Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet railz, railz vind ik, persoonlijk, een lompe boer.nilsjei1234 zei:railz bedoel je
die traint al vanaf zijn 9e
zijn moeder begeleid hem en is ook fitness atlete ofzoiets
BodybuilderX zei:Hoelang is die railz? Als hij al vanaf zijn 9de traint. Zozo haha. 1.55m ofzo?
Ik wou vanaf me 12de al gaan beginnen maar mij is uitgelegd over gezondheid, dus ging ik maar boksen. Vanaf vorige jaar Dec ben ik begonnen met Bodybuilding. Dus nog geen jaar bezig![]()
Juriaan zei:Voor echte massa? Heb jij wel eens een 17 jarige met 100 kg droog zien lopenDeze gozer is stevig hoor al was ie 20 ziet er gewoon goed en masive uit
hugohonnie zei:Ja hij heeft zeker MASSA en helemaal voor een 17 jarige!!
Maar ik bedoelde dat hij misschien beter wat korter kon trainen, omdat hij dan meer rendement haalt uit zn training. Ik denk dat je met ongeveer 1 uur trainen het beste spieren opbouwt. En dat 2 uur gauw te veel wordt.
en aanleg..BodybuilderX zei:Nee, 2 uur kan wel. Zolang je de juiste supplementen inneemt, genoeg energie en voeding hebt voor je spieren.
bestaan er anti cortisol supps dan?BodybuilderX zei:Nee, 2 uur kan wel. Zolang je de juiste supplementen inneemt, genoeg energie en voeding hebt voor je spieren.
arievh zei:Ziet er goed uit..
En dat binnen 8 maanden :|
Damn, maar door je andere sport had je denk ik al een aardig gespierd lichaam.. Heb je ook before pics? Zodat wij kunnen zien wat je bent gegroeid nadat je aan BB bent begonnen?
Peace
Hij had me namelijk meer dan een half jaar niet gezien en noemde mij nu eens schwarzenegger. En hij vertelde dat ik vrij dun was enzo.Ja, AS.Wout zei:
BodybuilderX zei:Nee, 2 uur kan wel. Zolang je de juiste supplementen inneemt, genoeg energie en voeding hebt voor je spieren.
Vinny zei:In het begin maak je wel bijna altijd wel beginners gains, na je eerste jaar, zal het echt niet helpen om 2 uur per dag te trainen..
BodybuilderX zei:2uur is nieteens veel.
Bij ons trainen bodybuilders die trainen 4 uur per dag.
Zeg maar tegen hun over Beginners gains. Slaat nergens op namelijk.
We zullen zien of ik gain of niet met 2 uur.
Ik zal bewijzen laten zien over een jaar. En dan zal ik 's 3 uur trainen.
...axestream zei:

BodybuilderX zei:

BodybuilderX zei:2uur is nieteens veel.
Bij ons trainen bodybuilders die trainen 4 uur per dag.
Zeg maar tegen hun over Beginners gains. Slaat nergens op namelijk.
We zullen zien of ik gain of niet met 2 uur.
Ik zal bewijzen laten zien over een jaar. En dan zal ik 's 3 uur trainen.