MuscleMeat

mijn foto's

ziet er goed uit.

mooi droog;)

na mij mening zie je er niet uit als een vechter of als bb.
muay thai??? daar bij word tog ellbogen gebruikt en dat is tog verboden door bonden.
als egte vechter had je die piercing allang weg gedaan want sparren vecht je net zo hard als in de ring. dus die piercing was allang er uitgeslagen.
en waarom train je met schoenen aan??? bang dat je teen bezeert.

en als bb ja zo als de rest zegt eten eten.

• Topic Starter Topic Starter
na mij mening zie je er niet uit als een vechter of als bb.
muay thai??? daar bij word tog ellbogen gebruikt en dat is tog verboden door bonden.
als egte vechter had je die piercing allang weg gedaan want sparren vecht je net zo hard als in de ring. dus die piercing was allang er uitgeslagen.
en waarom train je met schoenen aan??? bang dat je teen bezeert.

en als bb ja zo als de rest zegt eten eten.

ben ns benieuwd naar uw foto's...
ja, wij gebruiken ook knieen en ellebogen, ja, wij sparren ook hard maar gaan niet zo hard als in de ring
geen echte vechter omdat ik piercings heb??? bullshit! ik ken zat vechters met piercings, kwestie van dekking toetrekken :D
tja, van die schoenen is een uitzondering, foto's zijn van in de beginperiode, toen had ik mn tenen kapot gestampt op de zak

bij de gym waar ik trainde was de regel vecht als of je in de ring bent.
train hard, fight easy
Er was ook een regel nooit schoenen aan en piercings in vanwegen eigenveiligheid en ander mans veiligheid. want het is neit prettig als je een schoen tegen je aan komt (brandplekken).

Succes met je doelen ... je gaat al lekker dus keep up the good work .

wel een coole body :) .
dat zul je mss hebben gedaan door alleen te boxen ?
vooral als je naar je body ziet , het is precies een driehoek , lijkt me wel fatjes :)

sorry maar heb je de zelfde dumbbells als dat jochie van 6?

sorry maar heb je de zelfde dumbbells als dat jochie van 6?

ik wou eerst niet reageren omdat je zelf ook wel ziet dat de foto's op thaiboks zijn getrokken bij cool down? das normaal dat ik dan niet zwaar ga he
dat joch wou ook ns een paar reps proberen maar zoals je zelf wel kunt zien, lukt dit nog niet echt
by the way, m'n reden dat ik deze foto's plaats is voor opmerkingen op mn fysiek....

Die foto's zouden nog stoerder zijn als jij je staart afknipt en je buurman wat massa gaat kweken.

2nl8cb4.jpg

Laatst bewerkt:
uit de oude doos...

edit

Laatst bewerkt:
Maakt niks uit of je actief bent joh, als je maar eet !
En een bb wedstrijdje ? Daar zou ik dan maar heel erg m'n best voor gaan doen.....ETEN , ETEN , en nog een beetje meer ETEN en trainen als een beest (Niet te vaak, 3x in de week zwaar en kort).

Ha ! Lachen man , die TONO onderbroek heb ik ook. Van dat suffe postorderbedrijf. Lachuuuuuuuuuuuh

Terug
Naar boven