AndroidHealthClinic

mijn foto's na 3 maanden trainen

blackdaniel

Novice
Waardering
0
Dit zijn mijn foto's na 3 maanden trainen, ik ben al 3 keer begonnen en 3 keer gestopt me trainen (3 maanden is het langste wat ik heb volgehouden:( ) deze zijn van in de zomer nog. nu wil ik terug beginne met trainen, hopelijk hou ik het nu wel vol. ik nam toen creatine in poeder vorm.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu volhouden kerel, maak een goed schema en let ook op je voeding;)

toch zie je er netjes uit,,, om vol te houden, moet je het ook leuk vinden! verdiep je in zevere je dat nog niet hebt gedaan in de sport! en probeer je zelf te motiveren!

suc6!

en met creatine kom je er niet,, het is een toevoeging probeer ook eens naar een voedingsschema te kijken

Voor drie maanden trainen zie het er goed uit, nu wel volhouden en doorgaan dan wordt het nog beter

ziet er goed uit na 3mnd ga zo door kerel:wl: :wl:

ligt het aan mij of verwachten beginners altijd dat creatine in een paar weken kilo's droge massa aanmaakt?

Als ik u zo zien staan na drie maanden trainen, dan ga je volgens mij nog zwaar groeien. Je hebt daar de aanleg voor ;)
Geloof mij

Waarom heb je het nooit langer dan 3maanden volgehouden? Blessures, persoonlijke omstandigheden of vond je het gewoon niet leuk of iets anders? En wat zijn je doelen?

Succes iig

die gast heeft meer dan 3 maanden getraint.. duh dat zie je toch wel
hij zegt het zelf al dat 3 maanden is het meeste wat hij achter elkaar heeft getraint
maar goed gespierd hoor

• Topic Starter Topic Starter
nee echt niet hoor 3 maanden is het langste, weet je je begint te trainen met een vriend, als die vriend dan stopt ging de zin bij mij ook weg, ma ik ben nu terug begonne me die maat hopelijk nu voor lang ma ik zal niet stoppe als hij deze keer stopt, enja de spieren lijken mss groter dan iemand die 3 maanden traint maar hou rekening met licht en shaduw op deze foto's he:), ik let nu ook op men voeding en zal nog is fotos posten binnen een half jaar

blackdaniel zei:
weet je je begint te trainen met een vriend, als die vriend dan stopt ging de zin bij mij ook weg, ma ik ben nu terug begonne me die maat hopelijk nu voor lang ma ik zal niet stoppe als hij deze keer stopt,

Toen ik eraan begonnen was, waren we met vijf. Iedereen heel blij en kochten we een pot mass 2000.
Na 2 weken stopte ne maat.

Na 1 maand dus terug een maand abonnement kopen stopte ze allemaal.
Ik bleef aleen achter en moest dus op mijn eentje gaan trainen, dat was verschrikkelijk moeilijk. Maar ik hield het vol en ik moet zeggen als je er niet 100% achter staat dan zal het u nooit lukken.

Sterkte

Het lekkerste trainen vind ik toch wel met zijn 2'en, op gegeven moment
ken je elkaar door en door enweet je van elkaar wat je wel en niet kan ,
En als je een klote dag hebt kan de ander je oppeppen.

ontopic= dat je het al aardig kan zien na 3 maanden.
En nu volhouden

ik heb ook al heel wat trainingsmaatjes versleten, nu train ik met lui van de sportschool in de loop van de tijd zie je toch dat er een aantal blijven komen, probeer anders met 1 van de vaste leden te trainen

ik train steeds in mijn eentje lukt mij nog het beste

De basis is er kerel , je gaat de weg op om een goede beach boy te worden...

gewoon goed doorzetten
misschien is het nuttig om doelen te stellen
dan heb je iets om je echt voor in te spannen

als je het niet alleen vol kunt houden, zul je nooit ver komen in de sport.
tenminste, dat denk ik.

Gewoon alleen trainen. Walkman op je kop (zo'n ouderwetse, met cassettebandjes), en KNALLEN.
Je hebt nu een kleine basis gelegd, maar je hebt nog een lange weg te gaan! Lees vooral in de secties trainingen en voeding en LEER.

Succes met je doelen (wat die ook zijn)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben nu bekan 2 weken bezig ma men probleem is ik kan niet 6 keer goed eten zoals ik veel lees in deze forums, ik zit altijd snel vol en dat is wel een probleem denk om massa te krijgen:grumble:

Terug
Naar boven