XXL Nutrition

mijn derde kuurtje

KARI

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Hoi,
Na bijna volledig jaar niet echt goed kunnen trainen hebben (door slechte revalidatie na slap-letsel rechterschouder en afscheuring biceps na ongeval) stilaan terug in het ritme.
Als derde kuur ooit zou ik onderstaande opstelling willen gebruiken:

Kuur vanaf vgl maand:
Week 1 - 2 Winstrol 30mg oral EOD
Week 1 - 8 Test-e 300 EW
Week 4 - 8 Masteron-e 200 EW
Week 6-10 Nolva 20 ED

Comments?
Thx!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou Nolvadex pas 1 week na je laatste injectie nemen.
Masteron zou ik wat eerder toevoegen en eerlijk gezegt op 200mg per week ga je er niet veel van merken.
Het is best mild, je kan beter Winstrol op een hogere dosis doen voor een langere tijd, krijg je betere resultaten mee.
Dat zijn mijn comments.
Succes!

• Like
Waarderingen: KARI
Hoi,

Ik zou Nolvadex pas 1 week na je laatste injectie nemen.
Masteron zou ik wat eerder toevoegen en eerlijk gezegt op 200mg per week ga je er niet veel van merken.
Het is best mild, je kan beter Winstrol op een hogere dosis doen voor een langere tijd, krijg je betere resultaten mee.
Dat zijn mijn comments.
Succes!

Je mag geen merknamen noemen.

2 weken winstrol op 30 mg waste of money volgens mij.

4 weken mast ook waste of money denk ik.

Laatst bewerkt:
Jouw kuurschema slaat nergens op.

Ik zal het zo doen:

1-6 winstrol 50 mg ed
1-10 testosteron 300 mg ew
1-10 masteron 600 mg ew
13-17 clomid 25 á 50 mg

HCG gedurende kuur mee laten lopen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Thx jongens, hier kan ik wat mee!

Slecht man.

2 weken winstrol? Waarom?
4 weken mast? Waarom?

Neem eerst nog een maand de tijd om je goed in te lezen want dat heb je volgens mij nog niet gedaan.

Zodra je je hebt ingelezen denk ik dat 10 weken 500mg test-e een prima kuur is voor je.

Slecht man.

2 weken winstrol? Waarom?
4 weken mast? Waarom?

Neem eerst nog een maand de tijd om je goed in te lezen want dat heb je volgens mij nog niet gedaan.

Zodra je je hebt ingelezen denk ik dat 10 weken 500mg test-e een prima kuur is voor je.

Mocht ik het doen zou mn eerste kuur ook iets simpel zijn. 1e kuur 300 test 600 mast en 6 weken winstrol als eerste kuur vind ik niet nodig. Meer dan 1g AAS als 1e kuur.

Mast + winstrol. Lekker veel DHT.

Ik zou wel iets van pompoenpitolie voor je haar, en iets voor je prostaat nemen.

En het is ook nog niet eens zijn eerste kuur?

Ik vind het maar gelul dat test altijd de basis moet zijn.

Blablablabla.

Primo of mast kan (bijna) altijd in een eerste kuur.

Kan wel maar op test kun je prima gains maken en als je sides krijgt zijn ze relatief mild. Zodoende kun je voor jezelf kijken of je gevoelig bent voor o.a. gyno en als je daarna een hogere dosis aas gaat zetten eventueel op voorhand al maatregelen nemen.

Dat de eerste kuur enkel uit testosteron zou mogen bestaan,vind ik persoonlijk overdreven. Waarom zou 500mg testosteron beter zijn als eerste kuur dan 300 mg testosteron in combinatie met masteron, primo, winstrol of nog een ander middel. De enigste reden is omdat het gemakkelijker is en eenvoudig als eerste kuur. Ik vind een kuur van 500mg testosteron een kuur waar je winst vooral uit vocht bestaat en je je letterlijk voelt leeglopen tijdens je nakuur. En herstel van libido is ook één van die dingen die niet goed gaan na een test only van 500mg per week. Stacken met een middel dat aromatisatie naar oestrogeen wat tegen gaat, zie ik dan toch als een voordeel wat die bijwerkingen betreft.

300 Test en 600 Mast en Winny? En als die gozer straks kaal is en onder de acne zit kunnen de DBB doktoren weer gaan uitvogelen waar het aan ligt. Pak gewoon wat Test en eet niet als een debiel, dan valt het met vocht ook allemaal reuze mee.

Dat de eerste kuur enkel uit testosteron zou mogen bestaan,vind ik persoonlijk overdreven. Waarom zou 500mg testosteron beter zijn als eerste kuur dan 300 mg testosteron in combinatie met masteron, primo, winstrol of nog een ander middel. De enigste reden is omdat het gemakkelijker is en eenvoudig als eerste kuur. Ik vind een kuur van 500mg testosteron een kuur waar je winst vooral uit vocht bestaat en je je letterlijk voelt leeglopen tijdens je nakuur. En herstel van libido is ook één van die dingen die niet goed gaan na een test only van 500mg per week. Stacken met een middel dat aromatisatie naar oestrogeen wat tegen gaat, zie ik dan toch als een voordeel wat die bijwerkingen betreft.

Ik vind het maar gelul dat test altijd de basis moet zijn.

Blablablabla.

Primo of mast kan (bijna) altijd in een eerste kuur.

Ik zeg ook niet dat het enkel test moet zijn. primo of mast en test. Maar waarom moet iemand iemand als eerste kuur meer dan 1 gr AAS gaan zetten? Ookal zijn het milde middelen.

dit zou zn tweede kuur zijn. Hij is herstellende van een slecht SLAP herstel. Vermoed dat zn 1 e kuur wel effe geleden is dus kan het met veel minder dan 1gr AAS.

Ik heb gasten zelfs op hun 2e kuur heel goed zien gaan op 350 test only. Maar ja dat was trainen en eten,niet wat ik de laatste jaren bij 80% van de kuurders heb gezien.
En die gasten liepen niet echt leeg,en dat was zelfs zonder nakuur. Ik zeg niet dat je niet moet nakuren maar toen was daar bij die mensen nog niks over geweten.

Ik heb helemaal niks tegen mensen die kuren,wel tegen kuurders die massas wegspuiten en slikken en er dan vaak nog uitzien alsof ze niet trainen. Om nog te zwijgen van die hun krachtstats.

Btw ik zeg niet dat TS zo iemand is.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KARI
Terug
Naar boven