XXL Nutrition

Mijn 2e kuur goed advies nodig.

• Topic Starter Topic Starter
daar wringt de schoen een beetje mijn beste als je aleen een shcema komt halen dan is het dweilen met de kraan open, je leert er niets van.

Het is over het algemeen gebruikelijk dat je dan wat met de kritiek doet, met een schemavoorstel komt en dat er dan nog wat verbeterpunten inzitten is niet erg.

inde sticky's van dit forum staat namelijk een hele hoop over schema's, halfleven etc.

kritiek vind ik niet erg ik sta heel open voor je leert er altijd wat van maar omat ik zelf de schema heb niet gemaakt want ik heb liever dat een ervaren iemand dat doet vind ik raar om erop aan gesproken te worden, maar ja het hoort erbij is leuk om te weten hoe die jongens over denken

Maar als je nu slim bent ga je zelf uitzoeken hoe je je kuur naar jou wens kan maken. Het is belangrijk om te weten wat de spullen met je doen, groot word je zeker. Maar hoe lang je groot blijft en hoe lang het goed gaat is de vraag. Het schema dat ik je net gaf is naar mijn weten wel ok.

Succes met je kuur iig.

thanks man het helpt

Zo zou ik het doen
Week 1tm8 test 500 mg per week
Week 1tm7 deca 400mg per week
Week 7 tm 10 ... 50 mg stromba per dag
Week 11 t/14 40mg nolvadex per dag

Mooie kuur, maar zou het in dit geval iets langer doortrekken.
Test tot week 10 en de deca tot week 8.

Ja ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar dit heeft voor mij goed gewerkt iig. Maar test tot week 10 en deca tot week 8 is zeker een goede ligt er alleen aan wat voor soort test er gebruikt word uiteraard....:cool:

Wat wil je bereiken met je kuur? Is ook wel relevant nl..
Maar wat de rest al zegt, ik hou er niet zo van als ik alles moet voorkauwen aan iemand die zn lichaam vol wil stoppen met middelen waar hij de werking en risico's niet van kent! Dus ben verstandig en lees op zn minst de stickys, miss dat je je daarna wel bedenkt om te gaan kuren, het zou zo maar kunnen;)

Is je supplier niet in staat je een fatsoenlijk schema te vertellen???

Topictitel minder schreeuwerig gemaakt. Iets minder uitroeptekens en hoofdletters mogen best wel...

Wat wil je bereiken met je kuur? Is ook wel relevant nl..
Maar wat de rest al zegt, ik hou er niet zo van als ik alles moet voorkauwen aan iemand die zn lichaam vol wil stoppen met middelen waar hij de werking en risico's niet van kent! Dus ben verstandig en lees op zn minst de stickys, miss dat je je daarna wel bedenkt om te gaan kuren, het zou zo maar kunnen;)

ik vraag me af toen jij zelf met je eerste kuur begon heb je nooit advies van iemand gevraagd van hoe en wat, natuurlijk weet ik een en andere van die spullen maar ik dacht laten we maar even kijken wat voor ideeen hebben anderen, de reactie van jou is eigelijk niet iets dat ik op wacht maar toch bedankt.

welke kuren heb je al gehad? Aan je derde kuur te zien zijn de vorige ook al aardig zwaar geweest. dat in mijn achterhoofd houden kun je
Week 1t/m 10 Test E 500mg
Week 1t/m9 deca 400mg

Wil je wat harder uit de kuur komen kun je de laatste3/4 weken winny tabs (40 of 50mg) of injects (50mg) eod/ed zetten.

En de nakuur natuurlijk...

tip: lees je goed in de materie kerel want we kunnen jou hier van alles wijs maken!!! dat kan weleens heel nadelig voor je gezondheid werken;)

welke kuren heb je al gehad? Aan je derde kuur te zien zijn de vorige ook al aardig zwaar geweest. dat in mijn achterhoofd houden kun je
Week 1t/m 10 Test E 500mg
Week 1t/m9 deca 400mg

Wil je wat harder uit de kuur komen kun je de laatste3/4 weken winny tabs (40 of 50mg) of injects (50mg) eod/ed zetten.

