AndroidHealthClinic

Mijn ABS en Pecs

BodybuilderX zei:
4.5uur ook weer niet.
2 tot 3 uur lukt gemakkelijk hoor.
Conditie en doorzettingsvermogen hè. Leer je wel bij boksen, na 5 jaartjes.
Genoeg eten en goede supplementen, en dan gain je dubbel zo hard.

en 4,5 uur is idd net te lang. 4 uur en 28 minuten is wel optie:D

maar hoeveel rust neem jij in die 2 a 3 uur...oftewel, hoeveel uur train jijj effectief?

enne jij komt jezelf nog wel tegen,

ik wens je veel succes iig

Ik denk ook dat het met aanleg te maken heeft.
Een gozer bij mij op de sport school is een jaar of 21 hij is echt super HUGE.. Hij traint elke spier groep 2 keer per week. Eet veel snakcs patat shoarma voor het trainen zei hij me gister nog :D.
Die gozer pakt met gemak 30 kg dumbbells per arm voor biceps(biceps omvang rond de 50 cm). Zijn broer traint er ook net zo'n typ beren sterk en groot en eten let hij ook niet op. Die traint nu net 6 weken en bankdrukt 100 kg en alles super zwaar ???
De een moet meer moiete doen voor hetzelfde resultaat.. Aanleg :/ (Ik wou dat ik die aanleg had :))
(Beetje offtopic maar wou het ff kwijt :p )

Laatst bewerkt:
klote zit de wereld in elkaar he..snap precies wat je bedoelt..mischien dat ik met mn bulk er ook acter kom dat ik als een gek ga groeien..maar ga er niet vanuit:sad::D

Beginner gains of niet het ziet er goed uit! :)

keep up the good work!

• Topic Starter Topic Starter
aapie80 zei:
Het is alleen maar advies hoor, we zeggen gewoon wat beter is, als je daar niet naar wil luisteren, dan niet, maar het is je iig verteld hoe je het WEL moet doen.

:rolleyes: Hmm.. Misschien hebben jullie wel gelijk. Dat k beter normale BB-rooster kan volgen. Dus mijn excuses voor eigenwijsheid dan :p

Just one question;
Hoeveel rust per spiergroep?
Dus als ik maandag Triceps doen, wanneer is aanbevolen weer triceps te beginnen? bijv. woensdag ofzo?

Ik heb geen rooster ofzo namelijk.

triceps zaterdag weer of zo
Ik doe gewoon elke spiergroep 1 x per week, train het weekend niet dus dan maandag ;)

Ok is cool.
Ik heb al een perfect rooster gemaakt.
Nu ga ik zeker weten nog beter gainen ;)

arievh zei:
Ik denk ook dat het met aanleg te maken heeft.
Een gozer bij mij op de sport school is een jaar of 21 hij is echt super HUGE.. Hij traint elke spier groep 2 keer per week. Eet veel snakcs patat shoarma voor het trainen zei hij me gister nog :D.
Die gozer pakt met gemak 30 kg dumbbells per arm voor biceps(biceps omvang rond de 50 cm). Zijn broer traint er ook net zo'n typ beren sterk en groot en eten let hij ook niet op. Die traint nu net 6 weken en bankdrukt 100 kg en alles super zwaar ???
De een moet meer moiete doen voor hetzelfde resultaat.. Aanleg :/ (Ik wou dat ik die aanleg had :))
(Beetje offtopic maar wou het ff kwijt :p )

die 2 types heb ik ook bij ons op de sportschool, vreet alleen patat en snacks en blowt en drinkt maar hij is fakking huge geworde in enkele maanden maar (4 a 5) en de gewichten zijn al te licht geworden voor m (hij moet een andere sportschool opzoeken nu)

een beest isset.

