Fitness Seller

Mijn buikvet

Bezoekers in dit topic

Train je je buik ook wel?
 
Train je je buik ook wel?

Ja ik train mijn buik wel een beetje.
Moet ik dit meer gaan doen?
Echter las ik overal op het internet dat je eerst buikvet moest verliezen voordat je je buikspieren moest gaan trainen.
Omdat je buikspieren enkel doorkomen als je dit vet zou verliezen, dit nam ik voor waar aan?
 
Op 82 kg bij 1,92m had je waarschijnlijk al weining massa... Ga je dan nog afvallen dan blijft er niets van je over zals nu. Je bent gewoon ongezond mager en wss ondervoed ook. Wat je lijf dan doet met afvallen is eenvoudige calorieen vrijmaken van je lijf en eiwitten verbranden makkelijker dan vet dus je hebt gewoon je spieren verbrand. Je bent nu skinny fat em broodmager.

Enige optie is bulken. Spieren opbouwen en dan kijken hoe je lichaam reageert. Maar nog meer agvallen zal je niet helpen.

Lees je met deze link in in voeding.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

En lees ook deze link
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/page-4#post-10164767
 
Echter las ik overal op het internet dat je eerst buikvet moest verliezen voordat je je buikspieren moest gaan trainen.
Omdat je buikspieren enkel doorkomen als je dit vet zou verliezen, dit nam ik voor waar aan?
Als je al geen spieren hebt kan je ze ook niet zichtbaar maken.
Je zal eerst spieren op moeten bouwen.
 
Op 82 kg bij 1,92m had je waarschijnlijk al weining massa... Ga je dan nog afvallen dan blijft er niets van je over zals nu. Je bent gewoon ongezond mager en wss ondervoed ook. Wat je lijf dan doet met afvallen is eenvoudige calorieen vrijmaken van je lijf en eiwitten verbranden makkelijker dan vet dus je hebt gewoon je spieren verbrand. Je bent nu skinny fat em broodmager.

Enige optie is bulken. Spieren opbouwen en dan kijken hoe je lichaam reageert. Maar nog meer agvallen zal je niet helpen.

Bij 82kg had ik echt een behoorlijk buikje, vandaar dat ik ben gaan afvallen.
Maar ik ben nu toch niet ongezond mager?
 
Als je al geen spieren hebt kan je ze ook niet zichtbaar maken.
Je zal eerst spieren op moeten bouwen.
Dit! Als je buikspieren niet ontwikkeld zijn zie je ze niet, ondanks een laag vetgehalte.
 
en meer eten.... anders heeft t nog geen zin. Je kan geen spiermassa opbouwen als je te weinig eet.
LEES de links ;)
 
en meer eten.... anders heeft t nog geen zin. Je kan geen spiermassa opbouwen als je te weinig eet.
LEES de links ;)

Ja ben de links nu rustig aan het doornemen, nog bedankt hiervoor!

Beide bedankt voor de snelle reacties.
Meer eten & meer buikspieren trainen.

Moet ik dan ook stoppen me cardio, of gewoon mee doorgaan?
 
Bij 82kg had ik echt een behoorlijk buikje, vandaar dat ik ben gaan afvallen.
Maar ik ben nu toch niet ongezond mager?
Ja, je bent gewoon te mager. Natuurlijk steekt je buik uit als je nauwelijks massa hebt op de andere plekken.
 
En met de hond wandelen?
Kan TS daar gewoon mee doorgaan?
Het leek me een vrij belangrijk aspect anders had ie het niet genoemd.

index.jpg
 
En met de hond wandelen?
Kan TS daar gewoon mee doorgaan?
Het leek me een vrij belangrijk aspect anders had ie het niet genoemd.

Noemde het puur omdat ik vrijwel overal op het internet las dat wandelen erg belangrijk is als je wilt afvallen.
 
Back
Naar boven