MuscleMeat

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
kijk dit is iets dat ik ABSOLUUT niet snap. Kuren doe je imo voor een fysiek als de colemans, cutlers, ... van deze wereld. Niet voor een tenger lichaampje van begin de 80kg (want dat is wat ik hier zie) met niet eens een laag vetpercentage. Wat een trieste mentaliteit. Door zulke ****ers worden mensen die naturel wel iets bereiken, altijd afgeschilderd als leugenaars, en zieligaards omdat ze 'hun gebruik' niet willen toegeven en blijven beweren dat ze naturel zijn. Triest, echt triest.

Maar het is uw lichaam, dus voor mijn part spuit je elke dag een aantal liter anabolen in uw reet, i don't care. ;)

Wou hier gewoon eens reageren omdat er hier blijkbaar heel wat mensen onder de indruk zijn van een lichaam van amper 81kg en dat ze zelf durven denken dat je daar naturel verschillende jaren moet over doen om dat te bereiken. Dan moet je toch wel de slechtste genen ooit hebben en ongelofelijk slecht eten.

met ik hoef niet groot te worden bedoel ik(voor de 23ste keer):

ik hoef idd geen ronnie coleman te worden nee!

of geen 100 kilo

ben tevreden zo!
is dat zo moeilijk haha

wil wel de uitstraling hebben van een mens!
geen lelijke ANABOLE uitstraling!

jij hebt blijkbaar een ander doel als wat ik heb,
bij jou straalt de anabole er van af! :D
of je het hebt gebruikt of niet, je straalt het wel uit..
en daar ben ik niet op uit! niet eens op natuurlijke wijze

ook jou keuze

Laatst bewerkt:
met ik hoef niet groot te worden bedoel ik(voor de 23ste keer):

ik hoef idd geen ronnie coleman te worden nee!

of geen 100 kilo

ben tevreden zo!
is dat zo moeilijk haha

wil wel de uitstraling hebben van een mens!
geen lelijke ANABOLE uitstraling!

jij hebt blijkbaar een ander doel als wat ik heb,
bij jou straalt de anabole er van af! :D

ook jou keuze

dat is niet zo moeilijk neen, ik zeg gewoon dat ik niet snap hoe je voor zo een lichaam wilt kuren. Maar zoals ik al zei, het is jouw keuze. Ik zeg hier gewoon mijn visie op het gebruik van anabolen. Dit is dus geen aanval op jou persoonlijk, maar gewoon op iedereen die kuurt en tegelijkertijd zegt: 'ik wil helemaal niet groot worden'. Kuren doe je imo enkel om écht overdreven groot te worden.

En ik ben naturel trouwens ;) altijd grappig om zo een opmerking te krijgen van iemand die kuurt voor een fitnesslichaam.

Laatst bewerkt:
dat is niet zo moeilijk neen, ik zeg gewoon dat ik niet snap hoe je voor zo een lichaam wilt kuren. Maar zoals ik al zei, het is jouw keuze. Ik zeg hier gewoon mijn visie op het gebruik van anabolen. Dit is dus geen aanval op jou persoonlijk, maar gewoon op iedereen die kuurt en tegelijkertijd zegt: 'ik wil helemaal niet groot worden'. Kuren doe je imo enkel om écht overdreven groot te worden.

En ik ben naturel trouwens ;) altijd grappig om zo een opmerking te krijgen van iemand die kuurt voor een fitnesslichaam.

zeg niet dat jij kuurt!
zegt dat je eruit ziet als iemand die kuurt!
en dat ik niet wat ik wil,
of je naturel bent of hebt gekuurt maakt tog niet uit? daar heb ik het tog niet over?
heb het over de uitstraling van je lichaam

maar dat is dan toch een compliment ;)

allerespect hoor
ziet er goed uit

Hakan de kurende hyves boy

wat een gejank weer, of iemand nou kuurt of nie lekker boeiend is zijn keuze hij is er tevreden mee.
beetje hetzelfde als toen PBS hier voor het eerst kwam kerel werd door iedereen afgekraakt totdat hij een aardig fysiek kreeg toen vond iedereen hem geweldig ondanks dattie veelste vroeg begon met kuren.

