MuscleMeat

Mijn eerste kuur

Users who are viewing this thread

Gregge85

Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Lengte
1m76
Massa
85kg
  • Topic Starter Topic Starter
Even wat dingen losstaand of je nu aas wil gaan gebruiken of niet.
1) Het ontstaan van Scheuermann heeft niets te maken met een zwakke rug, het is simpelweg een genetisch defect waardoor tussenwervelschijven en wervellichamen van de borstwervelkolom niet normaal groeien maar in een wigvorm waardoor de borstwervelkolom boller wordf.

2) Bij een schouder die ver naar voren staat (protractie) is de kans groot dat je, met of zonder aas, naar alle waarschijnlijkheid meer schouderontwikkeling zult krijgen dan borst. Dit heeft te maken met een gunstigere concentrische contractie voor de voorste schouderkop dan dat deze voor de borst zal zijn.

3) Je hebt het over je voeding scherp zetten waardoor je afvalt maar niet sterker wordt. Als je afvalt dan is krachttoename opzichzelf niet echt te verwachten.

4) Als laatste: Ben jij toevallig de vader of een kloon van @rippedmeeuw ?
Nee die ken ik niet ,😅

En je dat van uw ruggewervel klopt maar ruggewervel kan niet recht op blijven zonder spieren dat zakt als kaartenhuis in elkaar

Rug is met de jaren recht geworden ....als je weet dat ik scheuermann heb dan zie je het nog klein beetje anders zie je het niet
En mijn schouders zijn nog niet helemaal recht

Maar wat je nu ziet is dat ik geen deltoid spieren heb en een stevig naturel getrainde rug ....waardoor .....met voorbeeld uit te leggen ....ik doe een kostuum vest Aan en de schouder gedeelte van de vest is lucht daar zit niks vulling

Vroeger had ik kapstok schouders zwaar door hangende schouders

Die zijn eindelijk een stuk rechter alleen heb ik geen deltoid spieren dat is nog onderontwikkeld
Borst spier is door dat mijn rug recht is ....uitgeroken .....ik heb dus bovenste deel van mijn borstspieren niks spieren

Was mijn lichaamaar 120kg dan was het kwestie van hard sporten en diëten
Maar dat is het niet mijn lichaam mooi gespierd krijgen zo makkelijk is het niet dat alle spieren even veel getraind zijn

PS dat ik meer schouder ontwikkellen gakijken met aas en weinig borst spieren kan ik nog mee leven .....rug en schouders ....zijn mijn leven lang al erg geweest waar ik mij voor schaamde

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
@Gregge85 ik had een trechterborst net zoals scoobzor heet hij ( denk ik )de baas van muscle meat. Net zoals jou zag ik er mager uit met kleren aan.

Ik weet dat nog goed op mijn eerste werkdag. Ik kreeg de comment van hey jij ziet er mager uit. En 2 weken later zag ze me in t-shirt en zei ze waw je hebt echt brede armen.

Ik wil maar zeggen dat ik er niet uitzag als een BB maar als de kleren uit hingen kreeg ik direct comments van buff dude etc..

nu heb ik een nussbar net zoals scoobzor laten plaatsen en nu ZIE ik er minder mager uit. maar met kleren aan bvb krijg ik nog altijd de comment van wat mager ben jij. En als ik antwoord ik weeg 90 kilo kijken ze me dan aan van wat een zeveraar. Mijn BF gaat overigens nooit hoger dan 10/12% op 90kilo.

Ik wil maar zeggen tegen de tijd dat je er buff uitziet met kleren aan moet je al gemakkelijk 95 tot 100 kilo wegen. En onder de 10% gaan.
Of je draagt een lekkere spannende longsleeve shirt maatje kleiner zodat mensen die brede armen kunnen bewonderen.
IMG_20210429_051623.jpg

Crucial

Cool Novice
Lid geworden
29 jan 2016
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Ik snap jou wel maar jij snapt ons niet denk ik.
Anabolen gaat je niet helpen, toen ik nog een trechterborst had ik wat massa maar door die aandoening zag je mijn borstpieren niet goed want die waren ingedeukt.

Jij wilt dat die spieren meer gaan opvallen maar als je gewoon hard traint en goed eet zullen die spieren zoiezo meegroeien en er beter uit zien.

Of wil je alleen borst en schouders gaan trainen?

Laatst bewerkt:

Naar boven