J-Doe
Novice
- Waardering
- 0
dag bb'ers,
Ik train al ongeveer 3 jaar, alleen het laatste half jaar is het een beetje verwaarloosd. Wil het nu weer goed oppakken met goed voedingsschema en ander trainingsschema. Heb altijd met een split getraind, maar ga nu eens een fb schema proberen. Heb ergens een schema gezien wat ik erg goed vond uitzien, dwz veel basis oefeningen. Heb het zelf nog een klein beetje aangepast. Zou graag horen wat jullie ervan vinden, vooral met betrekking tot het aantal sets en reps. O ja... ik ga 2x per week trainen.
dag 1
Weighted Cable crunches 2 x 15
Squats (2 sets warmup, dan ) 1 x 20
Dumbbell pullovers 1 x 20
Seated calf raises 2 x 25
Pulldown 2 x 6-8
Dips 2 x 6-8
Overhead barbell shoulder press 2 x 6-8
dag 2
Weighted cable crunches 2 x 15
Deadlift (2 sets warmup, dan) 1 x 20
Bent over rows 2 x 6-8
Dumbbell bench press 2 x 6-8
Overhead dumbbell shoulder press 2 x 6-8
Mijn stats: 22jr, 1m95, ~100 kg
Ik train al ongeveer 3 jaar, alleen het laatste half jaar is het een beetje verwaarloosd. Wil het nu weer goed oppakken met goed voedingsschema en ander trainingsschema. Heb altijd met een split getraind, maar ga nu eens een fb schema proberen. Heb ergens een schema gezien wat ik erg goed vond uitzien, dwz veel basis oefeningen. Heb het zelf nog een klein beetje aangepast. Zou graag horen wat jullie ervan vinden, vooral met betrekking tot het aantal sets en reps. O ja... ik ga 2x per week trainen.
dag 1
Weighted Cable crunches 2 x 15
Squats (2 sets warmup, dan ) 1 x 20
Seated calf raises 2 x 25
Pulldown 2 x 6-8
Dips 2 x 6-8
Overhead barbell shoulder press 2 x 6-8
dag 2
Weighted cable crunches 2 x 15
Deadlift (2 sets warmup, dan) 1 x 20