MuscleMeat

Mijn irritatie top 5 in de gym

1. Naar 2 dumbbells van hetzelfde gewicht moeten zoeken omdat een of andere lijer ze niet naast elkaar terug kan leggen.

2. Mensen die echt TE lang apperaten of bankjes bezet houden door praten.

3. Bellende mensen

4. Niet opgeruimde troep leege flesjes en niet leeggehaalde apperaten, rondslingerende barbells

5. Stinkende mensen

Propje zei:
1. Naar 2 dumbbells van hetzelfde gewicht moeten zoeken omdat een of andere lijer ze niet naast elkaar terug kan leggen.

2. Mensen die echt TE lang apperaten of bankjes bezet houden door praten.

3. Bellende mensen

4. Niet opgeruimde troep leege flesjes en niet leeggehaalde apperaten, rondslingerende barbells

5. Stinkende mensen
:yes:

Niet veel: maar inderdaad,
1 dumbbells of schijven, die niet op volgorde liggen of zoek zijn
2 squat staaf dat te hoog wordt teruggehangen, zodat ik er niet meer bij kan
3 vrouwen, die een gewicht pakken dat ik 100x zou kunnen doen
4 vrouwen en mannen, die altijd en eeuwig weer buikspieren trainen
5 foute muziek (althans, voor mij is dat die moderne teringherrie)

Espi

1.overvolle zaal waardoor ieder ****ing toestel bezet is
2.gebruik van geen handdoek waar door alles lekker onder zweet zit
3.bezet houden van toestellen.. die ouwe lullen kunnen er wat van
4.kerels die neerkijken op je omdat je zo weinig gewicht neemt
5.vrouwen met echt anorexia figuur die maar blijven gaan op de loopband

• Topic Starter Topic Starter
Klopt da's ook een goeie Alien en van die GSM's.....triest dat iemand daarmee gaat trainen.

Wat zijn de Braazahs eigenlijk? Ik kan me er al een voorstelling van maken...

1. Mensen die naar je kijken alsof ze je op water zien lopen als je een beetje zwaar bezig bent.

2. De fokking libelle/5 uur show crew die alleen hun kaakspieren komen trainen.

3. Drukte

4. Instructeurs die gewoon ter plekte de grootste bullshit verzinnen als klanten iets vragen wat ze niet weten.

5. Dat ik me bidon telkens op de meest exotische plekken neerzet waardoor ik ze altijd kwijt raak :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga m'n MEGA-MEGA irritatie neerzetten die ik helemaal vergeten ben: DRUKTE! :(

1. Drukte (ik haat drukte echt in de gym)
2. Schreeuwers (waar ik train zitten er veel)
3. Warmte (heerlijk op het strand, een crime in de gym)
4. Ouwehoeren in het krachthok (daar is de cardio toch voor?)
5. Studenten (ik train in een studenten gym, en ben net afgestudeerd.. ik mag der nog maar een jaar trainen en hun nog zolang ze studeren :()

ik ben met D. eens maaruh hier erger ik me dus ook aan...

@Red Devil
2) ventjes die al na 1 maand het nodig vinden om met handschoentjes te trainen.
waar slaat dat nou weer op? ik bedoel ben ook 1.5 maand bezig en heb egt t*ring last van eelt op mn handen... geef me een reden waarom je "PROFESSIONEEL" 100 JAAR MOET BB OM HANDSCHOENTJES TE DRAGEN!?!?!?

@Daanbreejen
#5: Mensen die groeien zonder correcte voeding
jaloers ?:P

@Esperantisto
3 vrouwen, die een gewicht pakken dat ik 100x zou kunnen doen
niet alle vrouwen willen breed en gespierd worden...

1. van die ouwe lullen (srry voor het taalgebruik) die al1 maar zitten te lullen en zo alles bezet houden

2. van die beachboys die al1 maar rondlopen te showen

3. de zweetgeur van andere mensen die schijnbaar nog nooit van deo gehoord hebben

4. de mensen die denken dat ze altyd alles beter weten qua uitvoering van de oefeningen

5. ???

6.14-jarigen die beter groeien dan ik ;-)

mja, handschoentjes zou ik me niet aan ergeren, de helft loopt daarmee.
Ik heb ze ook, maar zodra ik geen pijn meer heb doe ik ze weer uit.

Homer17 zei:
ik ben met D. eens maaruh hier erger ik me dus ook aan...

