RvR
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er wordt over gesproken in Wiki, wil niet zeggen dat ik het goed vind of het aan zou raden.
Zie de opmerkingen in rood. Ik ben klaar met dit topic en met die Chestknul.
Nu doe je net of je het mij moet uitleggen. Wie moet er nu goed lezen, kerel.Er wordt over gesproken in Wiki, wil niet zeggen dat ik het goed vind of het aan zou raden.
Nu gaan we het weer gezellig houden. Veel te mooi weer voor deze onzin.![]()

Zie de opmerkingen in rood. Ik ben klaar met dit topic en met die Chestknul.
Ok, toevallig heb ik deze topic gelezen.
Al die wijsneuzen hier die denken dat ze the man zijn in de anabolen daar krijg ik nu hrt schijt van.
Chestbro vraagt om uitleg en het enigste wat ze hier op dit forum doen is kritiek geven.
Trek het je niet aan chestbro,waarschijnlijk zijn al die mensen hier volgespoten met test enz.... dat hun humeur al is aangetast en gaan dan nog wat kritiek op jou geven.
Zelf wil ik ook deze kuur doen maar daarvoor moet je hier geen hulp vragen want die zogezegde hulpers hier die vol test zitten daar heb je niets aan. Kan je nog beter raad vragen aan je dokter!!!!
---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 14:57 ----------
Al die mensen hier wiki geloven dan zijn ze zeker niet slimmer dan jou chest.
Doe iets en vraag raad aan je dokter en laat die testbundels hierbuiten!!!!
?Ok maar is dit forum nioet om elkaar te helpen?
In plaats van elkaar ef te breken.
Ga vanaf volgende week ook beginnen met 30 a 40 mg anavar only.
Heb hierover ook wat meer uitleg willen vragen maar hier is dit gewoonweg onmogelijk.
Beter bij de dokter raad gaan vragen.
Als men hier vraagt wat je kan verwachten met 30 mg anavar dan lachen ze je gewoon uit.
Daar kan ik niet tegen.
Ok dit is alvast goed advies maar als ik kijk wat de bijwerkingen bij 250mg a 500 mg test kunnen zijn onder ander gyno enzo dan heb je hierin toch al geen zin meer om dit nog te gebruiken.
Na maandenlang lezen heb ik gemerkt dat anavar je droge spiermassa geeft zonder al teveel bijwerkingen.
Ook zal je testosteronproductie bij 30 mg bijna niet worden aangetast terwijl bij test je volledige productioe plat ligt.
Test houdt vocht vast en anavar niet.
Ik lach je niet uit maar ik vind je posts wel hilarischOk maar is dit forum nioet om elkaar te helpen?
In plaats van elkaar ef te breken.
Ga vanaf volgende week ook beginnen met 30 a 40 mg anavar only.
Heb hierover ook wat meer uitleg willen vragen maar hier is dit gewoonweg onmogelijk.
Beter bij de dokter raad gaan vragen.
Als men hier vraagt wat je kan verwachten met 30 mg anavar dan lachen ze je gewoon uit.
Daar kan ik niet tegen.