XXL Nutrition

Mijn irritatie top 5 in de gym

ik gebruik ook mn handschoentjes, ik zou er nu echt niet zonder kunnen, waarom:
1. Heb enorm veel last van zweterige lichaamsdelen waaronder mn handen, dus voor de grip zijn ze uitstekend.
2. Als ik eenmaal eelt heb, dus van die gele vage 'baloontjes' op je hand, dan kan dat soms behoorlijk pijn doen bij het vasthouden van een geribbelde stang...auwwwww
3. Wil die gele vage 'baloontje' dus eelt gewoon voorkomen
4. Die handschoenen staan me gewoon fuking stoer :cool:

PUNT! :D

Espi --> vrouwen die handschoenen gebruiken en dus goed trainen, daar kan ik enkel respect voor hebben.

Echter niet voor de broekies die ze gelijk als statussymbool zien terwijl ze nog trainen met <10 kg gewichten.

Red devil zei:
Als iemand die dingen draagt omdat ze echt van pas komen /nuttig zijn--> respect!

Maar kom op zeg, van die beginnende mannetjes die gelijk moeten rondlopen met alle accessoires die mogelijk zijn.

Misschien komt het omdat ik train in een "gym" waar betrekkelijk veel jonge studentjes komen en veel doorstroom is. Dan ga je na een tijdje aan alles irriteren.

Ach, je kunt ook zeggen dat ze enorm enthousiast zijn. :) Iemand die 1.85m is en 65 kg weegt weet echt wel dat er niemand onder de indruk van hem zal zijn omdat hij handschoenen draagt. Ik zie niet in waarom je zou moeten wachten tot je eelt op je handen hebt om dan pas handschoenen te dragen.

Maar een ergernis die ik zelf helemaal vergeten was, zijn die eikels met telefoons. Mijn sportschool verbiedt ze niet . Zouden ze eigenlijk wel moeten doen want 't is zoooo irritant!

Red devil zei:
Espi --> vrouwen die handschoenen gebruiken en dus goed trainen, daar kan ik enkel respect voor hebben.

Echter niet voor de broekies die ze gelijk als statussymbool zien terwijl ze nog trainen met <10 kg gewichten.

Wat is daar mis mee, ik doe altijd mijn vet stoere handschoentjes
aan voordat ik die dumbbell van 5 kilo pak om me biceps te trainen.

Vorrige keer mijn handschoenen helemaal opgepoets voordat ik ging :D
(volgens mij waren de mensen echt onder de indruk van me ;))

@red devil
Och, het is gewoon triest. Ik train nu 2.5 - 3 jaar redelijk vaak en begin nu pas dikke eeltbulten te krijgen. Je maakt mij niet wijs dat je nu al meer eelt hebt dan ik. Vaak zijn het van die jongetjes die zo'n erg nieuw sportoutfit dragen alsof het een f*cking modeshow is. En dan ook nog van die handschoentjes, alsof je van 12 kg dumbbells eelt krijgt, kom op zeg. Kijk maar eens goed, alle grote jongens gebruiken geen handschoenen, alleen mensen die pas begonnen zijn gebruiken die dingen

slaat dus totaal nergens op... blijkbaar heb ik dus eerder last van eelt en ik gebruik handschoentjes om mijn fluweel zachte huidje te behouden :p en en niet van die eeltbulten erop te krijgen. Als iemand dat eerder had gezegd over die eeltbulten(of dat ik gewoon goed logisch had naged8:D ) zouk ze gewoon vanaf de eerste dag dragen :D en een mooie "outfit" omdat ik er niet graag rondloop als een sloebertje, moet altijd wel classy zijn

@ -Ma3stro-
ik vind die eeltbulten tog minder mooi uitzien nou ik ze heb kan ik dr wel mee leven maar kheb tog liever mn handjes zoals ze eerst waren :D

Ter voorkoming van eelt kan ik me goed indenken dat mensen handschoenen gebruiken maar voor meer grip niet! Zorg dan gewoon dat je sterker in je hande wordt want daar ligt het probleem en niet dat je zweethandjes hebt!

Dwaalt wel beetje af volgens mij ging toch over ergernis top 5?

Jordees zei:
Wat een hoop gezeik over handschoenen. Ik zal je vertellen waarom ik ze draag: GRIP!! Als ik mijn benchpress doe dan kan ik rekenen op zweethanden. Daarom draag ik die dingen. En als ik eenmal zweethanden heb, dan kan ik zelfs met moeite dumbbells vasthouden omdat ze bij een correcte oefening door mijn handen glijden en dat is behoorlijk irri!!

helemaal mee eens ik draag ze ook alleen voor grip

1:stinkende mensen
2:mensen die er bijna nooit zijn maar als ze er zijn mij en mijn maat de les komen spellen hoe het echt moet terwijl ze in de verste verte geen indruk maken op mij
3:oude mensen die hinderlijk dicht komen om een haltertje te nemen en denken dat ze in hun tuin lopen
4:de'' bellen aan de toestellen en de bicep opspannen'' houding
5:mensen die meer observeren dan trainen

-Mensen die dumbbells, barbells en apparaten onnodig lang bezet houden. Dus zitten te kletsen op een apparaat of zo.

-Gasten die gedurende hun hele training de squatriem omhouden, terwijl ze nog nooit gesquat hebben. Ze doen hem om met biceps trainen en zo. We hebben r maar een paar en dan zijn ze bezet door gastjes die hem gebruiken als broekriem.

-Mensen die praten alsof ze alles weten en allerlei mensen advies geven terwijl ze gewoon zware onzin staan te verkopen. Ook instructeurs hebben hier een handje van.

