Fitness Seller

mijn foto's

na mij mening zie je er niet uit als een vechter of als bb.
muay thai daar bij word tog ellbogen gebruikt en dat is tog verboden door bonden.
als egte vechter had je die piercing allang weg gedaan want sparren vecht je net zo hard als in de ring. dus die piercing was allang er uitgeslagen.
en waarom train je met schoenen aan bang dat je teen bezeert.

en als bb ja zo als de rest zegt eten eten.

tough guy in the house :roflol:

Je ziet er uit als een ijdele bouwvakker die spieren heeft gekweekt door zijn zijn vak en daarom maar is gaan thaiboksen en fitnessen op advies van zijn maatjes in de kroeg die allemaal vinden dat ie zo breed en gespierd is geworden.

Jij lijkt mij maar een iel ectotje die hier op het forum mensen probeert af te kraken, omdat dat in het dagelijks leven niet kan omdat je anders een blauw oog oploopt.

Sanca; niet mijn ding (veel te weinig massa) maar toch respect dat je bb, boksen en relatief zwaar werk toch combineert.

Jij lijkt mij maar een iel ectotje die hier op het forum mensen probeert af te kraken, omdat dat in het dagelijks leven niet kan omdat je anders een blauw oog oploopt.

Sanca; niet mijn ding (veel te weinig massa) maar toch respect dat je bb, boksen en relatief zwaar werk toch combineert.

Het was.. een geintje.

Yo Sanca... laat je niet ontmoedigen door die schrale nerds hier allemaal. 80% met een grote bek is te bang om hun eigen foto's te plaatsen/tonen omdat ze dan gegarandeerd de grond in zouden zakken van schaamte ! Ik respecteer je trouwens omdat je thai en bodybuilding combineerd. heb ik ook geprobeerd maar was gewoonweg te zwaar :) en die piercings ? geen probleem. had ook wenkbrauw piercing, deed ze alleen uit om te sparren en op wedstrijden was het zowiezo niet toegestaan. dus opzouten met die bullshit ventjes ! Trouwens heb u hier nog nergens in de buurt gezien , ben ook van Bilzen u know ;) hehe greetz

sterf als je geen respect hebt voor sanca!:fire: :slap: :whip: :shoot: :hamer:

Hij heeft een prima fysiek! Erg typerend voor DBB trouwens, die 'nieuwelingen'' die anderen afkraken! Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon ten einde raad omdat ze zelf na anderhalf jaar training nog geen grammetje aan zijn gekomen!

• Topic Starter Topic Starter

Yo Sanca... laat je niet ontmoedigen door die schrale nerds hier allemaal. 80% met een grote bek is te bang om hun eigen foto's te plaatsen/tonen omdat ze dan gegarandeerd de grond in zouden zakken van schaamte ! Ik respecteer je trouwens omdat je thai en bodybuilding combineerd. heb ik ook geprobeerd maar was gewoonweg te zwaar :) en die piercings ? geen probleem. had ook wenkbrauw piercing, deed ze alleen uit om te sparren en op wedstrijden was het zowiezo niet toegestaan. dus opzouten met die bullshit ventjes ! Trouwens heb u hier nog nergens in de buurt gezien , ben ook van Bilzen u know ;) hehe greetz

thanks bro's!n het is idd niet makkelijk om dit allemaal te combineren, moeilijk om massa te pakken, maar ik hou van uitdagingen! elke kilo moet ik diep voor gaan, maar ik vind het waard, laat het maar wat langer duren, i don't give a f****

ook van bilzen? kom dan maar ns langs bij het sportertje op schoonbeek wijk (achter de rattery)

Hij heeft een prima fysiek! Erg typerend voor DBB trouwens, die 'nieuwelingen'' die anderen afkraken! Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon ten einde raad omdat ze zelf na anderhalf jaar training nog geen grammetje aan zijn gekomen!

that's right, die bitches :D

thanks for stickin' up bro'!!!

respect!

ik vind dat ze gewoon anaal vernederd moeten worden met hun grote bek... en als ze hun dan niet gedrage dan face**** ik ze even erbij !

:verneder: :suckit:

Er zijn genoeg mensen die hun hele lichaam vernken omdat ze persé zo groot willen zijn.
Daar heb ik echt geen respect voor hoor, ik heb respect voor mensen met principes die ook nog goed nadenken en weten met wat ze bezig zijn, hierbij denk ik dan aan Sanca + ook de volgende feiten moeten in acht worden genomen vind ik...

zwaar werk(renovatie bouw) 3a4x id week muaythai en 3a4x bb

thanks kerels!!!

:thumbs:

Wat zal zijn vetpercentage ongeveer zijn ???? ...

Heeft 1 van jullie enig idee????

ben er wel nieuwschierig naar

ben benieuwd wat anderen er van zeggen

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit bro! Goed vechtfysiek.
Respect voor de combo van thaiboks en bb, erg zwaar en moeilijk gainen.

En met alle respect hoor, maar blow jij veel? En ben je van plan eens een kappertje op te zoeken? ;)

Dan zou ik je levensT nog eens nader bekijken, want ik vind niet dat je er gezond uit ziet. Maar dat kan aan mij liggen ;)

Dan zou ik je levensT nog eens nader bekijken, want ik vind niet dat je er gezond uit ziet. Maar dat kan aan mij liggen ;)

:roflol:

ik ben juist in je gallerij gaan kijken, nou, dat ziet er gezondheid uit!?
toch geen anorexia?
uwe kop te lelijk om te laten zien?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven