AndroidHealthClinic

mijn eigen brouwsel verneukt! primo 200mg/ml any help!?

Bezoekers in dit topic

Leuk topic wel! En 200mg/ml primo, dan zou ik me er weleens aan willen wagen. Maar ik voel er niet zoveel voor om elke week zowat een heel vial naar binnen te douwen.

Volledig mee akkoord, 200mg/ml primo is de reden dat ik het binnenkort ook maar eens zal proberen.
Hoe zou dat zitten met 250mg/ml qua PiP?
 
Geen idee qua pip.. Maar met 200mg/ml zou ik al blij genoeg zijn. Primo draaien op 800mg is dan ineens helemaal geen probleem meer!
 
Leuk topic wel! En 200mg/ml primo, dan zou ik me er weleens aan willen wagen. Maar ik voel er niet zoveel voor om elke week zowat een heel vial naar binnen te douwen.


Me too! Als nog eens iemand gaat brouwen op 200mg/ml hou ik mijzelf aanbevolen :)

Anders ff EP /up een mailtje sturen :D

Maar je vraagt je toch af waarom de UG labs geen 200mg/ml maken als het technisch mogelijk zou zijn. Wellicht omdat de prijs per 10ml vial 2 x zo hoog is als test en dat ziet er raar uit op de prijslijst. Hoewel het in feite op het zelfde neer komt, je hoeft alleen minder ml's te zetten.

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Geen idee qua pip.. Maar met 200mg/ml zou ik al blij genoeg zijn. Primo draaien op 800mg is dan ineens helemaal geen probleem meer!


Is Pip ook niet afhankelijk van de verhouding BA / BB? Dat heb ik althans wel eens van iemand begrepen. Wellicht dat iemand dit kan bevestigen / ontkrachten?
 
Pip kan door verschillende oorzaken komen (teveel poeder / Kristalliseren poeder / verhoudingen gebruikte oplosmiddelen etc.)
 
Jezus het moet toch niet gekker worden, ik ben ook een vervente cycler, maar wat ik hier lees!! Als je verd!! geen poen hebt om een (beetje) normale spullen te kopen blijf er dan met je handjes vanaf, om in de keuken te gaan staan kloten om spul in je donder te spuiten wat nooit en te nimmer goed kan zijn, ben je toch compleet de weg kwijt!
 
Jezus het moet toch niet gekker worden, ik ben ook een vervente cycler, maar wat ik hier lees!! Als je verd!! geen poen hebt om een (beetje) normale spullen te kopen blijf er dan met je handjes vanaf, om in de keuken te gaan staan kloten om spul in je donder te spuiten wat nooit en te nimmer goed kan zijn, ben je toch compleet de weg kwijt!


Dit is echt BS. Genoeg mensen doe zelf brouwen met goede kwaliteit. Zeker in de USA. Daarnaast is alles gefilterd dus geen bacteriën.

En denk jij dat UG labs een steriel lab Gebruiken? Ik kan je met zekerheid zeggen dat dat niet zo is.
 
Laatst bewerkt:
Wat een agressie weer op een heel normaal topic. Nergens voor nodig om je eigen onwetendheid betreffende homebrew zo te etaleren. Je zou ook kunnen kijken hoe het werkt met langdurig opwarmen BA en BB gebruik, filtratie in relatie tot steriliteit....Je zou ook kunnen kijken hoe vaak het voorkomt op fora en dan vooral in de VS. Zat mensen die 1000x meer verstand van AAS en de productie ervan weten dan the average Joe die naar de lokale dealer gaat om een vial UG spul te halen. Eigen productie is lang niet altijd een kwestie van poen maar een kwestie van dingen in eigen hand houden en niet blind vertrouwen op dealers en UG labs.....
 
wat een agressie weer op een heel normaal topic. Nergens voor nodig om je eigen onwetendheid betreffende homebrew zo te etaleren. Je zou ook kunnen kijken hoe het werkt met langdurig opwarmen ba en bb gebruik, filtratie in relatie tot steriliteit....je zou ook kunnen kijken hoe vaak het voorkomt op fora en dan vooral in de vs. Zat mensen die 1000x meer verstand van aas en de productie ervan weten dan the average joe die naar de lokale dealer gaat om een vial ug spul te halen. Eigen productie is lang niet altijd een kwestie van poen maar een kwestie van dingen in eigen hand houden en niet blind vertrouwen op dealers en ug labs.....


+1
 
primo op 200 mg/ml of meer zou echt wel nice zijn :D goede ervaringen gehad met primo, maar bijna elke week een vial naar binnen lijkt mij toch niet alles. 3ml primo en 2 ml test past dan nog perfect in een spuit en is zonder problemen weg te krijgen :p
 
Jezus het moet toch niet gekker worden, ik ben ook een vervente cycler, maar wat ik hier lees!! Als je verd!! geen poen hebt om een (beetje) normale spullen te kopen blijf er dan met je handjes vanaf, om in de keuken te gaan staan kloten om spul in je donder te spuiten wat nooit en te nimmer goed kan zijn, ben je toch compleet de weg kwijt!

???

Dat jij het niet aandurft, wil niet zeggen dat het een ander het niet interessant vind.

Ikzelf zo op dit moment niet aan homebrew beginnen (te weinig kennis en kunde ervan) maar het onderwerp is machtig interessant.
 
Back
Naar boven