MuscleMeat

Mijn ABS en Pecs

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Mijn ABS en Pecs (UPDATE)

Mijn ABS en Pecs

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik doe bodybuilding sinds December 2002.
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan en uiteraard ga ik nog netzo hard door.

Ik ben 17 jaar oud.
Ik train 5 daags in de week, gemiddeld 2 uur per dag.

Chestpress: 100kg
Schouder: 60kg
Lat: 65kg
Bankdrukken: 80kg
Traps: 80kg

Heel netjes! (understatement) :thumb: Ik zou alleen wat minder lang en vaak gaan trainen als ik jou was. De resultaten dan nog beter zijn want nu ben je gewoon aan het overtrainen.

Wat zijn je lengte en gewicht? Wilde net zeggen dat je volgens mij wel aan andere (kracht)sporten hebt gedaan en nu lees ik dat je idd al 5 jaar aan boksen doet.

Enniewee, succes!

goed hoor maar waarom geen pics van biceps enzo?? niet de moeite waard om te laten zien oid? is wel leuk om later te zien wat de vooruitgang is geweest :)

en dat boksen heeft je idd vrij goed op weg geholpen zie ik. good!

je bokst al 5 jaar, dus trainen ben je wel gewend. Als idd massa wil aanzetten moet je kortere/zwaardere trainingssessie doen. 1 uur 15 minuten is meer dan zat dan.

ziet er goed uit!

:thumb: zieet er idd erg netjes uit.

stats graag en uiteraard benieuwd naar meer fotos van je overall-look:thumb:

Voor zover ik kan zien, ziet het er netjes uit !

gr rob

ziet er goed uit idd ! miss wat meer foto's ? 1 fototje is ook zo lullig :)

Kleine foto met wat buikspieren, zelfs de meeste avaters zijn nog groter :rolleyes: . Kunnen we natuurlijk niet zo heel veel aan beoordelen. Laag vetpercentage, dat wel ! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen nieuwere nog, ik zal binnenkort echte foto's maken, want met webcam kan het helaas niet. Is te onduidelijk.

Ik heb hier nog wat vorige shots van me, van een nog geen maandje geleden ong.

goed bezig! Ben zelf ook 17 maar jij bent goed bezig ;) Of al een beetje gesnoept ?

Ryu, jaloers? :p

Nee Psv Fan :P hahahah

Jah, vond die foto ook minder, maarja, hij kan wel rake klappen uitdelen, dus ik zeg verder hiks. ;)

Zo dat zijn serieuse spieren voor een 17 jarige en nog met een laag vet % zo te zien!!

Ziet er goed uit!! Maar idd. voor echte massa misschien iets minder vaak trainen.

Suc6

Minder lang natuurlijk probeer binnen 5 kwartier klaar te zijn

BodybuilderX zei:
Mijn ABS en Pecs

Ik doe bodybuilding sinds December 2002.
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan en uiteraard ga ik nog netzo hard door.

Ik ben 17 jaar oud.
Ik train 5 daags in de week, gemiddeld 2 uur per dag.

Chestpress: 100kg
Schouder: 60kg
Lat: 65kg
Bankdrukken: 80kg
Traps: 80kg

Ziet er goed uit, post je eet/train schema is en hoeveel weeg je? en wat zijn je stats? ( biceps/taille/borst etc )

En idd, probeer niet langer dan 60 min te trainen.

hugohonnie zei:
Zo dat zijn serieuse spieren voor een 17 jarige en nog met een laag vet % zo te zien!!

Ziet er goed uit!! Maar idd. voor echte massa misschien iets minder vaak trainen.

Suc6

Voor echte massa? Heb jij wel eens een 17 jarige met 100 kg droog zien lopen ??? Deze gozer is stevig hoor al was ie 20 ziet er gewoon goed en masive uit

ehh..waar staat dat ie 100 weegt??

Maar ziet er idd goed uit!

aapie80 zei:
ehh..waar staat dat ie 100 weegt??

Maar ziet er idd goed uit!

Ik bedoelde het in vragende zin ''heb jij wel eens een 17 jarige met 100 kg droog zien lopen'' omdat hugo zei van flink massa aanzetten, ik vind dat hij flinke massa heeft voor een 17 jarige

Terug
Naar boven