XXL Nutrition

Mijn irritatie top 5 in de gym

weet je wat ik ook leuk vind: van die gasten die een boek meenemen en tussen de oefeningen door steeds gaan zitten lezen in een spannende thriller (of een kasteel romannetje, dat weet ik niet ...)

En van die gasten van goed 50, die met hun veel te strakke hotpants aan danspasjes op housemuziek doen tussen doe oefeningen door en alsmaar lopen kijken of de vrouwen ze wel voldoende in de gaten hebben.

Niet dat ik me er te veel aan stoor hoor, want dan kon ik beter thuis blijven, maar het valt me wel op!

1- Van die overdreven kreunende sporters. Die doen alsof ze dood gaan tijdens oefening.

2- Personen die de apparaten in gebruik houden maar haast niets uitvoeren. (20min per oefening :splat: )

3- Stinkende sporters.

4- Lui die alleen maar staan te kijken en zeggen "dat kan ik veel zwaarder" en nooit iets uitvoeren. Waarom die lui 30 euro in de maand lappen snap ik nog steeds niet. :rolleyes:

5- Mensen die hun gewichten niet opruimen.

1: Stinkdieren
2: Mensen die ijzers neer fl*kkeren of er slordig mee omgaan
3: Idioten die denken dat ze fitness begeleider zijn en tegen iedereen wel ff gaan vertellen hoe het moet terwijl ze zelf een pannekoekendieet volgen
4: Apen die meer lullen als trainen
5: De waterbeddenconcurrent (2 gasten die lopen als opgeblazen kikkers rond en denken dat ze de bomb zijn door lekker veel naar zichzelf te kijken)

Laats kom ik de kleedkamer van de gym in en denk ''snuifff wat ruikt het uhhh wat stinkt het hier enorm naar zweet BAH''. Ik verdacht een kerel van 55+ die altijd in ze housebroekkie loopt te pompen als een binkie van 20.
Ah fijn, ben ik vorige week met me maatje lekker aan het pompen tot me maatje zegt ''he jur, ruik jij ook wat'' waarop ik antwoord ''Ja dat is volgens mij die oude vent bij de spiegel aan de andere kant van de gym'' dus me maat zegt ''nou dan stinkt ie wel heel erg''. Dus wij pompen lekker verder tot die kerel een oefening 2 meter naast ons komt doen, teringgggggggg wat een geur, echt heel vies gewoon zo zuur en muf. Je denkt missch dat ik overdrijf maar echt in artis zouden de stinkdieren jalours op hem zijn. Me maat die wilde net weer een rep doen maar trok het niet meer en zegt ''sorry meneer u ruikt naar zweet, kunt u missch wat deodorant opdoen'' waarop die kerel vriendelijk antwoord ''ikke niet stinken ikke net douche hebben, jij ruiken iets anders'' waarna hij zijn oksel optilt en naar me makker loopt die bijna omviel. (BTW het is een spanjool vandaag slechte nederlands, dus moeilijk communiceren). Dus me maat ''zegt ik geloof het wel ga alsjeblieft deo opdoen want je stinkt gewoon klaar'' die vent begint te zeiken ''jullie niet zeuren ikke niet stinken ikke net douchen'' waarop mijn maat antwoord ''ga je nou deo opdoen of niet, je stinkt of je nou wel of niet gedouched hebt''. Dus die kerel vloekend naar de kleedkamer waarna hij terug komt als een WC eend. (een of andere ****ing goedkope eau de cologne) maar iig beter een WC eend als een stinkdier. Denk je dus eindelijk rustig te kunnen doortrainen, komt die kerel weer aanlopen ''jullie niet stinken, jullie niet zweten, jullie niets doen'' toevallig had ik een grijze shirt aan dus ik zeg ''kijk eens hier 2 dikke zweetplekken, jij gewoon stinken, je moet je kleding wassen en deo opzoen ik stink niet ik ruik gewoon lekker''. Nou denk je eindelijk van die imbiciel af te zijn komt ie naar me toe lopen en gaat ie zijn bicep lopen aanspannen(ik schat een dikke 35 cm) ''jaaa jullie niet he, ik wel ik hard trainen'', ik heb nog even me borst gepakt en gezegd ''ja jij ziet er niet uit, je bent vet en stinkt''. Gelukkig was toen mijn training afgelopen.

