MuscleMeat

Mijn kont wordt dik

Hamstrings goed trainen en blijven squaten.

Kreeg ik na een jaar trainen ook last van een steekkont zeg maar, blijven squaten en hamstrings goed trainen en je kont zal wel in verhouding komen

Lekker boejuh, meiden kicken op een beetje ass. Sinds ik flink squat krijg ik er alleen maar meer complimenten enzo over.

Als je back squat, niet ATTG maar een gewone full squat.
Anders, gewoon front squatten, dat legt sowieso al minder nadruk op je glutes.

Maar who the **** kijkt nu naar zijn kont als je op een stoel zit? Nogal ijdel?

Maar who the **** kijkt nu naar zijn kont als je op een stoel zit? Nogal ijdel?

Hoeveel verschil zit hier dan tussen?

• Topic Starter Topic Starter

Ik zet altijd zo'n bankdruk bankje onder me reet en dieper dan zittend ga ik dus niet dat is de perfecte hoogte volgens mij! Ik denk dat er ook veel mensen zijn die veel te diep squatten.

Ik woon samen met een moeder en zusje en zij vonden het eerst ook mooier dat ik een beetje een kont had gekregen. Maar nu vinden ze het te dik worden!

En ze beginnen ook helemaal over het schoonheid ideaal. Over hoe echte mooie mannen breede schouders hebben en een smalle kont.

dude, ik was aan het eten!

:D wat een leipe shit

Hoeveel verschil zit hier dan tussen?

ATTG is met je kont tegen je kuiten, maar meestal gaat dit ten koste van spanning dus niet al te veel mensen kunnen dit met een goeie form (ook al denken vele van wel).

Full squat, is de gewone FULL Range of motion, dus tot je heupgewricht onder je kniegewricht gaat: http://www.crossfit.com/discus/messages/22/41865.jpg

Ik zet altijd zo'n bankdruk bankje onder me reet en dieper dan zittend ga ik dus niet dat is de perfecte hoogte volgens mij! Ik denk dat er ook veel mensen zijn die veel te diep squatten.

Ik woon samen met een moeder en zusje en zij vonden het eerst ook mooier dat ik een beetje een kont had gekregen. Maar nu vinden ze het te dik worden!

En ze beginnen ook helemaal over het schoonheid ideaal. Over hoe echte mooie mannen breede schouders hebben en een smalle kont.

Sja, als je er echt zo om geeft...

beter hou je daarom rekening met de shit die je post

haal je hoofd maar gauw weg kerel.

waar gaat dit over :roflol:

Als toevoeging, helaas blijft je derde been net zo klein!

tis een heel onozele vraag geheel offtopic. als je hgh neemt groeit toch alles of heb ik het mis? ook je ingewanden enzo? groeit je derde beentje daar dan niet van? ken amper iets van aas dus niet beginnen schreeuwen aub

wat valt er bij jouw te cutten? ik zou eerst nog wat massa kweken:p mijn mening..

het fag gehalte is weer hoog

Terug
Naar boven