Fitness Seller

Mijn (beginnelings)log

Waardering
0
Hallo iedereen,

Gisteren ben ik begonnen met fitnessen/bodybuilding. Mijn doel is dus om meer spiermassa te krijgen, zeker ook omdat ik van nature niet stevig gebouwd ben. Ik ben 1,88 m. lang en weeg daarbij maar 62 kg. Tijd om daar iets aan te veranderen vond ik. Bij de sportschool is voor mij ook een trainingsschema opgesteld (heb me de oefeningen even opgeschreven :p ):

Benen
Seated Leg Press
Leg Extension

Rug
Seated High Row (dacht ik)
Seated Row

Borst
Chest Press
Pec Deck Fly

Schouders
Shoulder Press

Armen
Curls
Pushdown (dacht ik)

Buik
Seated Crunch
Twist (dacht ik)

Voor de training doe ik dan nog 10 minuten fietsen en erna 10 minuten rennen. Vinden jullie dit een goed schema voor een beginner? Mij is aangeraden dit schema 4 weken vast te houden. Ik doe trouwens alle oefeningen 3 x 10. Hier is meer info te vinden over mijn voedingsschema.

Ik hoop dat jullie ook nog diverse tips voor mij hebben :) . Alvast bedankt :D !

Laatst bewerkt:
Hoeveel dagen in de week train je dan? En succes met trainen!

zodra je de chest press goed kan zou ik zeker al overschakelen naar bench press.. het zijn allemaal beginnersoef (vooral toestellenwerk) toch op eerste zicht goed maar dus zodra alles goed voelt, vraag dan maar aan je sportschool om een nieuw schema op te stellen.. (dit zal ongeveer na 4weken zijn denk ik) Grtz

zorg dat je krachttraining niet langer dan 75min duurt. succes verder

• Topic Starter Topic Starter
Nouja, vandaag dus weer getrained. Had voor de training nog spierpijn in mijn benen van de training van maandag, maar dat is nu weer weg. Nu heb ik weer pijn bij m'n heup :P , maar dat is gelukkig ook weer bijna weggetrokken. Heb wel nog moeite om me aan m'n voedingsschema te houden, al is het me nog wel iedere dag gelukt. Heb er niet echt de honger voor dus is vooral naar binnen proppen. Volgende week ga ik eens wat hogere gewichten proberen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag nieuwe training, ging me allemaal goed af :) . Volgende week eens de gewichten omhoog gooien, moet wel lukken denk ik. Merk toch al dat ik in vergelijking met maandag al vooruit ben gegaan :D .

Terug
Naar boven