AndroidHealthClinic

Mijn eigen pre workout booster > héérlijk :D

MasterG

Cool Novice
Waardering
6
Heb vandaag zelf een leuke pre workout booster samengesteld. En ik moet eerlijk zeggen dat het een van de betere is die ik tot nu toe heb gehad. En ik heb er al redelijk wat gehad (oa crack, nox pump, unleash,pre workout power, supercharge enz.)

Training ging erg lekker. Heel veel energie (op sommige momenten zelfs een beetje het X gevoel) een flinke pomp en met hetzelfde gewicht als normaal gemiddeld 5 herhalingen meer gemaakt.

Ik noem het MasterG Formula (kevin heeft concurrentie) :D

2 scheppen nitrocrea (=6gr aakg + 2 creatine's)
1 maatschep citruline malaat (6 gr)
1 maatschep beta alanine (2,5gr)
2 cafeine tabs (500mg)
2 1.3 tabs (50mg)
1 grote schep bcaa blast van SNI

Zit nu nog steeds een beetje high op m'n stoel. Zeker het proberen waard als je van pre workout boostertjes houd :D

ben benieuwd naar je crash later :D

Cool!

Ook allemaal goede werkzame ingredienten. Zal zeker een lekkere training geweest zijn. Misschien dat ik hier morgen ook wel wat potten opentrek. Vrijdag is borstdag bij mij!! :D

Te veel stims naar mijn smaak.

Ik vind dat je niet moet overdrijven met stims (caffeïne, geranamine) in hoge dosis. Af en toe kan het eens leuk zijn als je moe bent of minder gemotiveerd. Maar als je het alle dagen moet nemen gaat het zijn doel wat voorbij imo. Ook al omdat er vrij snel gewenning optreedt.

Bovendien is het niet optimaal voor spiergroei, omdat het je cortisol aanzienlijk verhoogt.
En 500mg caffeine en 50mg geranmine zijn toch al hoge dosissen.

Ik maak ook altijd m'n eigen mixjes, leuk! :brew:

Tovenaar! :D

-Leon

Te veel stims naar mijn smaak.

Ik vind dat je niet moet overdrijven met stims (caffeïne, geranamine) in hoge dosis. Af en toe kan het eens leuk zijn als je moe bent of minder gemotiveerd. Maar als je het alle dagen moet nemen gaat het zijn doel wat voorbij imo. Ook al omdat er vrij snel gewenning optreedt.

Bovendien is het niet optimaal voor spiergroei, omdat het je cortisol aanzienlijk verhoogt.
En 500mg caffeine en 50mg geranmine zijn toch al hoge dosissen.

Verhogen pre workout supplementen cortisol?

Haha, dat vind ik zelf ook altijd leuk, dingen uitproberen!:D

Alleen ik zou de cafeine zelf echt moeten vermijden. Mijn lichaam heeft iets tegen die stof! (koud zweet, trillerig :rolleyes:)

De Beta-Alanine zou ik wat opschroeven naar 3-6 gram voor een ideale werkzaamheid.

Zo ga ik em ook maken :).

Oh dit wist ik niet, maar dit zal toch wel minimaal zijn(hoop ik)?

500 mg caf? per workout?

dat vind ik toch echt te veel, zeker in combinatie met de rest.

maar nouja,als je hier geen energieboost van krijgt weet ik het ook niet :D wel netjes.

Nu;

Jack3d 2 scoops
Anadraulic Pump 1 scoop
Citrulline 1 scoop
Xtend 1,5 scoops

:wl::rocknana:

Xtend kan je toch niet echt een preworkout boost noemen, zijn gewoon aminozuren..

500 mg caf? per workout?

dat vind ik toch echt te veel, zeker in combinatie met de rest.

maar nouja,als je hier geen energieboost van krijgt weet ik het ook niet :D wel netjes.

500mg veel? Dat is relatief hoor makker ;). Zelf voel ik amper iets van 1gram.

Terug
Naar boven