Oke een beer, maar zien ze er een beetje goed uit? Ken ook wel een paar van die kerel, gaan twee of drie keer in de week elke spiergroep trainen, groeien als kool zonder een goed dieet en zijn supersterk. Maar als je ze rond ziet lopen denk je alleen maar: wat een vetz*k. Ze kunnen mischien wel dikke armen hebben en sterk zijn, maar vorm is veel belangrijker vind ik.

nee ziet er echt heel goed uit, goede definitie en haast geen vet.. als ie enkele weken gezond eet is ie ripped to the bone volgens mij.

en ik vraag me af wat er van hem zou gebeuren als ie eiwitten e.d. gaat eten en een eet en trainschema opzet. damn dat wil ik niet weten volgens mij.

BodybuilderX zei:
2uur is nieteens veel.
Bij ons trainen bodybuilders die trainen 4 uur per dag.
Zeg maar tegen hun over Beginners gains. Slaat nergens op namelijk.

We zullen zien of ik gain of niet met 2 uur.
Ik zal bewijzen laten zien over een jaar. En dan zal ik 's 3 uur trainen.

Benny, bij Ixat trainen niet echt veel grote jongens, en de jongens die groot zijn, die gebruiken. De meeste ken ik vrij redelijk.
Richard (kale): leven lang gebruikt
Ferry: gebruikt vanaf 18e
Philipe: gebruikt dingen die de meeste van ons niet kunnen betalen
Raymond slikt ook al een jaar of tien en ga maar door.
Laat je niks wijs maken door jongens die heel lang trainen. Jongens hebben allemaal een heel rustig tempo en lullen meer als dat ze trainen.
By the way: Nice pics :thumbs:
Uur is echt meer als zat. Is het trouwens nog steeds zo druk bij jullie?

Johny zei:
Oke een beer, maar zien ze er een beetje goed uit? Ken ook wel een paar van die kerel, gaan twee of drie keer in de week elke spiergroep trainen, groeien als kool zonder een goed dieet en zijn supersterk. Maar als je ze rond ziet lopen denk je alleen maar: wat een vetz*k. Ze kunnen mischien wel dikke armen hebben en sterk zijn, maar vorm is veel belangrijker vind ik.

Zien er goed uit..
Grote borst,armen (geen laag vet erom)
Ken ook nog een gozer die is 16 en blowd gebruikt XTC, paddos zuipt als de PIEP. En hij is HUGE , vet % van 6% ongeveer.. Ziet er super strak uit en dat voor een 16 jarige met zoveel drugs misbruik.

@RichardV

Ohja, ik weet wie je bedoeld met die namen.
Dan weet ik dat haha.. ja ik dacht altijd namelijk dat die super vaak trainen. Niet dat het al te natuurlijk uitzag ofzo maar toch.

Train jij niet meer bij Ixat?
En ja, vrij druk bij Ixat. Daarom ga ik bijna altijd savonds vanaf 9 uur.

2 uur trainen is naar mijn mening echt veels te langs.............
maar als je naturel dit heb behaald zou ik zeker nog ff doorgaan met je schema.....
Zelf beuk ik altijd maar 1 uurtje keihard en ben dan bekaf en daar mijn conditie tevens goed is kan ik het mij moeilijk voorstellen dat je 2 uur lang intensief kunt trainen........
Maar goed, ik las net dat je een momenteel een ander schema hanteert, dus suc6 dan !!!

gr rob

als jij 2-3 uur kan trainen train je niet intensief genoeg, want als je echt elke set, elke rep tot het uiterste gaat red je geen 2-3 uur... trainingsduur is niet van toepassing, intensiteit wel.

soulreaver zei:
als jij 2-3 uur kan trainen train je niet intensief genoeg, want als je echt elke set, elke rep tot het uiterste gaat red je geen 2-3 uur... trainingsduur is niet van toepassing, intensiteit wel.

Klopt.
Ik heb nu een schema, die ik intensief afmaak.
En train nu een uur.. of anderhalf.
Nu pak ik ook maar 2/3 spiergroepen per dag intensief enzo.
Ik denk ook wel dat nu beter gaat.

Heb ook nieuwe shake besteld.
Waar 88% eiwitten in zit. Ik had namelijk koolhydraten shake maar die was meer voor gewichtstoename.

Terug
Naar boven