Kerel, je ziet er bruut uit... Ik deel je droom :) Zo zou ik er ook uit willen zien. klaar punt .

Mijn streeffysiek, ziet er echt super uit!!
Respect voor jou ;)

thnx..

er zijn nog veel meer mensen die beweren dat ze niet kuren...:o

Gezeik over kuren, mensen willen hun streef fysiek behalen. Of je dat nou met of zonder aas doet boeit voor geen ene fl**ker.

Goed bezig;)

Gefeliciteerd Jimmy, je hebt al 12 pagina's om je foto's:)

:Dmooi fysiek , niet bepaald mijn streven maar wel netjes natuurlijk, heb geen zin gehad het hele topic door te lezen maar zijn er al benenpics

Verb niet iedereen heeft zulke supergenen als jij en vooral niet iedereen heeft zin om heel zijn leven om te gooien voor een goed lichaam.

nou dat lijkt me sterk.als ik 1 week niet goed eet verlies ik heel veel..

en ik ben superhard.
met vocht zal het niet veel temaken hebben denk ik.

Wel, vocht is het eerste wat je aantrekt of verliest.
De eerste 3 weken cutten is ook bijna alleen maar vocht wat je snel verliest waardoor je denkt dat je snel afvalt. Daarna pas gaat vet verdwijnen.
Ga maar eens een lekker weekendje veel zoute dingen eten. Is geen vet, maar puur vocht.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

er zijn nog veel meer mensen die beweren dat ze niet kuren...:o

Ik ben ook natural!

Geweest... :D

is goed jonge haha
hoe weet jij nou of ik sterk ben of niet..?

BINK.NL

mijn doel is niet groot te worden:D
als je even GOED LEEST.

maar jij mag me wel haten..
neem dingen niet echt serieus van mensen met een waardeloos fysiek

zogenaamde beachybody
haha
2 stemmen kreeg die op bodynet beachboy contest!!
dus 1 ding is zeker van mensen als jou trek ik me dus ECHT niks aan!!

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

mensen weten hier dat ik niet sterk ben, dat ik niet trots ben?
REAGEER AUB NIET MEER IN DIT TOPIC!!

Ik zie toch echt 14 staan.

Hier, iemand met zeer zeldzame genen die een grote bek komt opzetten over anabolengebruik. Moest het bij iedereen zo makkelijk gaan als bij verb zouden er zowiezo al een pak minder roids gebruikt worden.

Leven en laten leven kerel, aan die anabolenpreek heeft niemand wat.

wat een gejank weer, of iemand nou kuurt of nie lekker boeiend is zijn keuze hij is er tevreden mee.
beetje hetzelfde als toen PBS hier voor het eerst kwam kerel werd door iedereen afgekraakt totdat hij een aardig fysiek kreeg toen vond iedereen hem geweldig ondanks dattie veelste vroeg begon met kuren.

Gezeik over kuren, mensen willen hun streef fysiek behalen. Of je dat nou met of zonder aas doet boeit voor geen ene fl**ker.

+1

Hier, iemand met zeer zeldzame genen die een grote bek komt opzetten over anabolengebruik. Moest het bij iedereen zo makkelijk gaan als bij verb zouden er zowiezo al een pak minder roids gebruikt worden.

Leven en laten leven kerel, aan die anabolenpreek heeft niemand wat.

+1

Als ik zo aan verbs log gezien heb en voeding, moet hij amper deftig trainen en goed eten om zo'n fysiek te verkrijgen. Dus zo'n verwezenlijking is het zeker ook niet van zichzelf. Iemand anders met normale genen zou nog steeds een ecto zijn van 70 kg, maar als je nu eenmaal goede genen hebt weeg je ineens 90 + . Maar dat komt heus niet zoveel voor hoor verbje

oh we gaan weer huilen over genen

:'( verb heeft goede genen en ikke niet :'(

je hebt spieren, maar het is allesbehalve een streven. beter train je je rug eens, het lijkt net alsof je die nog nooit hebt getraind. als je die een beetje had was het gewoon goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven