1: Stinkdieren
2: Mensen die ijzers neer fl*kkeren of er slordig mee omgaan
3: Idioten die denken dat ze fitness begeleider zijn en tegen iedereen wel ff gaan vertellen hoe het moet terwijl ze zelf een pannekoekendieet volgen
4: Apen die meer lullen als trainen
5: De waterbeddenconcurrent (2 gasten die lopen als opgeblazen kikkers rond en denken dat ze de bomb zijn door lekker veel naar zichzelf te kijken)
Laats kom ik de kleedkamer van de gym in en denk ''snuifff wat ruikt het uhhh wat stinkt het hier enorm naar zweet BAH''. Ik verdacht een kerel van 55+ die altijd in ze housebroekkie loopt te pompen als een binkie van 20.
Ah fijn, ben ik vorige week met me maatje lekker aan het pompen tot me maatje zegt ''he jur, ruik jij ook wat'' waarop ik antwoord ''Ja dat is volgens mij die oude vent bij de spiegel aan de andere kant van de gym'' dus me maat zegt ''nou dan stinkt ie wel heel erg''. Dus wij pompen lekker verder tot die kerel een oefening 2 meter naast ons komt doen, teringgggggggg wat een geur, echt heel vies gewoon zo zuur en muf. Je denkt missch dat ik overdrijf maar echt in artis zouden de stinkdieren jalours op hem zijn. Me maat die wilde net weer een rep doen maar trok het niet meer en zegt ''sorry meneer u ruikt naar zweet, kunt u missch wat deodorant opdoen'' waarop die kerel vriendelijk antwoord ''ikke niet stinken ikke net douche hebben, jij ruiken iets anders'' waarna hij zijn oksel optilt en naar me makker loopt die bijna omviel. (BTW het is een spanjool vandaag slechte nederlands, dus moeilijk communiceren). Dus me maat ''zegt ik geloof het wel ga alsjeblieft deo opdoen want je stinkt gewoon klaar'' die vent begint te zeiken ''jullie niet zeuren ikke niet stinken ikke net douchen'' waarop mijn maat antwoord ''ga je nou deo opdoen of niet, je stinkt of je nou wel of niet gedouched hebt''. Dus die kerel vloekend naar de kleedkamer waarna hij terug komt als een WC eend. (een of andere ****ing goedkope eau de cologne) maar iig beter een WC eend als een stinkdier. Denk je dus eindelijk rustig te kunnen doortrainen, komt die kerel weer aanlopen ''jullie niet stinken, jullie niet zweten, jullie niets doen'' toevallig had ik een grijze shirt aan dus ik zeg ''kijk eens hier 2 dikke zweetplekken, jij gewoon stinken, je moet je kleding wassen en deo opzoen ik stink niet ik ruik gewoon lekker''. Nou denk je eindelijk van die imbiciel af te zijn komt ie naar me toe lopen en gaat ie zijn bicep lopen aanspannen(ik schat een dikke 35 cm) ''jaaa jullie niet he, ik wel ik hard trainen'', ik heb nog even me borst gepakt en gezegd ''ja jij ziet er niet uit, je bent vet en stinkt''. Gelukkig was toen mijn training afgelopen.
Hier erriteer ik me echt mateloos aan.