Hier erriteer ik me echt mateloos aan.

Bij ons loopt er ook zo'n stinkerd rond. Hij komt de kleedkamer binnen en ik ga al over m'n nek...die gast heeft dan nog niet eens een gewicht aangeraakt. Tijdens het trainer wordt het alleen maar erger en ja hoor, hij verlaat de sportschool zonder te douchen. Tot mogen dan maar. Bah...

Ik ben mede door die smeerlap maar op een andere tijd gaan trainen. Die geur is echt zo goor. Ik wete dat er mensen zijn met een of andere aandoening die gewoon een vervelende lichaamsgeur hebben, maar deze gast gaat na het trainen niet eens douchen.

1. mannetjes die in de weg lopen, terwijl ze makkelijk zat met 20 andere waardeloze machines of kabeloefeningetjes kunnen kloten zonder mijn routine door de war te trappen. Voorbeeld: mannetjes die hun bicepstraining bij t squatrack doen... fl**ker lekker op joh

2. opgepompte mannetjes die liever steroiden misbruiken dan fatsoenlijk te trainen en te eten. Maarja bij de meesten zie je toch wel dat het weinig effect heeft. De "ik ben 8kg aangekomen, maar niet in zichtbare spiermassa, maar wel in vet en vocht"-typetjes. Dus dat is wel lachen altijd :D
You just can't fool nature!

3. borst/biceps mannetjes... Ach ja iedereen kent t wel

4. mensen die niet persen/to failure gaan

5. mensen die domme vragen stellen. Als je zegt dat je powerlifting doen dat ze dan de volgende keer weer vragen of je rug/triceps gaat trainen...

Maarja dit is alles wat ik kan bedenken zo. Voor de rest heb ik t prima naar mijn zin.

1. klote ouderen mensen cursus gebeuren, speciaal project om oude mensen te laten sporten en nemen dus met hun 20e alle apparaten in beslag :S

2. mensen die hun muziek zo leuk vinden dat ze vinden dat de hele sportschool mee moet luisteren

3. stoere mannetjes die de hele tijd maar beetje macho aan het doen zijn terwijl ze met van die tutige vrouwtjes aan het praten zijn.

4. voor en na het trainen de ondragelijke geur van oude zwetende mensen die lopen te kreunen tijdens het omkleden in de veels te kleine omkleed/douche ruimte

5. mensen die bullshit/intressant tegen je gaan praten over wat ik wel en niet moet trainen omdat ik nog maar 17 ben en hun denken dat ze beter zijn :| ...

(6. dat ze sommige apparaten/gewichten die jij nodig hebt niet hebben.)

voor de rest ebn ik zeer tevreden :D

Monster bump.

Ik dacht al, gaat opa nu ook nog zo'n topic openen, maar hij is het die het allemaal zoveel jaren geleden gestart is! :D

1. Mensen die stinken
2. Apparatuur bezet houden
3. Superdudes sulletjes die 2maanden voor de zomer proberen breed te worden
4. Me storen terwijl k me zit te concentreren
5. Beterweters

ik stoor me alleen aan breezers.

laat mensen lekker stinken who cares.

Ik stoor me nergens aan.

Ben altijd zo in mn eigen wereldje op de sportschool dat ik niet op andere let

1. Instructeurs (of andere mensen) die hele verhalen tegen je komen lullen.

2. Instructeurs die bovenop je komen staan/zitten en iedere beweging die je maakt volledig analyseren. Okay, ik snap dat ze op moeten letten dat mensen de oefening goed uitvoeren, maar als ze constant op je lip zitten word ik daar een beetje vervelend van.

3. Als een toestel/barbell/dumbbellset/whatever bezet is en je dus je schema helemaal om moet gooien. Kan vaak niemand iets aan doen, maar wel irritant.

4. Mensen die met 5 km per uur naast elkaar op de loopband wandelen en extreem hard hun belevenissen van het afgelopen weekend met elkaar delen.

5. Kan ik niet opkomen ;)

Stoor me ook absoluut nergens aan.

EDIT: behalve dat we geen squat kooi hebben:mad:

Achterlijk bump straf voor de bumper zeg ik

:whip:

Terug
Naar boven