AndroidHealthClinic

Mijn motivatie en inspiratie waarom ik natuurlijk trainen veel mooier vind :)

Bezoekers in dit topic

Eagleone

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2015
Berichten
217
Waardering
51
Lengte
1m84
Massa
81kg
Deze video legt het precies uit .
 
:roflol::roflol: Vrijwel al die mensen zijn van 1950+ (http://www.weightrainer.net/training/images/pre-steroid.html), toen bestond testosteron al wel een tijdje.

Deze heren komen voor 1930, testosteron is er sinds 1935ish en begon sinds 1940 bekend te raken in de sportwereld.
CA-MIM1WYAA1JTN.jpg
upload_2019-7-13_22-49-42.jpeg


upload_2019-7-13_22-49-36.jpeg
 
:roflol::roflol: Vrijwel al die mensen zijn van 1950+ (http://www.weightrainer.net/training/images/pre-steroid.html), toen bestond testosteron al wel een tijdje.

Deze heren komen voor 1930, testosteron is er sinds 1935ish en begon sinds 1940 bekend te raken in de sportwereld.
Bekijk bijlage 460534Bekijk bijlage 460532

Bekijk bijlage 460531

Oh zou best kunnen
.
Mijn vader zag er ook zo uit die heeft meer dan 20 jaar getraint.

En je behoud de kracht ook je hele leven hij is veel sterker als een gemiddeld persoon.

Ik vind het een veel mooiere natuurlijke look hebben.

Maar heb je true natural onder je naam staan omdat jij ook natuurlijk traint of ?
 
Oh zou best kunnen
.
Mijn vader zag er ook zo uit die heeft meer dan 20 jaar getraint.

En je behoud de kracht ook je hele leven hij is veel sterker als een gemiddeld persoon.

Ik vind het een veel mooiere natuurlijke look hebben.

Maar heb je true natural onder je naam staan omdat jij ook natuurlijk traint of ?
Ik ben off gegaan en niet van plan om weer on te gaan. Vervolgens een rollercoaster geweest want ik zal eigenlijk nooit het fysiek kunnen hebben wat me aanspreekt.

Qua kracht is dan wel weer zo idd. Al zul je dat hoe dan ook 'verliezen' als je er geen gebruik van maakt. Voordeel is wel dat er uiteindelijk extra celkernen in de spiercellen komen bij spiergroei. Wanneer de spieren weer afbreken omdat ze niet gebruikt worden/te weinig energie is dan nog blijven die celkernen hangen. Deze zorgen ervoor dat alles een stuk sneller gaat wanneer je het weer oppakt, meer celkernen = meer eiwitsynthese. En op jonge leeftijd krijg je veel makkelijker nieuwe celkernen dan op oude leeftijd, die vele jaren en misschien zelfs voor altijd blijven. Wat dus zeker een voordeel is op een later leeftijd om wat kracht te winnen/houden.

Laatste keer dat ik er wat over las was het nog onduidelijk hoe lang de extra kernen blijven, maar het is in ieder geval lang. De term 'spiergeheugen' doelt ook hier op, al is die benaming eigenlijk niet goed.
 
Ik vind deze oude quote van iemand treffend: Naturel BB is als de paralympics, leuk om naar te kijken maar je wilt er geen deel van zijn.

Mwa vind ik niet
Daarom heb ik ook die video erbij gepost :)
Das mijn antwoord waarom ik vind van niet.
 
Even een foto van mezelf op mn avatar gezet.
Om een beeld te geven hoe ik nu ben.
Ik ga nog veel verder proberen te komen als dit.
 
Goedzo, met deze sport ben je nooit klaar.
 
="Nootmuskaatje, post: 10245025, member: 145687"want ik zal eigenlijk nooit het fysiek kunnen hebben wat me aanspreekt..

Fuck dat man dan moet je een nieuwe visie in het leven vinden eentje die voor jou werkt waar je nu staat.
Je moet in jezelf geloven en wat je doet anders heb je helemaal niks in dit leven.
Ik woog eerst 103 kilo ik was dik en fucking depressief
zonder ergens in te geloven was ik nu niet waar ik nu ben:)
 
Back
Naar boven