dandyman
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Propje zei:1. Naar 2 dumbbells van hetzelfde gewicht moeten zoeken omdat een of andere lijer ze niet naast elkaar terug kan leggen.
2. Mensen die echt TE lang apperaten of bankjes bezet houden door praten.
3. Bellende mensen
4. Niet opgeruimde troep leege flesjes en niet leeggehaalde apperaten, rondslingerende barbells
5. Stinkende mensen

)

Homer17 zei:ik ben met D. eens maaruh hier erger ik me dus ook aan...
@Red Devil
2) ventjes die al na 1 maand het nodig vinden om met handschoentjes te trainen.
waar slaat dat nou weer op? ik bedoel ben ook 1.5 maand bezig en heb egt t*ring last van eelt op mn handen... geef me een reden waarom je "PROFESSIONEEL" 100 JAAR MOET BB OM HANDSCHOENTJES TE DRAGEN!?!?!?
Red devil zei:Och, het is gewoon triest. Ik train nu 2.5 - 3 jaar redelijk vaak en begin nu pas dikke eeltbulten te krijgen. Je maakt mij niet wijs dat je nu al meer eelt hebt dan ik. Vaak zijn het van die jongetjes die zo'n erg nieuw sportoutfit dragen alsof het een f*cking modeshow is. En dan ook nog van die handschoentjes, alsof je van 12 kg dumbbells eelt krijgt, kom op zeg. Kijk maar eens goed, alle grote jongens gebruiken geen handschoenen, alleen mensen die pas begonnen zijn gebruiken die dingen.
.