AndroidHealthClinic

Mijn Cutschema

zoffer

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Hallo,
na veel inlezen op het forum heb ik besloten om een cutschema op te stellen, als jullie meningen of opmerkingen hebben zou ik dit graag horen.

Gewicht: 65kg
Vetpercentage: 12,4%
Ik train tussen maaltijd 4 en 5.

De pinda's zijn ongezouten, en ik vroeg me af als ik mijn ei mag bakken?
Alvast bedankt!

Schermafbeelding%202012-06-14%20om%2018.35.20.png

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Whey 's avonds?
Whey bij je avond maaltijd?
je lichaam kan niet zoveel verwerken in 1 keer, beter pak je gewoon 1 shake s ochtends en eentje na je training, whey bij M7 is ook overbodig, daar heb je je kwark al.

• Topic Starter Topic Starter
Whey 's avonds?
Whey bij je avond maaltijd?
je lichaam kan niet zoveel verwerken in 1 keer, beter pak je gewoon 1 shake s ochtends en eentje na je training, whey bij M7 is ook overbodig, daar heb je je kwark al.

De Whey bij mn avondmaaltijd staat eigenlijk voor de whey die ik direct na m'n training neem, maar m'n avondmaal is vaak ook direct na m'n training of misschien een half uurtje ertussen, hoe pas ik dit het best aan? Of is dat half uurtje genoeg? De whey bij m'n kwark doe ik puur voor de smaak, maar die laat ik dus beter weg?

Teveel whey, te weinig vetten.

• Topic Starter Topic Starter
Je weegt niet veel volgens je lengte, waarom zou je willen cutten?

Ik train in september twee jaar, maar heb het om eerlijk te zijn volledig verkeerd aangepakt. Als ik van begin af aan goed naar m'n voeding had gekeken enzo zou ik waarschijnlijk al veel meer gewogen hebben, ik was vrij veel buikvet aangekomen in verhouding met spiermassa, maar nu de laatste paar maanden ben ik op mijn voeding gaan letten en doe ik cardio, ben sinds Februari 3,6% vet verloren.

Nu om op uw vraag te antwoorden, ik wil graag eerst naar 10% Bf gaan en vanaf daar dan gaan cleanbulken. Had jij misschien nog suggesties?

dan zul je als een skelet eruit komen zien zou beter bulken...

ik moet stronglifter wel gelijk geven, het is inderdaad veel beter dat je nu direct cleanbulkt.

zorg gwn voor een goede cleanbulkschema, en begin maar goed te eten.
qua verhouding zal je lichaam er ook veel beter uitzien.:thumbup:
je moet je niet druk maken over je buikspieren, eerst zorgen dat je wat massa hebt. :)

Terug
Naar boven