MuscleMeat

Mijn resultaat, jullie mening?

erwin1290

Cool Novice
Waardering
0
Ik was 16 woog 115 kilo, erg dik dus! Begon met sonja bakker, en begon te boxen ben door het boxen in het fitness gerolt.
Je weet hoe het begint met fitness aanrommelen geen schema's niet op voeding letten, maar ik verloor vet!

Ik ben daarna gaan opletten op me voeding, schema's gekregen, en het gaat goed! Echt goed!

Ik ben van een vet percentage op mee eerste meting van 30%!
Naar een vetpercentage van momenteel 17% en een gewicht van 94 kilograms! En dat na 3 kwart jaar fanatiek trainen met voeding, voedingssuplementen en zware schema's!

Verder heb ik momenteel een eigen coach die mijn resultaten bij houd, ik streef momenteel naar een percentage van 10 a 12% en ga dit zeker bereiken!

Ik ben trouwens 18 jaar momenteel en dat ben ik 29 augustus geworden..

Ik hoop op een mening van jullie! Lijkt me leuk!

Groetjes

Helemaal niet slecht bezig!

Met een beetje doorzettingsvermogen kan je veel bereiken.

Jou streef vet% moet binnen 6 tot 12 maanden cker te halen zijn;)

hier kan je al trost op zijn
succes veder dat het nooit meer zover mag komen , ik heb hier altijd respect voor als mensen die zware weg tog kiezen, om massaal af te vallen

Petje af hoor!
Met jouw motivatie ben je volgend jaar de beachboy!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie reacties, ik ben er zelf ook echt blij mee, maar daar train ik hard voor en ben goed bezig met voeding, bovendien schijn ik volgens mede fitnessers aanleg te hebben voor spieropbouw, het groeit echt zo snel, maar dit kan ook komen aangezien me voeding goed is en hoe ik train;) verder heb ik nu iemand die met me mee traint, soort maatje!

Ik bandruk trouwens 120 kilo als max. en ik begon met 50 kilo.
Dumbbell curls met 22 kilo begon met 10.
Leg press pak ik volgens heb apparaat met 260, leg extentension met 120:D
Zijn wat voorbeeldjes!
Komt misschien ook door mijn zware gewicht voorheen!

Terug
Naar boven