MuscleMeat

Mijn lang verwachte kuur! :)

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Ok dan mensen, ik heb nog een weekje te gaan. Mn geplande kuur voor nov had ik al gepost maar heb toch veranderingen geplaatst. Dit wordt hem dan:

wk 1 1000mg test enth / 800mg tren enth
wk 2- 8 500mg test enth / 400mg tren enth ew
wk 4-10 50mg proviron ed
wk 9-11 100mg testprop eod

wk 12-17 40-80mcg clen ed

wk 11-13 4x 2500iu hcg e5d
wk 11-15 20mg nolva ed
wk 13 100mg clomid ed
wk 14-15 50mg clomid ed

De a.s. is allemaal van het zelfde merk, een UGlab.

Wens me succes! Ik ga lekkerrr groeien :D

Oja...plaats je opmerking als je dat nodig vindt. ;)

missh trenA 9-11 eod...
maar ziet er zowiezo lekker uit..succes

• Topic Starter Topic Starter
klaas zei:
missh trenA 9-11 eod...
maar ziet er zowiezo lekker uit..succes

Tren is extreem onderdrukkend heb ik begrepen, vandaar dat ik de test doortrek om daarmee te eindigen. Dan heb ik aan het einde iets minder druk op mn axis, waardoor ik (hopelijk) sneller zal herstellen.

Suat zei:
Tren is extreem onderdrukkend heb ik begrepen, vandaar dat ik de test doortrek om daarmee te eindigen. Dan heb ik aan het einde iets minder druk op mn axis, waardoor ik (hopelijk) sneller zal herstellen.

klinkt logisch :thumbs:

succes

ziet er goed uit bro!!! lekka lekka!! succes

-tren is dan wel extreem onderdrukkend, maar wat dacht je van test?
-verder zou ik proviron doornemen tot aan t begin van de nakuur
-als je clen neemt vanwege de anti-catabole eigenschappen kun je max ook maar 3 weken nemen. vind je clen inname ook wat aan de lange kant. misschien een idee om t in cycles van 2 weken te nemen gedurende de kuur, zo uitkomend dat je precies tijdens de nakuur weer mag starten, doe ik momenteel ook en voegt echt iets toe aan je kuur
-VEEL SUCCES
gr d

hou je logje maar bij, zullen we hem zeker volgen, succes ermee

dennis999 zei:
-tren is dan wel extreem onderdrukkend, maar wat dacht je van test?
-verder zou ik proviron doornemen tot aan t begin van de nakuur
-als je clen neemt vanwege de anti-catabole eigenschappen kun je max ook maar 3 weken nemen. vind je clen inname ook wat aan de lange kant. misschien een idee om t in cycles van 2 weken te nemen gedurende de kuur, zo uitkomend dat je precies tijdens de nakuur weer mag starten, doe ik momenteel ook en voegt echt iets toe aan je kuur
-VEEL SUCCES
gr d

-Het is beter om op test te eindigen.
-Proviron stopt in week 10 omdat ik de nolva inzet in wk 11
-inname van clen om de gewonnen massa beter te behouden is nieuw voor me, de clenschema heb ik gebaseerd op Juggersnaut ervaringen, want heb er weinig over kunnen vinden.
2 wkn on/off wil ik niet doen, want in die 2wkn off wil ik niet iets anders gaan gebruiken, en ik tril al enorm van die 2 daagjes. Het is me zo goed bevallen.
Thnx voor je inbreng, maat!

Zo logisch klinkt dat niet.
Je libido zal hoger blijven met je test.prop de laatste weken maar je eigen test aanmaak word zeker niet minder onderdukt want test. onderdrukt uiteraard ook.

En HCG tijdens de kuur en niet er naar:)
Ik vind je hele nakuur er sowieso een beetje vreemd

Welk undergroundlab heb je dan?

Infinity zei:
Zo logisch klinkt dat niet.
Je libido zal hoger blijven met je test.prop de laatste weken maar je eigen test aanmaak word zeker niet minder onderdukt want test. onderdrukt uiteraard ook.

En HCG tijdens de kuur en niet er naar:)
Ik vind je hele nakuur er sowieso een beetje vreemd

Welk undergroundlab heb je dan?

Euhmm...mn hele nakuur heb ik met hulp van Big Cat gedaan. En het is ook zijn theorie geweest om de test langer door te trekken. Het gebruik van as langer dan 3 wkn ondrukt sowieso je axis, maar oa tren schijnt meer suppressive te zijn.

ziet er pittig uit bro,vind de 800mg tren toch vrij hoog(persoonlijke mening)
groei ze!!

en je gebruikt de test prop tot week 11 en dan begin je in die week ook met nolva?
zou maar eens goed rond, clen om massa vast te houden wordt wel meer gebruikt. heb t tijdens de nakuur genomen voor 21 dagen op 50mcg p/d en is me prima bevallen.
hoor ik trouwens van meer mensen.
gr d

dennis999 zei:
en je gebruikt de test prop tot week 11 en dan begin je in die week ook met nolva?
zou maar eens goed rond, clen om massa vast te houden wordt wel meer gebruikt. heb t tijdens de nakuur genomen voor 21 dagen op 50mcg p/d en is me prima bevallen.
hoor ik trouwens van meer mensen.
gr d

vandaar de clen tussen 40-80mcg, ik denk dat ik het gewoon op 60mcg zal houden. Maar jij zegt dus voor 21 dgn. Dan houd ik dat in gedachten, mocht het me niet bevallen verleng ik het alsnog, thnx!

Big Cat adviseerde me om er eerder mee te beginnen dan clomid. Hij zei omdat ie op die manier oestrogenen met een langer halfleven dan test wat tegen wilde werken.

@Dreamwarrior; ik zit er daarom ook nog steeds over te twijfelen. Want tren is vrij heftig, dat heb ik wel ervaren met tren ace. Maar aan de andere kant is dit enanthaat, dus mn lichaam zal het geleidelijk opnemen en mss dat het dan meevalt, het is goed mogelijk dat ik de tren op max 600mg houdt in de frontload. Maar voorlopig staat het er zo.

laatste keer tren e op 800mg ew voor 10 weken gedaan...was wel ok...krijg wel idee dat trenA net wat heftiger is...

Dat willen we horen! :D

Lekker knallen Suat! :cool:

succes man, lekker kuurtje!

Niks op aan te merken, lekkere kuur.
Suc6 ermee.

ziet er goed uit idd, maar vind idd dat je de hcg met nolva tijdens je laatste 2 wkn prop kunt zetten, normaal wacht je vanwege de halfwaardetijd van de ester en zet je t in je overbruging naar de nakuur,maar aangezien al in wk 8 stopt met de enanthaat kun je de hcg/nolva van wk 9-11 implementeren. verder vind ik het een top schema en een verstandige keuze om met test te eindigen. succes!!

Terug
Naar boven