-Gasten die breder lopen als ze zijn en/of de hele tijd lopen te bellen, lullen, zeveren, zwetsen, onzin uitkramen, schelden, boos kijken, enz.

-Gasten (wij hebben r zo 1 in on ze gym) die het schijnbaar ruig vinden zo veel mogelijk herrie te maken met het ophangen/verwijderen van schijven van de barbell en met het neerleggen van dumbbells. Die gast fin onze gym flikkert altijd alles zo hard mogelijk op de grond, en als hij een schijf bij zijn barbell hangt gaat dat ook met de nodige geweld en daarbij horende geluiden.

Zorg dan gewoon dat je sterker in je hande wordt want daar ligt het probleem en niet dat je zweethandjes hebt!
kweenie of je et doorhebt maar zweet is glad en gladheid heeft nix met kracht of zoiets te maken...

haha, zal jullie eesn vertellen wat er vandaag rondliep. een mannetje die trainde en wat had die bij zich: nee, geen handschoenen (waar ik overigesn geen fan van ben aangezien t meer mn grip belemmert dan dat t goed doet) maar een zak met....jawel, snoep:D, snap je niet he

geloof dat espi ook wel eens deed toch? als ze in mekaar zakte door dat dieet zonder koolhydraten ofzo?

maar zoals hij er bij liep leek hij t niet om die reden bij zich te hebben

top5

1. bench pressers: mensen die enkel dat kennen (de 2 keer dat je ze ziet op een week doen ze deze oefening), en dat je na 2 maand niet meer ziet, maar ondertussen wel enorm op je nirven hebben gewerkt.
2. Stinkaards
3. GSM'ers --> altijd zin om er een halter op te laten ketsen. Waarom heb je nu in godsnaam een gsm nodig in een zaal. Misschien komen ze volgend jaar met hun ipaq met wifi af ook en zitten ze wat op het internet terwijl ze rusten tussen hun sets. dit zijn dus eerste klasse luntens.
4. Lurpels die enkel komen voor cardio (anders trainen ze nooit iets). Irriterend als je cardio toestellenbatterij wat beperkt is en als je zelf in dieet zit en cardio moet doen. Ze kruipen dan van het ene op het andere cardio-apparaat als een bende apen; Als ze zien dat je nadert gaan ze er nog rap opkruipen. Dan een stomme grijns op hun kop en ze zetten dat ding op de laagste stand voor een uur en hup: ze zijn vertrokken.
5.Creatine fanaten die nog niet eens een degelijk voedingsschema hebben maar als er iets uit hun mond komt: dan is het over creatine. Het is blijkbaar al wat ze weten. Meestal zijn dat ook mensen die bij punt 1 horen.

Sorry: ik heb nog een 6de punt ook:
6. mensen die hun oefeningen kloteverkeerd doen omdat ze willen trainen als de grote jongens en een gewicht kiezen die nog niet aan hen voortbestemd is. En stoer dat ze dan zijn. Ze duwen dan met halters van 40 kg, kronkelen als een slang en hun spotter zijn biceps zijn beestachtig aan het bijkomen omdat ie hun gewichten omhoog moet sleuren. Volgens mij denken enkele jonges dat een cheatdag niets met eten te maken heeft, maar dat ze een ganse dag mogen cheaten op hun oefeningen. -> die klasse komt nooit een gram bij natuurlijk

1. Mensen die tijdens het trainen een pauze gaan nemen om te roken.
2. Mensen die alleen maar over as kunnen praten.
3. Mensen die iedere x maar weer vragen; hoeveel weeg je? of ik gvd 5 kilo in een dag aankom.
4. Een meisje wat bij dezelfde gym als ik train en het niet nodig vind om haar oksels te scheren (bij iedere andere gym had ik het geen probleem gevonden)
5. Mensen die constant klagen dus nu kap ik ermee.

dandyman zei:
haha, zal jullie eesn vertellen wat er vandaag rondliep. een mannetje die trainde en wat had die bij zich: nee, geen handschoenen (waar ik overigesn geen fan van ben aangezien t meer mn grip belemmert dan dat t goed doet) maar een zak met....jawel, snoep:D, snap je niet he

Die gozer was gewoon heel verstandig zijn spierglycogeen aan het bijvullen tijdens zijn training joh :p :booty: :grinny:

Precies.. bij mij keken ze ook hun ogen uit :)
Moet wel zeggen dat drop nu niet het slimste was, dat ik gegeten heb (mijn favo).. barstensvol verkeerd zout (salmiakzout) en zowel bloeddrukverhogend als testosteronverlagend.
Ondanks dat ik het nog steeds erg lekker vind, is het me dus duidelijk dat ik dat beter kan veranderen in spekkies of winegums als ik dan toch per sé iets wil snoepen. Maar... maltodextrine met diksap of limonadesiroop danwel vruchtensap is ook lekker.. 'nature's candy. Al is dat snoep in feite nog haast beter, omdat er sucrose ipv fructose in zit (stukje sneller, wat tijdens training gewenst is ). :booty:

anvulling: iemand die zn biceps op een plek zo dicht bij de spiegel aan t oppompen is dat hij echt zn kop vrijwel tegen de spiegel aanheeft waardoor ik en velen met mij de gewichjten niet kunnen pakken waar hij voorstaat

dandyman zei:
anvulling: iemand die zn biceps op een plek zo dicht bij de spiegel aan t oppompen is dat hij echt zn kop vrijwel tegen de spiegel aanheeft waardoor ik en velen met mij de gewichjten niet kunnen pakken waar hij voorstaat

ey dat ben ik!! Tjah, niemand zegt er iets van, dus blijf ik dicht bij de spiegel mn biceps curls doen :cool: :D

Terug
Naar boven