XXL Nutrition

Pre-workout rating topic

Bezoekers in dit topic

Vandaag een 0,5 gram dmaa gevonden, had dat ooit eens gekocht (1gr). Morgen weer eens proberen, gebruik nooit preworkouts dus dit moet ik wel voelen.
Als je dit verkeerd leest dan lijkt het net of je een halve gram in een keer gaat nemen..dat zul je wel voelen inderdaad:roflol:
 
Hahaha ben ik ook bang voor!
 
Als je dit verkeerd leest dan lijkt het net of je een halve gram in een keer gaat nemen..dat zul je wel voelen inderdaad:roflol:

alive and kicking, had 40mg ongeveer, samen met wat caffeine 175mg:p
 
Vraagje; wanneer (tijdbestek) komt een crash?

Ik heb vanmorgen voor het eerst 2 scoops ON Gold pro genomen met 1 scoop Citrulline Malaat.
Dit heb ik gister ontvangen van XXL

Na een half uur werd ik steen koud, dit hield ook ongeveer een half uur aan, toen werd ik bloed heet!? zweten dat mijn haar nat werd. echt zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt..!

Nu 6 uur later ben ik me een partijtje moe zeg... heb de wallen van mijn ogen zowat op mijn lippen hangen.

Nogmaals, dit was slechts de eerste keer, en ga morgen het gewoon nog een keer proberen, kan mij eigenlijk niet indenken dat dit van een enkele pre-out komt.

Om ontopic te blijven, voor mij is nog steeds Enhancing Science - Alphamine het beste uitgekomen, alleen niet meer leverbaar verdomme.
 
Klein partij NoxPump gekocht, dacht probeer zelf eentje, voelde niet opgejaagd ofzo, niks extreems. Heb wel als een malle getraind, bijna 2 uur lang, kon niet stoppen, had ook opeens mega pomp. Had gister en vandaag spierpijn in elke spier die ik getraind heb, heel raar, heb zoiets meestal alleen met benen.
 
Vraagje; wanneer (tijdbestek) komt een crash?

Ik heb vanmorgen voor het eerst 2 scoops ON Gold pro genomen met 1 scoop Citrulline Malaat.
Dit heb ik gister ontvangen van XXL

Na een half uur werd ik steen koud, dit hield ook ongeveer een half uur aan, toen werd ik bloed heet!? zweten dat mijn haar nat werd. echt zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt..!

Nu 6 uur later ben ik me een partijtje moe zeg... heb de wallen van mijn ogen zowat op mijn lippen hangen.

Nogmaals, dit was slechts de eerste keer, en ga morgen het gewoon nog een keer proberen, kan mij eigenlijk niet indenken dat dit van een enkele pre-out komt.

Om ontopic te blijven, voor mij is nog steeds Enhancing Science - Alphamine het beste uitgekomen, alleen niet meer leverbaar verdomme.

Ik lul even in mezelf verder:

Vanmorgen 1 scoop genomen, en nu vernam ik er geen ene kut van...
Morgen ga ik voor 2 scoops (zonder de extra Citrulinne) eens kijken wat dan doet
Zaterdag beiden nog maar een keer mixen (misschien was het een incident)

Maar ook na dag 2 ben ik niet echt weg van dit product

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik lul even in mezelf verder:

Vanmorgen 1 scoop genomen, en nu vernam ik er geen ene kut van...
Morgen ga ik voor 2 scoops (zonder de extra Citrulinne) eens kijken wat dan doet
Zaterdag beiden nog maar een keer mixen (misschien was het een incident)

Maar ook na dag 2 ben ik niet echt weg van dit product

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb m nu ook al een tijdje en ben er toch wat meer tevreden over (drink geen koffie dus gevoelig vaar caffeine). Vrij snel aangename energie en pomp, geen crash maar de energie duurt wel geen uur lang...
 
Heb m nu ook al een tijdje en ben er toch wat meer tevreden over (drink geen koffie dus gevoelig vaar caffeine). Vrij snel aangename energie en pomp, geen crash maar de energie duurt wel geen uur lang...

Zo zie je maar weer dat niemand hetzelfde is...
Ik had op dag 1 het nare gevoel van "te snel opstaan" zeg maar ... headrush of geef het een naam.
vandaag met 1 scoop helemaal niets.
naja.. morgen 2 scoops, dan horen jullie het rond 14 uur wel ;)
 
Zo zie je maar weer dat niemand hetzelfde is...
Ik had op dag 1 het nare gevoel van "te snel opstaan" zeg maar ... headrush of geef het een naam.
vandaag met 1 scoop helemaal niets.
naja.. morgen 2 scoops, dan horen jullie het rond 14 uur wel ;)

Nee klopt, weet ook niet hoe het met je eten ervoor? Ik eet het laatst 2 uur ervoor (ongeveer). Jij wel wat koffie gewoon?

Pwo blijft imo moeilijk om aan te raden, al is de energie meestal niet meer dan wat caffeine, pwo's die iets doen voel je daarom niet per se.
 
Hehe... Ik heb eerst Physique Enhancing Science ALPHAMINE™ gebruikt, toen de werking wat milder werd heb The Ripper van Cobra Labs gekocht.
Dat zijn beiden vetburners op energie basis in poedervorm.
en inderdaad op cafeïne basis.

Dit gebruik ik liefst op nuchtere maag tussen 6:00 en 7:00
daarna rij ik naar mijn werk en neem ik 2 bakken "echte" koffie (dus geen machine of pads) zwart.
Ik zoek de energie van deze middelen om mijn tijd door te komen op een groente/fruit veiling, veel tillen en lichamelijk werk.

