XXL Nutrition

Mijn eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Gregge85

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
31
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
85kg
Hoi
Ik ben Greg ik fitness al 13jaar 5x per week
Ik zit op mijn juiste aantal eiwitten 2.0gr
En mijn juiste hoeveelheid kcal
Ik eet 6x per dag
En zit aan 3l water per dag
Jaren veel gelezen over gewoone voedingsupplementen



Nu wil ik starten met een kuur
Ik heb de lichtste kuur oraal geprobeerd winstrol
Dat uit onderzoek minste de lever schade en minste oestrogenen had
Maar na 4 weken gestopt ....het deed bij mij niets

Nu wil ik gaan kuren met injectie
Ik zie door het bos de bomen niet meer welke ik moet nemen

Doel is spiermassa winnen maar niet te veel dat ik niet op 4weken zo veel bij kom dat zelfs een blinde kan zien dat ik anabolen neem
Ik lees dat mannen 500mg nemen
Ik zou rond de 150 a 250mg willen nemen ik wil er nog naturel bij lopen en minimaal aan bijwerkingen
En al zeker niet onvruchtbaar worden


Mijn vraag is welk moet ik nemen
Wat is het minimum dat je moet inspuiten om resultaten te zien ......
Welke heeft de minste bijwerken en toch veel resultaat

En moet ik bij zo een lage dosis nog na kuren
 
ik wil een natty look hebben maar wel kuren, huh??

Dummy Feeling Dumb GIF
 
Hoi
Ik ben Greg ik fitness al 13jaar 5x per week
Ik zit op mijn juiste aantal eiwitten 2.0gr
En mijn juiste hoeveelheid kcal
Ik eet 6x per dag
En zit aan 3l water per dag
Jaren veel gelezen over gewoone voedingsupplementen



Nu wil ik starten met een kuur
Ik heb de lichtste kuur oraal geprobeerd winstrol
Dat uit onderzoek minste de lever schade en minste oestrogenen had
Maar na 4 weken gestopt ....het deed bij mij niets

Nu wil ik gaan kuren met injectie
Ik zie door het bos de bomen niet meer welke ik moet nemen

Doel is spiermassa winnen maar niet te veel dat ik niet op 4weken zo veel bij kom dat zelfs een blinde kan zien dat ik anabolen neem
Ik lees dat mannen 500mg nemen
Ik zou rond de 150 a 250mg willen nemen ik wil er nog naturel bij lopen en minimaal aan bijwerkingen
En al zeker niet onvruchtbaar worden


Mijn vraag is welk moet ik nemen
Wat is het minimum dat je moet inspuiten om resultaten te zien ......
Welke heeft de minste bijwerken en toch veel resultaat

En moet ik bij zo een lage dosis nog na kuren
Ik denk dat het beter is als je er gewoon vanaf blijft. Je mag toch hopen dat je na 13 jaar trainen de look hebt die je zelf uitlegt: een naturel look.

Heb je uit je neus lopen vreten die 13 jaar ofzo? Of ben je pas sinds twee weken begonnen met goed eten?

Nee man, beter niet.
 
Doel is spiermassa winnen maar niet te veel dat ik niet op 4weken zo veel bij kom dat zelfs een blinde kan zien dat ik anabolen neem
Als er zoiets bestond zonder al teveel bijwerkingen dan zou ik meteen terug aan de AAS gaan en nooit meer off gaan :p.
 
Nee ik heb zwaar onder ontwikkeling van borstkas rede is ziekte van scheuermann
Een griet dat bodybuildster is als hobby en 1 wedstrijd heeft gedaan
En bodytherapy doet al beroep
Zoals cuppen hernia en lumbago behandeling en behandeld veel wedstrijd bodybuilder



Zegt dat mijn boven kant borstspieren zeer weinig spierweefsel heeft
En mijn deltoid spier ook door ziekte van scheuermann
Mijn schouders belemmeren dat ik vol hard kan trainen voor mijn borst ....en mijn schouders kunnen pas echt groeien als ik van nature hoge testosteron heb of een milde kuur zet .......alleen elke dag een spuit zetten zie ik tegen op
Of moet dat niet elke dag ?

Ik dacht aan avanar of een zwaardere
En dan dosering halveren
 
Nee ik heb zwaar onder ontwikkeling van borstkas rede is ziekte van scheuermann
Een griet dat bodybuildster is als hobby en 1 wedstrijd heeft gedaan
En bodytherapy doet al beroep
Zoals cuppen hernia en lumbago behandeling en behandeld veel wedstrijd bodybuilder



Zegt dat mijn boven kant borstspieren zeer weinig spierweefsel heeft
En mijn deltoid spier ook door ziekte van scheuermann
Mijn schouders belemmeren dat ik vol hard kan trainen voor mijn borst ....en mijn schouders kunnen pas echt groeien als ik van nature hoge testosteron heb of een milde kuur zet .......alleen elke dag een spuit zetten zie ik tegen op
Of moet dat niet elke dag ?

