MuscleMeat

mijn fotos van 12janu '10 tot nu 4juni '10

85Kg? Say whut

Wat voor weegschaal heb jij nou weer

Weegt hij volgens jullie nou meer of minder dan 85 KG? En wat maakt dat verder nog uit?

IIG

Wat is before, met borst haar of zonder?

Tweede reeks ziet er iig goed uit, biceps etc.

Jmmr dat je niet dezelfde pose deed , maar goed.

Weegt hij volgens jullie nou meer of minder dan 85 KG?

Wat is er nou moeilijk aan om op een fatsoenlijke weegschaal te gaan staan en kijken wat het ding aangeeft?
Een vetpercentage is vaak een lastige meting die gemakkelijk verkeerd uitgevoerd kan worden.

Als zo`n medewerker van een fitnesscentrum het vetpercentage meet en uitkomt op 6%, zou er dan geen belletje gaan rinkelen dat de meting misschien niet accuraat is? Geeft misschien de deskundigheid aan van de persoon die je meet. Als ik de foto inschat, denk ik aan rond de 12%, zeker geen 6%.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel weeg ik dan denken julie?

Je ziet geen 1 lijn.. Zelfs niet aan zijn schouders of bicep.. zeg maar 15+ :/.
En snap ook niet waar dat gewicht zit. Mss heeft hij huge wheels.

geen 6% en geen 85
lijkt me eerder 75 kg en 16%

die man meet bij mijn arm 2keer voor en achter, bij mijn rug midden schoudersblad enbij mijn buik, dan komk aan 24mm.
endan kijkt hij op een lijst zegt hij 6%, wat moetk nu geloven?? en de weegschaal zegt 87kg nu...

dit is wel vreemd,iets klopt er niet:P

6%?
denk eerder rond de 12 tot 14%.

hard trainen nog.
gaat wel de goeie kant op maar zie nog niet echt veel spieren eruit knallen!

vind je er niet uitzien als 87 kilo?

en laat ergens een GOEIE meting maken!

Laatst bewerkt:
Hier klopt iets niet, ik ben zelf 1m74 en weg 78kg op 10 %. Ik schat toch dat je op minimum 14% zit en een pak minder weegd. Voor de rest, goed bezig.

Bodyfat zal wel niet kloppen, maar gewicht kan toch?!

Ik heb hier ook eens foto's gepost toen ik 85 kg woog, en iedereen vond ook dat ik er lichter uitzag...

ik weet ook niet waar ik ergens anders kan laten meten?

Die meet-man heeft er de ballen verstand van. Maar dat boeit niet, gewoon doortrainen. Je kunt nog beter zelf opmeten met een huidplooimeter, .

eerder 13 procent bf...

en die 85 kg is ook ver te zoeken?

good luck verder!

die man meet bij mijn arm 2keer voor en achter, bij mijn rug midden schoudersblad enbij mijn buik, dan komk aan 24mm.
endan kijkt hij op een lijst zegt hij 6%, wat moetk nu geloven?? en de weegschaal zegt 87kg nu...

Kerel als je enig "BB verstand" hebt dan weet je toch dat t nergens op slaat. Je ziet net dat je een beetje getraind hebt en je vet% is 13+....gewoon lekker doorknallen en voorlopig niet te veel op die stats letten. Succes!

Ik train nu al 2jaar serieus, maar ik heb altijd meer gewild.
Wat moet ik nog zeker doen, pillekes nemen ofzo?
Shake wilk niet omdat ik dan nog zou bijkomen, iemand enig idee?

Ik train nu al 2jaar serieus, maar ik heb altijd meer gewild.
Wat moet ik nog zeker doen, pillekes nemen ofzo?
Shake wilk niet omdat ik dan nog zou bijkomen, iemand enig idee?

hoe ziet je voedingsschemaeruit dan?
eet je genoeg schone kcal's? genoeg eiwitten?
en whey shakes kom je niet van aan, het zijn gwn pure eiwitten verder niks.

smorgens voor vertrekken naar werk eet ik 2sneden brood met eieren, en op werk neem ik dan 10sneden met eieren..
thuis eet ik dan meest rijst met vlees, soms vis.. en savond nog is 2sneden met eieren..

Terug
Naar boven