen een serieuze zaak, waar je echt goed over moet nadenken. Als je hieraan begint zul je het verstandig (deskundig) moeten doen en dan nog wat nadelen/bijwerkingen op de koop toenemen.
De meeste mensen gaan pas na 4 of nog meer trainingsjaren aan de steroiden en jij wil met je 7 maanden trainen al beginnen! Nu je nog maar pas traint kun je nog veel kilo's bijhalen. Ik heb bijvoorbeeld in mijn eerste jaar 13 kilo aangezet. Dat kun jij ook hoor!

Anyway, ga ff door met trainen en vreten en kijk dan nog maar verder!

Terug
Naar boven