Ik dacht aan avanar of een zwaardere
En dan dosering halveren

Los van of het verhaal wel klopt of niet, ik ken de ziekte namelijk niet en geen zin om te googelen.. Wat denk je dat er gebeurd zodra je stopt met kuren?
 
Gewoon niet kuren. Het is dikke BS dat je schouder testosteron nodig heeft om te groeien. En al zeker geen orals. Ik zou natty trainen.
 
Als ik jullie zou moeten geloven zou naturel trainen de oplossing zijn

Waarom moet ik dan op jullie domme reactie dan zegge dat het na 13jaar nog geen resultaten heeft opgebracht

En oraal wie spreekt er van oraal ....ik wil spuiten ik wil mijn lever niet naar de klote

En wat na het kuren op lage Doris van 200
A 250mg
Op 4 of 6 weken ga je een terug val krijgen in kracht

En zo wie zo moet ook bij lage kuur de eige aanmaak van testo weer hard op gang komen



Iedereen dat kuurt heeft de zelfde lichamelijke reactie na het kuren ....niemand kuurt 365 dagen op een jaar

Ik wil de kracht in mijn schouders zo dat deltoid spier eindelijk wat volume krijg wat een goed gebouwde mannelijke fitnesser heeft na een jaar trainen
En mijn borst spieren meer volumen

Benen en buik en rug en armen neem ik er wel bij als ze nog meer groeien
 
Laatst bewerkt:
Je moet eens fitness dieet doen van 4000kcal dan kan je u in beelden bij weinig borst spieren en je buik dan veel dikker is in verhouding en daar bij geen deldoit spieren .....als ik t shirt of hemd aan doe dan zie ik er alles behalve gespierd uit

Gelukkig laat mijn rug en armen en benen wel zien dat ik train

Je zou een in mijn plaats moeten zij dan weet je hoe ik mij voel

Ziekte van scheuermann is krommen rug door heen je jeugd en omdat rug spieren niet mooi ontwikkeld zijn dat gaat meestal gepaard met zwakke schouders
En je rugge wervel groeit mee in die houding

Ik ben bewijl dat zonder operatie je rug weer recht kan worden

13jaar zo dicht gestaan bij een kuur ......maar hard geweest voor mezelf om het toch niet te doen .....nu is de druppel ik wil kuren maar een milde kuur dat echt resultaat geeft
 
Vaak ben je te bang.
Gewoon doen werkt het mooi zo niet jammer
 
Ik ben hang voor spierscheuring als je zelf spuiten zet
Om dat uw naald mooi recht in uw spier moet zitten

Iemand uit België provincie Antwerpen dat mij wil helpen daar mee zou echt welkom zijn uiteraard. Tegen HEEL kleine vergoeding
 
????


Ik train al zo lang dat wel bewezen is dat ik op naturelle manier mijn resultaten niet behaal

En nog extremer gaan eten het verschil niet ga maken ....ik heb 3 maand nog scherper dan voorheen gegeten en het resultaat was droger staan maar niet sterker worden om de spieren te doen groeien
 
????


Ik train al zo lang dat wel bewezen is dat ik op naturelle manier mijn resultaten niet behaal

En nog extremer gaan eten het verschil niet ga maken ....ik heb 3 maand nog scherper dan voorheen gegeten en het resultaat was droger staan maar niet sterker worden om de spieren te doen groeien
Dan is er iets mis met je training. Als je na 13 jaar naturel trainen niet je gewenste resultaten behaald, dan is je training/voeding ruk, of heb je wel een heel enthousiast eind doel.

Zou avanar voldoende resultaat geven of is dat eerder een anabool om te cutte ?
Het feit dat je dit soort vragen stelt :roflol:
 
Dan is er iets mis met je training. Als je na 13 jaar naturel trainen niet je gewenste resultaten behaald, dan is je training/voeding ruk, of heb je wel een heel enthousiast eind doel.


Het feit dat je dit soort vragen stelt :roflol:
Gast erword zo veel gezegd dat avanar rommel is

Amavanar word in de cut periode gebruikt .......maar kwa spier opbouwen is er voldoende bewijs dat het echt ook spieren op bouwd ?????.....
Dat jij zulke reacties geeft zegt veel over uw intelegentie
 
Laatst bewerkt:
Gast erword zo veel gezegd dat avanar rommel is

Amavanar word in de cut periode gebruikt .......maar kwa spier opbouwen is er voldoende bewijs dat het echt ook spieren op bouwd .....
Dat jij zulke reacties geeft zegt veel over uw intelegentie
intelligentie*
 
Als je jou moet geloven mag je iedereen uitlachen dat een kuur zet want volgens jou heeft niemand dat nodig want iedereen kan het eigenlijk op natuurlijke wijze 🙄
 
Zoek u eens een bobby in de plaats van schrijfouten te controleren ......mijn ex was spycholoog en zij al wil vit op schrijfouten heeft duidelijk een probleem
 
Als je jou moet geloven mag je iedereen uitslagen dat een kuur zet want volgens jou heeft niemand dat nodig want iedereen kan het eigenlijk op natuurlijke wijze 🙄
Wat voor fysiek wil je behalen dan? Chris Bumstead of?
 
Back
Naar boven