En de nakuur natuurlijk...

tip: lees je goed in de materie kerel want we kunnen jou hier van alles wijs maken!!! dat kan weleens heel nadelig voor je gezondheid werken;)

hier voor heb ik deca en test gebruikt 10 weken en de laatste 4 weken ervan d-bol zat er ook bij.

ik vraag me af toen jij zelf met je eerste kuur begon heb je nooit advies van iemand gevraagd van hoe en wat, natuurlijk weet ik een en andere van die spullen maar ik dacht laten we maar even kijken wat voor ideeen hebben anderen, de reactie van jou is eigelijk niet iets dat ik op wacht maar toch bedankt.

Onze Koen bedoeld het goed maat.
Dit is een forum en JIJ stelt een vraag.
Ieder mag zn mening uiten.

kritiek vind ik niet erg ik sta heel open voor je leert er altijd wat van maar omat ik zelf de schema heb niet gemaakt want ik heb liever dat een ervaren iemand dat doet vind ik raar om erop aan gesproken te worden, maar ja het hoort erbij is leuk om te weten hoe die jongens over denken

En ook al is diegene ervaren, wil nog steeds niet zeggen dat ie in staat is een goede kuur samen te stellen.
Vaak werken die mensen met behoorlijk achterhaalde ideeen.

Beste mensen,
Ik ben erg blij met al die reacties en jullie menigen misschien op somige reacties heb ik niet goed op reageerd mijn excuses ervoor,
Uit jullie alle reacties lijkt dat me kuur schema niet goed is en moet anders,
ik zal het met nog meer mensen over hebben voor een betere schema ik dank jullie allemaal voor jullie reacties.

ben naturel

Beste mensen,
Ik ben erg blij met al die reacties en jullie menigen misschien op somige reacties heb ik niet goed op reageerd mijn excuses ervoor,
Uit jullie alle reacties lijkt dat me kuur schema niet goed is en moet anders,
ik zal het met nog meer mensen over hebben voor een betere schema ik dank jullie allemaal voor jullie reacties.

De meningen hier zijn ook vrij verdeeld, maar de meesten houden ons aan een aantal basis-principes.
Zodra jij weer mensen van ''buitenaf'' gaat vragen zal je weer een schema krijgen die niet klopt (volgens ons).

Lees je eens in op een aantal kuren van mensen die je hier voorgingen.
Zodra je iets denkt te hebben post je die....daarna zijn er zat mensen die bereid zijn je verder te helpen.

succes!!

De meningen hier zijn ook vrij verdeeld, maar de meesten houden ons aan een aantal basis-principes.
Zodra jij weer mensen van ''buitenaf'' gaat vragen zal je weer een schema krijgen die niet klopt (volgens ons).

Lees je eens in op een aantal kuren van mensen die je hier voorgingen.
Zodra je iets denkt te hebben post je die....daarna zijn er zat mensen die bereid zijn je verder te helpen.

succes!!

het is precies wat jij zegt ik denk dat mensen van buitenaf zullen ook jullie schematjes ook nooit goed keuren dus het belijft tog altijd de vraag wat een ideale schema is, en laten we eerlijk zijn elke lichaam reageerd anders meeste geven hun eigen ervaringmet een kuur.
bedankt kerel

Misschien klinkt het soms wat hard, maar niet alles zo direct opvatten als een aanval.

Je neemt 2 test soorten. Is dus min of meer hetzelfde, dus voegt weinig toe.
Dianabol nemen mensen als een frontkick. Lekker snel resultaat in de 1e weken van je kuur.
Dus niet op het einde. Winstrol meestal wel weer op het einde omdat je daar meestal wat harder van word.
Stel gewoon gerichte vragen. Kijk naar andere goede voorbeeldschema's en vul zo je eigen kuur in.

het is precies wat jij zegt ik denk dat mensen van buitenaf zullen ook jullie schematjes ook nooit goed keuren dus het belijft tog altijd de vraag wat een ideale schema is, en laten we eerlijk zijn elke lichaam reageerd anders meeste geven hun eigen ervaringmet een kuur.
bedankt kerel

Klopt ook kerel.
Maar zodra je de verschillende aas leert kennen in theorie zal je vanzelf zien dat we gelijk hebben.

Terug
Naar boven