- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit nu vast op een gewicht van 56/57 bij een lengte van +- 1.69.

Oja, aan mijn lichaam valt nog een hoop te doen. Je motiveert me gelukkig wel met je opmerking! Thx bro' Ook zal ik nu zeker van de stickies afblijven.
En die kop van jou, daar zal ik het verder niet over hebben...
zal nu overladen worden met neg. karma, want o shit! geen kritiek op sanca, maar ik geef daar niet zo om hoor.
nou, ik denk dat je dan gewoon beter niet reageerd
het is hier geen modellenjacht, en ja, als ik intensief train durf ik er al ns wat vermoeider uittezien, maja, zolang als mn vrouwtje niet klaagt ben ik tevreden
by the way, van blowen word je niet mager![]()
Waarom denk je dat ik op dit forum zit?
Waarom maakt mij dat een loser dan? Omdat ik geen goede bouw heb, geen aanleg e.d.? Ik werk er wel keihard aan![]()
Nee, omdat je andere mensen afzeikt om hun uiterlijk. Terwijl je zelf nog lichter bent dan een somalier tijdens ramadan.

Nee, omdat je andere mensen afzeikt om hun uiterlijk. Terwijl je zelf nog lichter bent dan een somalier tijdens ramadan.

Sanca verklaart de oorlog aan Mikeh...
stay tuned, dit wordt spannend
Delguy ben jij dat op die avatar? iets wat ik me al tijdje afvraag als ik je avatar zie
Ik zeik niemand af. Ik vroeg gewoon of sance veel blowt. Ik zeg eerlijk, dat ik hem er ongezond uit vind zien. Ik zeik niemand af, maar krijg ineens de volle laag, wat ik een beetje zielig vind.
En waar zijn jouw foto's in je gallerij?![]()