klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
ik gebruik ook mn handschoentjes, ik zou er nu echt niet zonder kunnen, waarom:
1. Heb enorm veel last van zweterige lichaamsdelen waaronder mn handen, dus voor de grip zijn ze uitstekend.
2. Als ik eenmaal eelt heb, dus van die gele vage 'baloontjes' op je hand, dan kan dat soms behoorlijk pijn doen bij het vasthouden van een geribbelde stang...auwwwww
3. Wil die gele vage 'baloontje' dus eelt gewoon voorkomen
4. Die handschoenen staan me gewoon fuking stoer
PUNT!
1. Heb enorm veel last van zweterige lichaamsdelen waaronder mn handen, dus voor de grip zijn ze uitstekend.
2. Als ik eenmaal eelt heb, dus van die gele vage 'baloontjes' op je hand, dan kan dat soms behoorlijk pijn doen bij het vasthouden van een geribbelde stang...auwwwww
3. Wil die gele vage 'baloontje' dus eelt gewoon voorkomen
4. Die handschoenen staan me gewoon fuking stoer
PUNT!

Iemand die 1.85m is en 65 kg weegt weet echt wel dat er niemand onder de indruk van hem zal zijn omdat hij handschoenen draagt. Ik zie niet in waarom je zou moeten wachten tot je eelt op je handen hebt om dan pas handschoenen te dragen.
)
en en niet van die eeltbulten erop te krijgen. Als iemand dat eerder had gezegd over die eeltbulten(of dat ik gewoon goed logisch had naged8
ude mensen die hinderlijk dicht komen om een haltertje te nemen en denken dat ze in hun tuin lopen