XXL Nutrition

Natural Krachttrainen - Is dat het waard?

Bezoekers in dit topic

Niet zo lastig eigenlijk want volgens mij heeft de helft van de 30-jarigen tegenwoordig al overgewicht. Ik val zelf trouwens ook in die groep.
Ze zouden het sporten voor mensen met jouw BMI meer moeten stimuleren!
:D
 
Laatst bewerkt:
Leuke anecdote, maar dit is natuurlijk geen bewijs van dopinggebruik, hooguit een vermoeden. Net zoals de meeste kleedkamerverhalen over dopinggebruik onder de amateurs dat ook zijn.
Je moet toch wel verschrikkelijk naïef zijn als je denkt dat de 'top' sport clean is.

Ik ken al die verhalen. Was er zelf bij in 2011 toen er in de Martona dles Dolomites zowel voor- als achteraf op doping werd gecontroleerd. Dit was 1 van de weinige organisaties die er destijds serieus werk van heeft proberen te maken om het vermeende dopinggebruik in dit wereldje aan te pakken.
Geprobeerd de schijn hoog te houden bedoel je? Er is geen mens die naar wielrennen gaat kijken als ze allemaal doping vrij zijn. De fans willen nieuwe records zien en snellere tijden en dat gaat niet gebeuren zonder doping en grenzen verleggen.
 
Helemaal met je eens en mooi verwoord!

Maareuh...

toch zit hier een soort tegenstelling in...

:trollface:
Jaja. Absoluut vind ik het wel leuk om te zien dat ik de jonkies nog goed bij kan houden of zij mij niet…

Maar persoonlijke prestaties qua getild gewicht of uiterlijk… maakt me weinig uit. Altijd iemand beter, groter, sterker.
 
Waarom denk je dat ? Je verwart wss met sprinters..
Stanozolon heb je op lange afstand meer na dan voordeel van.
Opsomming van. niet alles gericht op lange afstand.
 
Je moet toch wel verschrikkelijk naïef zijn als je denkt dat de 'top' sport clean is.


Geprobeerd de schijn hoog te houden bedoel je? Er is geen mens die naar wielrennen gaat kijken als ze allemaal doping vrij zijn. De fans willen nieuwe records zien en snellere tijden en dat gaat niet gebeuren zonder doping en grenzen verleggen.
Denk dat wielrennen nog relatief dopingvrij is vanwege alle controles. Andere sporten zal het nog heel wat meer zijn.

Maar alsnog ook daar. Het is een kwestie van wie de beste doktoren en nieuwste doping heeft.
 
Denk persoonlijk dat alle sporten ramvol doping zitten :roflol:
Binnendoorwegen en voordelen zoeken ten opzichte van anderen is zo mens eigen.

En eigenlijk hè, vind ik het voor veel sporten nog terecht ook. Er lijkt me geen evenement zo schadelijk voor je gezondheid als de Tour de France, waarom niet gewoon je herstel wat omhoog cranken in de hoop dat je lichaam er wat beter mee kan dealen.
 
Ik train naturel en ik vind het prima. Ik meet mezelf niet af aan anderen. Sporten is voor mij een manier om te ontspannen door inspanning. Helpt stress van werk te verlagen, houdt me gezond.

Een mooi lijf is meegenomen maar voor mij niet essentieel. Geen bierpens hebben, sterk genoeg zijn, weten dat je tien kilometer kunt hardlopen en in het algemeen jezelf fit voelen worden steeds belangrijker. Daar hoef je niet voor te Kuren. Daarnaast zie ik daar het nut niet van tenzij je echt mee wilt doen aan bb wedstrijden.

Allemaal vanzelfsprekend als je 25 bent. Niet meer als je 40 bent. Ik vind het toch wel lekker dat ik sterker, fitter en een beter lichaam heb dan de meeste 30 jarigen.
Dat heb ik ook. Vergelijk vaak met wat er in de stad rondloopt. merk dat zeer velen een veel te hoog vetpercentage hebben. dat ik gebruik heeft er ook niets mee te maken. 1e 12j clean was ik ook onder de 18%. Soms is het een keuze van iemand, ook al ben je recreatief bezig. Ik denk dat het 'gezonder' is dan alle drugs die tegenwoordig wordt gebruikt. Ik heb kinderen van 18-28 in de leeftijd van uitgaan etc. als ik hoor wat daar voorbij komt...... Vroeger was het wiet, Baco en bier. Coke toen maar zeer weinig gezien in vriendenkring, nog maar te zwijgen over alles wat er meer wordt genomen.
 
Niet zo lastig eigenlijk want volgens mij heeft de helft van de 30-jarigen tegenwoordig al overgewicht. Ik val zelf trouwens ook in die groep.
Dat is wel zo. Maar alsnog mooi om een beetje gezond en sportief lichaam te hebben.

