Fitness Seller

Mijn 2e kuur goed advies nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien klinkt het soms wat hard, maar niet alles zo direct opvatten als een aanval.

Je neemt 2 test soorten. Is dus min of meer hetzelfde, dus voegt weinig toe.
Dianabol nemen mensen als een frontkick. Lekker snel resultaat in de 1e weken van je kuur.
Dus niet op het einde. Winstrol meestal wel weer op het einde omdat je daar meestal wat harder van word.
Stel gewoon gerichte vragen. Kijk naar andere goede voorbeeldschema's en vul zo je eigen kuur in.

je hebt helemaal gelijk vorige kuur van mij was kuurtje van 10 weken de eerste 5 weken heb ik erg rustig aan gedaan omdat het iets nieuws was voor mij dus eerste 5 weken heb ik test en deca alleen gebruikt daar na heb ik 50mg d-bol per dag aan toegevoegd en ik heb clomid gebruikt als na kuur, ik ben in totaal 12 kilo aan gekomen met die kuurtje dus ik dacht deze keer gaan we voor wat minder massa maar wel keihard en droog dus die gene kwam met die nieuwe schema

ja en hoe vul ik mijn zakken zo snel mogelijk

hahahaha, idd kerel.
Ik zie dat zoveel om me heen gebeuren.

Dealers die hun klanten helemaal vernielen.
Maar weinig sympathie van mijn kant, want als je alleen maar tegen iemand op kan kijken en zelf je niet eens verdiepen in de aas-materie.....

Laatst bewerkt:
hahahaha, idd kerel.
Ik zie dat zoveel om me heen gebeuren.

Dealers die hun klanten helemaal vernielen.
Maar wienig sympathie van mijn kant, want als je alleen maar tegen iemand op kan kijken en zelf je niet eens verdiepen in de aas-materie.....

Dat is het probleem tegenwoordig. Allemaal maar snel snel snel.
Willen voor de zomer er goed uitzien.
Mensen snappen niet dat hun gezondheid ook van belang is.
Hoeveel mensen trainen er al echt langer als 5 jaar?
Eten echt goed.
Trainen fatsoenlijk.
Zijn er maar weinig.
Zelf ben ik ook erg wisselend met voeding. Momenteel eet ik super want ik wil niet aan de juice voordat ik ook echt het maximale eruit heb gehaald (wil stiekem de 150 kg bij 20% naturel gewoon halen:D ).

Ben jij ook nog naturel richard?? en ben jij dat op die avatar??? damn..

Terug
Naar boven