Zo ook met deze ON Gold.. vandaar ook mijn vraag wanneer een crash kan invallen, want dat heb ik nooit eerder ervaren.
Eten begin ik pas mee rond 12:00
ik ben vrij rond 14:00 dan shakes en trainen, eigenlijk begint mijn leven/passie dan pas.
Deze routine volg ik nu ongeveer 15 jaar.

Ik weet ook dat je me nu gaat adviseren om eerder te eten, maar ook al zou je met een pistool tegenover me staan, krijg ik er geen droog brood in.
Whey shakes gaan nog wel, maar groeien gaat ook op deze manier wel hoor.
deze berichten gaan dan ook alleen maar over de Pre van ON, en misschien heb ik wel gewoon een slechte dag gehad. morgen gewoon weer 2 scoops!

Vind 'm ook moeilijk oplossen in koud water :p drink het al roerend met een rietje.
shakebeker gaat uitstekend, maar daar gaat het even niet om.

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Nou vooruit dan maar, het is (voor mijn 44 jaar) niets om voor te schamen, maar ook niet echt om trots op te zijn.

Hier een paar foto's van afgelopen maand (weet ook niet waar ik ze anders neer moet zetten)

http://vectordesigns.nl/bbf/01.jpg
http://vectordesigns.nl/bbf/02.jpg
http://vectordesigns.nl/bbf/03.jpg

Eddy
 
Vraagje; wanneer (tijdbestek) komt een crash?

Ik heb vanmorgen voor het eerst 2 scoops ON Gold pro genomen met 1 scoop Citrulline Malaat.
Dit heb ik gister ontvangen van XXL

Na een half uur werd ik steen koud, dit hield ook ongeveer een half uur aan, toen werd ik bloed heet!? zweten dat mijn haar nat werd. echt zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt..!

Nu 6 uur later ben ik me een partijtje moe zeg... heb de wallen van mijn ogen zowat op mijn lippen hangen.

Nogmaals, dit was slechts de eerste keer, en ga morgen het gewoon nog een keer proberen, kan mij eigenlijk niet indenken dat dit van een enkele pre-out komt.

Om ontopic te blijven, voor mij is nog steeds Enhancing Science - Alphamine het beste uitgekomen, alleen niet meer leverbaar verdomme.

Had ik ook weleens maar dan moet je gwn doorgaan. Ik had er na een week niet meer last van. Had het in het begin met unstoppable.
 
Ook vandaag (2 scoops) heb ik niet echt iets vernomen, maar misschien is dat juist wel een goed teken.
Ik ben niet moe tijdens mijn werk, en kan flink door werken. het dus doet het wel iets.
Waar ik bij Alphamine juist het gevoel had om door te gaan, was ON vandaag rustig op de achtergrond aanwezig...
Morgen zelfde max. dosis als mijn eerst dosis = 2 scoops ON Gold + ½ scoop Citrulline.

Tot morgen ;)
 
Pre-workout is toch nergens voor nodig, complete b.s. als je het mij vraagt. Zorg dat je voeding in orde is en mentaal op niveau bent.
 
Ik doe zwaar lichamelijk werk in de ochtend.
In het begin nam ik een eiwit shake (omdat ik een slechte ochtend eter ben, en dat was ver voor het Whey-tijdperk)
Tegenwoordig zijn er dus oppeppers, en dat komt mij best goed uit, na mate ik ouder en sneller moe word.
Dus energizers ~ stackers en fatburners waren best een leuke binnenkomer.
Ik realiseer me wel dat al die cafeïne op de nuchtere maag niet goed is, maar als ik de ochtend door kom, en smiddags lekker kan trainen, blijf ik het kopen, en is het geen bullshit.
 
Als je een slechte eter bent in de ochtend kan het best havermout met melk of water en een schep whey in de blender gooien en dan opdrinken.
 
I Know Cobra...
Whey of Egg eiwit met magere melk is geen probleem, maar dan zit ik wel een beetje met tijd tekort, aangezien die vetburners 20-30 minuten eerder ingenomen dienen te worden.
...en mijn wekker gaat al zo vroeg...

Het gaat best tegenwoordig, ik heb een redelijke balans gevonden nu mijn verbranding wat lager zit heb ik ook minder voeding nodig.
Het gaat in deze topic om de beste Pre Workout, en dat heb ik in ON Gold niet echt gevonden.
 
Pre-workout is toch nergens voor nodig, complete b.s. als je het mij vraagt. Zorg dat je voeding in orde is en mentaal op niveau bent.
Doordat ik in ploegen werk, vind ik een pre-workout op zijn tijd toch echt wel fijn hoor.
 
Doordat ik in ploegen werk, vind ik een pre-workout op zijn tijd toch echt wel fijn hoor.

Zelfde hier, die onregelmatige uren hakken er wel in en dan is een pwo van tijd tot tijd best wel aangenaam.
 
Ik lul even in mezelf verder:

Vanmorgen 1 scoop genomen, en nu vernam ik er geen ene kut van...
Morgen ga ik voor 2 scoops (zonder de extra Citrulinne) eens kijken wat dan doet
Zaterdag beiden nog maar een keer mixen (misschien was het een incident)

Maar ook na dag 2 ben ik niet echt weg van dit product

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb deze nu voor de 2e keer maar, hij is aangepast! Bij mijn allereerste pot(Green Apple) was de smaak velen malen beter dan de pot die ik nu heb.. Ook kon ik bij mijn eerste pot 2 scoops nemen stond er namelijk op en bij me 2e pot staat er nog maar 1 scoop, heb wel 2 scoops genomen omdat ik dan alleen de focus er van krijg enz enz.. Ik vond me eerste pot hiervan beter dus ik neem deze de volgende keer niet meer.
 
Back
Naar boven