Krijg er inmiddels zelfs opmerkingen over. Wat natuurlijk heerlijk is voor een narcist. Een strategieconsultant die zegt: wat ben jij gespierd, soort je veel? Dat is natuurlijk wel leuk.

Ben nu aan het cutten dus kan wel wat motivatie gebruiken 😝
 
Dat heb ik ook. Vergelijk vaak met wat er in de stad rondloopt. merk dat zeer velen een veel te hoog vetpercentage hebben. dat ik gebruik heeft er ook niets mee te maken. 1e 12j clean was ik ook onder de 18%. Soms is het een keuze van iemand, ook al ben je recreatief bezig. Ik denk dat het 'gezonder' is dan alle drugs die tegenwoordig wordt gebruikt. Ik heb kinderen van 18-28 in de leeftijd van uitgaan etc. als ik hoor wat daar voorbij komt...... Vroeger was het wiet, Baco en bier. Coke toen maar zeer weinig gezien in vriendenkring, nog maar te zwijgen over alles wat er meer wordt genomen.
Nouja, er werd altijd al veel gebruikt hoor. In mijn tijd xtc, speed, paddo’s, coke, ghb was toen nieuw (best wat mensen kapot aan zien gaan).

Er waren ook wel poedertjes die je bij smartshops kon krijgen. Niet zo veel 2cb en andere xtc achtingen , er waren zat goedkope en goede pillen. Maar voor mij is meer dan af en toe een pilletje en wat wiet nooit echt interessant geweest. Het is gebleven bij wat proberen en zo op een feestje…

Niet echt vergelijkbaar met doping/aas. Trouwens, mijn ervaring is dat het een ook wel vaak gecombineerd was met wat anders.
 
Het gaat om het gemak van Sparks79 .
ik ben 52, dus praat over uitgaan in vanaf 1987-1988.
 
Dat is van voor mijn tijd en denk ook voor de xtc boom.
Nope. Bullshark is getrouwd met de eerste de beste ... en kwam daarna niet meer onder de mensen.
ghb had direct vanaf het begin een slecht imago, dus niet gedaan. Xtc vond ik de beste, verder alles wat rookt stuift etc wel tegengekomen. Ze hebben het te lekker gemaakt, ik snap wel dat je er in kunt verdwalen. Bodybuilding en sport in het algemeen is gelukkig altijd belangrijker voor mij geweest. Ik wilde ook s' maandags goed kunnen trainen maar elk weekend was het echt weekend.
 
Nope. Bullshark is getrouwd met de eerste de beste ... en kwam daarna niet meer onder de mensen.
ghb had direct vanaf het begin een slecht imago, dus niet gedaan. Xtc vond ik de beste, verder alles wat rookt stuift etc wel tegengekomen. Ze hebben het te lekker gemaakt, ik snap wel dat je er in kunt verdwalen. Bodybuilding en sport in het algemeen is gelukkig altijd belangrijker voor mij geweest. Ik wilde ook s' maandags goed kunnen trainen maar elk weekend was het echt weekend.
Xtc vond ik wel echt lekker. Maar de dip was ook niet zo geweldig.
 
ghb had direct vanaf het begin een slecht imago, dus niet gedaan.
Had inderdaad hier ook slecht imago van in het begin, ik heb nooit begrepen waarom dat hier in de begindagen van het board gepromoot werd om als bodybuilding hulpmiddel. Heb er al veel aan kapot weten gaan. Zelf eens 2x geprobeerd en nooit meer...
 
Houdt de post over druggebruik in het drugstopic aub.
 
Nope. Bullshark is getrouwd met de eerste de beste ... en kwam daarna niet meer onder de mensen.
ghb had direct vanaf het begin een slecht imago, dus niet gedaan. Xtc vond ik de beste, verder alles wat rookt stuift etc wel tegengekomen. Ze hebben het te lekker gemaakt, ik snap wel dat je er in kunt verdwalen. Bodybuilding en sport in het algemeen is gelukkig altijd belangrijker voor mij geweest. Ik wilde ook s' maandags goed kunnen trainen maar elk weekend was het echt weekend.
Jazeker, mijn schoonvader was timmerman en die had een boomhut gebouwd waar ik nu nog steeds voor 80% in woon.
 
Is een pijnstiller. Maar waarschijnlijk ga je ook te laat remmen enzo...
 
ZaT vAsT iN eEn 'SuPpLEmEnT'

Tramadol? Volgens mij lustte rippedmeeuw daar ook wel pap van ;)
https://forum.bodybuilding.nl/search/786671/?q=tramadol&c[users]=rippedmeeuw&o=relevance
 
Back
Naar boven