AndroidHealthClinic

mijn foto's

:hahaha: :hahaha: :hahaha: PWND!

dit gaat nog leuk worden...:D

Beetje jammer van je ook hoe je reageert op mijn kritiek. De vraag was serieus, want mijn before pic is idd uit de tijd dat ik blowde. En nee hoor, ik heb geen anorexia. Ik was toendertijd flink ondervoed (en niet met opzet), maar nu niet meer hoor. Anyway, spijtig van je reactie.

De recente foto uit mijn gallerij is ook al een half jaar oud.

Oja, aan mijn lichaam valt nog een hoop te doen. Je motiveert me gelukkig wel met je opmerking! Thx bro' Ook zal ik nu zeker van de stickies afblijven.

En die kop van jou, daar zal ik het verder niet over hebben...

zal nu overladen worden met neg. karma, want o shit! geen kritiek op sanca, maar ik geef daar niet zo om hoor.

• Topic Starter Topic Starter
nou, ik denk dat je dan gewoon beter niet reageerd
het is hier geen modellenjacht, en ja, als ik intensief train durf ik er al ns wat vermoeider uittezien, maja, zolang als mn vrouwtje niet klaagt ben ik tevreden

by the way, van blowen word je niet mager :rolleyes:

Waarom denk je dat ik op dit forum zit?
Waarom maakt mij dat een loser dan? Omdat ik geen goede bouw heb, geen aanleg e.d.? Ik werk er wel keihard aan :)

Oja, aan mijn lichaam valt nog een hoop te doen. Je motiveert me gelukkig wel met je opmerking! Thx bro' Ook zal ik nu zeker van de stickies afblijven.

En die kop van jou, daar zal ik het verder niet over hebben...

zal nu overladen worden met neg. karma, want o shit! geen kritiek op sanca, maar ik geef daar niet zo om hoor.

ben ns benieuwd om die van jou te zien dan...

nou, ik denk dat je dan gewoon beter niet reageerd
het is hier geen modellenjacht, en ja, als ik intensief train durf ik er al ns wat vermoeider uittezien, maja, zolang als mn vrouwtje niet klaagt ben ik tevreden

by the way, van blowen word je niet mager :rolleyes:

Ik zeg ook niet dat je van blowen mager word, maar je gaat er wel vertieft uitzien. Zo'n grauw rokershoofd etc. Ik klaag ook niet over je fysiek, wees niet bang.

Waarom denk je dat ik op dit forum zit?
Waarom maakt mij dat een loser dan? Omdat ik geen goede bouw heb, geen aanleg e.d.? Ik werk er wel keihard aan :)

Nee, omdat je andere mensen afzeikt om hun uiterlijk. Terwijl je zelf nog lichter bent dan een somalier tijdens ramadan.

Sanca verklaart de oorlog aan Mikeh...

stay tuned, dit wordt spannend

Delguy ben jij dat op die avatar? iets wat ik me al tijdje afvraag als ik je avatar zie

Nee, omdat je andere mensen afzeikt om hun uiterlijk. Terwijl je zelf nog lichter bent dan een somalier tijdens ramadan.

Ik zeik niemand af. Ik vroeg gewoon of sance veel blowt. Ik zeg eerlijk, dat ik hem er ongezond uit vind zien. Ik zeik niemand af, maar krijg ineens de volle laag, wat ik een beetje zielig vind.

En waar zijn jouw foto's in je gallerij?:rolleyes:

4343q4m.jpg

owja, wat een kop heb ik toch :D

Laatst bewerkt:
Ik zeik niemand af. Ik vroeg gewoon of sance veel blowt. Ik zeg eerlijk, dat ik hem er ongezond uit vind zien. Ik zeik niemand af, maar krijg ineens de volle laag, wat ik een beetje zielig vind.

En waar zijn jouw foto's in je gallerij?:rolleyes:

je zoekt het gewoon zelf man
kom je hier even andere mensen afzeiken en je trekt zelf op geen kloten
delguy heeft gelijkt, vanaf nu noem ik je somaliër tijdens de ramadan!

by the way, er bestaat ook zoiets als pm, ook handig dan hoef je mn topic niet te vernken en kunnen anderen mn fysiek serieus beoordelen

Terug
Naar boven