MuscleMeat

Mijn 2e kuur goed advies nodig.

Tiger325

Cool Novice
Waardering
0
Beste mensen,
Binnen kort begin ik met een Kuur van 6 weken bestaat uit Deca,Test propionaat,testcypionaat, stromba en nakuur natuurlijk! Ik ben zelf niet echt ervaren met kuuschema's dus iemand heeft een schematje voor me gemaakt mijn vraag aan jullie liefst zware jongens met ervaring is, als die combinatie niet klopt of er dingen moeten veranderd worden eigelijk alle goede tips en advies is welkom.
Week 1 en week 2
ma. 2ml deca + 2ml test cypionaat
di. 2ml test propionaat

do. 2ml deca + 2ml test cypionaat
vr. 2ml test propionaat

week 3 t/m week 6
zelfde combinatie en aantaal Test's en Deca's in de week alleen nu komt 50mg stromba per dag erbij tot einde.

Ik bedank iedereen alvast goede idvies is zeer welkom!!!!!

Beste mensen,
Binnen kort begin ik met een Kuur van 6 weken bestaat uit Deca,Test propionaat,testcypionaat, stromba en nakuur natuurlijk! Ik ben zelf niet echt ervaren met kuuschema's dus iemand heeft een schematje voor me gemaakt mijn vraag aan jullie liefst zware jongens met ervaring is, als die combinatie niet klopt of er dingen moeten veranderd worden eigelijk alle goede tips en advies is welkom.
Week 1 en week 2
di. 2ml test propionaat

vr. 2ml test propionaat

week 3 t/m week 6
zelfde combinatie en aantaal Test's en Deca's in de week alleen nu komt 50mg stromba per dag erbij tot einde.

Weet niet of we die hebben hier.

Wel denk ik dat je schema hier flink onderuit gehaald word, want het wankeld aan alle kanten.

Kerel, jij weet echt waar je mee bezig bent:)
Hoe oud ben jij?
Weet ji juberhaupt wat je injecteert man?

Ik tel normaal gesproken dus al 800 mg deca per week (uitgaande van 200 mg/ml).
2 soorten test (kort en langwerkend, waarom??)
Test prop is al 400 mg per week en dan waarschijnlijk 1000 mg /week cyp.
Is extreem kerel!
Hopelijk je 10e kuur, want als 1e is ie heftig hoor;)

• Topic Starter Topic Starter
Kerel, jij weet echt waar je mee bezig bent:)
Hoe oud ben jij?
Weet ji juberhaupt wat je injecteert man?

Ik tel normaal gesproken dus al 800 mg deca per week (uitgaande van 200 mg/ml).
2 soorten test (kort en langwerkend, waarom??)
Test prop is al 400 mg per week en dan waarschijnlijk 1000 mg /week cyp.
Is extreem kerel!
Hopelijk je 10e kuur, want als 1e is ie heftig hoor;)

Ik ben 26 jaar het is niet de eerste kuur derde kuur maar 2e kuur met spuit

Beste mensen,
Week 1 en week 2
di. 2ml test propionaat

vr. 2ml test propionaat

week 3 t/m week 6

even wat info erbij !
ik ben 26 , 172 , ik zit nou rond 94 kilo
het gaat om 400mg deca 1000mg cypionaat 400mg propionaat in de week.

nou het heeft eigelijk erg weinig met geld te maken is niet van belang.
zolas jullie allemaal weten het belijft een dure hobby

3e kuur, maar je weet niet wat je doet.
Waarom ene dag test cyp en andere dag test prop?
Kies dan voor kuur test prop of een frontlaad met cyp, of de 1e 2 weken test prop en dan cyp.
Plus waarom zo'n kort kuurtje?

even wat info erbij !
ik ben 26 , 172 , ik zit nou rond 94 kilo
het gaat om 400mg deca 1000mg cypionaat 400mg propionaat in de week.

voor een 2de kuur vind ik 1400 mg test in de week wel pittig.
als je toch in een korte kuur flink wil prikken, drop de Cyp en kick op 700mg prop in de week (uitgaande van 100mg de ml) betekend wel elke dag prikken.
Prop is een korte ester dus kicked na een dag of wat al in.

zet dan op de laatste dag van je prop prik in de week er 400 mg deca bij, over verdeel de deca over 2 prik dagen.

wil je de winny over de hele 6 weken nemen ? of over 4 weken? winny tabs of injects ?

edit: zie net dat je winny vanaf week 3 pakt 50mg ED, injects ?

Laatst bewerkt:
3e kuur, maar je weet niet wat je doet.
Waarom ene dag test cyp en andere dag test prop?
Kies dan voor kuur test prop of een frontlaad met cyp, of de 1e 2 weken test prop en dan cyp.
Plus waarom zo'n kort kuurtje?

Je lijkt me ervaren iemand, ik zei het al ik heb niet veel ervaring dus vadaar dat ook hier ben voor een advies,
wat zou jij mij kunnen advieseren hoe kan het beste die kuur nemen en hoelang moet ik over doen?

Ik denk dat hij beter eerst goed in kan lezen want er klopt niks van die kuur.
Test prop moet je om de dag zetten en niet elke derde dag.
Succes en wat is je nakuur trouwens:rolleyes:

Of weet je niet wat nakuur is

pregnyl is goed om je gekrompen ballen weer te vergroten maar een nakuur bestaat uit nolvadex of clomid

Zo zou ik het doen
Week 1tm8 test 500 mg per week
Week 1tm7 deca 400mg per week
Week 7 tm 10 ... 50 mg stromba per dag
Week 11 t/14 40mg nolvadex per dag

Jongens , ik wordt ineens van alle kanten aangevallen met dit en dat weet je dit weet je dat nog maals ik weet niks als ik het had geweten wat doe ik hier dan.
ik ben hier voor jullie advies,
ik zou het leuk vinden als jullie met een goede schema komen

Jongens , ik wordt ineens van alle kanten aangevallen met dit en dat weet je dit weet je dat nog maals ik weet niks als ik het had geweten wat doe ik hier dan.
ik ben hier voor jullie advies,
ik zou het leuk vinden als jullie met een goede schema komen

daar wringt de schoen een beetje mijn beste als je aleen een shcema komt halen dan is het dweilen met de kraan open, je leert er niets van.

Het is over het algemeen gebruikelijk dat je dan wat met de kritiek doet, met een schemavoorstel komt en dat er dan nog wat verbeterpunten inzitten is niet erg.

inde sticky's van dit forum staat namelijk een hele hoop over schema's, halfleven etc.

Maar als je nu slim bent ga je zelf uitzoeken hoe je je kuur naar jou wens kan maken. Het is belangrijk om te weten wat de spullen met je doen, groot word je zeker. Maar hoe lang je groot blijft en hoe lang het goed gaat is de vraag. Het schema dat ik je net gaf is naar mijn weten wel ok.

Succes met je kuur iig.

Terug
Naar boven