Shocking Dennis
Novice
- Waardering
- 0
Hallo iedereen,
Gisteren ben ik begonnen met fitnessen/bodybuilding. Mijn doel is dus om meer spiermassa te krijgen, zeker ook omdat ik van nature niet stevig gebouwd ben. Ik ben 1,88 m. lang en weeg daarbij maar 62 kg. Tijd om daar iets aan te veranderen vond ik. Bij de sportschool is voor mij ook een trainingsschema opgesteld (heb me de oefeningen even opgeschreven
):
Benen
Seated Leg Press
Leg Extension
Rug
Seated High Row (dacht ik)
Seated Row
Borst
Chest Press
Pec Deck Fly
Schouders
Shoulder Press
Armen
Curls
Pushdown (dacht ik)
Buik
Seated Crunch
Twist (dacht ik)
Voor de training doe ik dan nog 10 minuten fietsen en erna 10 minuten rennen. Vinden jullie dit een goed schema voor een beginner? Mij is aangeraden dit schema 4 weken vast te houden. Ik doe trouwens alle oefeningen 3 x 10. Hier is meer info te vinden over mijn voedingsschema.
Ik hoop dat jullie ook nog diverse tips voor mij hebben
. Alvast bedankt
!
Gisteren ben ik begonnen met fitnessen/bodybuilding. Mijn doel is dus om meer spiermassa te krijgen, zeker ook omdat ik van nature niet stevig gebouwd ben. Ik ben 1,88 m. lang en weeg daarbij maar 62 kg. Tijd om daar iets aan te veranderen vond ik. Bij de sportschool is voor mij ook een trainingsschema opgesteld (heb me de oefeningen even opgeschreven
):Benen
Seated Leg Press
Leg Extension
Rug
Seated High Row (dacht ik)
Seated Row
Borst
Chest Press
Pec Deck Fly
Schouders
Shoulder Press
Armen
Curls
Pushdown (dacht ik)
Buik
Seated Crunch
Twist (dacht ik)
Voor de training doe ik dan nog 10 minuten fietsen en erna 10 minuten rennen. Vinden jullie dit een goed schema voor een beginner? Mij is aangeraden dit schema 4 weken vast te houden. Ik doe trouwens alle oefeningen 3 x 10. Hier is meer info te vinden over mijn voedingsschema.
Ik hoop dat jullie ook nog diverse tips voor mij hebben
. Alvast bedankt
!
Laatst bewerkt:

, maar dat is gelukkig ook weer bijna weggetrokken. Heb wel nog moeite om me aan m'n voedingsschema te houden, al is het me nog wel iedere dag gelukt. Heb er niet echt de honger voor dus is vooral naar binnen proppen. Volgende week ga ik eens wat hogere gewichten proberen denk ik.