@Red Devil
2) ventjes die al na 1 maand het nodig vinden om met handschoentjes te trainen.
waar slaat dat nou weer op? ik bedoel ben ook 1.5 maand bezig en heb egt t*ring last van eelt op mn handen... geef me een reden waarom je "PROFESSIONEEL" 100 JAAR MOET BB OM HANDSCHOENTJES TE DRAGEN!?!?!?

Och, het is gewoon triest. Ik train nu 2.5 - 3 jaar redelijk vaak en begin nu pas dikke eeltbulten te krijgen. Je maakt mij niet wijs dat je nu al meer eelt hebt dan ik. Vaak zijn het van die jongetjes die zo'n erg nieuw sportoutfit dragen alsof het een f*cking modeshow is. En dan ook nog van die handschoentjes, alsof je van 12 kg dumbbells eelt krijgt, kom op zeg. Kijk maar eens goed, alle grote jongens gebruiken geen handschoenen, alleen mensen die pas begonnen zijn gebruiken die dingen.

wat is er mis met een beetje eelt op je handen? niets toch

Red devil zei:
Och, het is gewoon triest. Ik train nu 2.5 - 3 jaar redelijk vaak en begin nu pas dikke eeltbulten te krijgen. Je maakt mij niet wijs dat je nu al meer eelt hebt dan ik. Vaak zijn het van die jongetjes die zo'n erg nieuw sportoutfit dragen alsof het een f*cking modeshow is. En dan ook nog van die handschoentjes, alsof je van 12 kg dumbbells eelt krijgt, kom op zeg. Kijk maar eens goed, alle grote jongens gebruiken geen handschoenen, alleen mensen die pas begonnen zijn gebruiken die dingen.

Wat een macho onzin. Ik wil gewoon geen eelt op m'n handen, wat is daar nou mis mee? Bij ons lopen er trouwens wel grote jongens rond die handschoenen gebruiken. Maar dan nog, al draagt niemand ze en vinden ze eelt allemaal wel lekker stoer, ik vind het redelijk ongewenst en probeer het te voorkomen.

Wat een hoop gezeik over handschoenen. Ik zal je vertellen waarom ik ze draag: GRIP!! Als ik mijn benchpress doe dan kan ik rekenen op zweethanden. Daarom draag ik die dingen. En als ik eenmal zweethanden heb, dan kan ik zelfs met moeite dumbbells vasthouden omdat ze bij een correcte oefening door mijn handen glijden en dat is behoorlijk irri!!

Dus ga niet lopen zeiken over jongens met handschoenen, kleding, enz. Je traint gewoon op de manier die jij het fijnst vind, daarbij hoort ook je eigen kleedsT.

Als iemand die dingen draagt omdat ze echt van pas komen /nuttig zijn--> respect!

Maar kom op zeg, van die beginnende mannetjes die gelijk moeten rondlopen met alle accessoires die mogelijk zijn.

Misschien komt het omdat ik train in een "gym" waar betrekkelijk veel jonge studentjes komen en veel doorstroom is. Dan ga je na een tijdje aan alles irriteren.

mja, sommige mensen dragen ze voor de show,
maar meeste mensen denk ik niet.
Ik kan met best voor stellen dat je geen smerige eelt bulten wilt hebbe

Dat van die handschoenen.. ik ben een van de weinigen, die ze gebruikt.
Ik wil (zeker als vrouw) geen eelt en tot mijn afgrijzen zag ik ze vandaag opkomen.
Het doet meer zeer om bijv. lat pulley en seated row te doen zonder handschoenen omdat je veel minder grip hebt op een gladde stang. Een ruwere stang met meer grip doet weer meer zeer.
Bovendien is het niet gebruiken van handschoentjes ook een manier om sneller afgeknelde zenuwen te hebben.

Ergo: hoogste tijd om eens naar mijn fietsenboer in de buurt te snellen voor nieuwe.. de oude zijn totaal naar de filistijnen (flarden hangen eraf). Wel leuk dat ik blauwe handschoentjes heb en ook (kobalt)blauwe nagellak :).

O ja.. ik heb wel eelt op mijn onderarmen, waar ik altijd op steun met fietsen.. gelukkig valt dat minder op dan op mijn handen. Wil ook zeker daar de gevoeligheid niet verliezen.

Espi, die opkomt voor mannen en vrouwen, die zachte handjes willen houden

Terug
Naar boven