- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zeg ook niet dat het enkel test moet zijn. primo of mast en test. Maar waarom moet iemand iemand als eerste kuur meer dan 1 gr AAS gaan zetten? Ookal zijn het milde middelen.
Ik dacht te kunnen opmaken dat het zn eerste kuur was,mn excuses als ik verkeerd ben.
Ik heb gasten als 1 en zelfs 2e kuur heel goed zien gaan op 350 test only. Maar ja dat was trainen en eten,niet wat ik de laatste jaren bij 80% van de kuurders heb gezien.
En die gasten liepen niet echt leeg,en dat was zelfs zonder nakuur. Ik zeg niet dat je niet moet nakuren maar toen was daar bij die mensen nog niks over geweten.
Ik heb helemaal niks tegen mensen die kuren,wel tegen kuurders die massas wegspuiten en slikken en er dan vaak nog uitzien alsof ze niet trainen. Om nog te zwijgen van die hun krachtstats.
Btw ik zeg niet dat TS zo iemand is.
Met dat laatste ben ik 100% eens. Ik hoor zeker van de oudere generatie dat ze heel vaak kuurtjes deden van 6 weken deca op 600 mg met eventueel wat dianabol. Test deden ze niet. En ze groeiden er toch behoorlijk goed op.
Gelukkig heb ik zelf niet heel veel milligrammen nodig om te groeien.
Alleen vind ik het bij mast, primo en bold dat je die best hoog mag doseren.