MuscleMeat

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat er géén verschil zit tussen de genen van mensen? En dat die die minder gainen gewoon minder dedicated zijn?
Ik zeg toch uitdrukkelijk wat anders.
Ik denk vooral dat hij verkondigt dat we de invloed van genetica op sportprestaties niet kennen, en dat we er daarom onze mond over moeten houden.
Wil niet zeggen dat genen geen invloed hebben, maar dat we de invloed niet kennen. Je kan slechte genen dus niet als excuus gebruiken.
Er zijn nog mogelijk nog andere factoren dan genen en toewijding in het spel.
Dus zelfs naast toewijding en genen zijn er andere invloed op gains. Sommige die we bij onszelf kunnen herkennen (slechte voeding, ziekte, gebrek aan kennis), andere die moeilijk te achterhalen zijn (omgevingsfactoren).
Sterker nog. Zelfs dingen die aangeboren zijn, zijn daarom nog niet genetisch. We zitten 9 maanden in de baarmoeder, dat heeft ook een invloed op ons.

Zoveel mogelijke invloeden op onze fysiek, maar iedereen roept meteen "genen" als excuus voor slechte gains, terwijl ze niet eens weten waar ze het over hebben.

Over wat je niet kent hou je je mond.

Waarom moeten mensen hun gelijk toch altijd halen op internet? Steek je tijd er niet in, denk gewoon het jouwe. damn

• Topic Starter Topic Starter
nog altijd geen legs gezienQUOTE]

( ik wil gvd wel nog altijd leg-pics zien)

Had wel graag ook een foto van je benen gezien

+1

Ik zie nu een X-aantal ub foto's voorbij komen, maar foto maken van je benen valt niet mee zeker....??

Hij laat zien wat hij wil laten zien en op beoordeeld worden en dat is zijn bovenlichaam. **** benen, niemand ziet ze. Snap echt niet dat jullie daar zo om zeiken, ja de echte bb'ers trainen alles maar de meeste doen het gewoon voor de rest en vooral de chickies en dan maken die beentjes geen **** uit. Over en sluiten

Hij laat zien wat hij wil laten zien en op beoordeeld worden en dat is zijn bovenlichaam. **** benen, niemand ziet ze. Snap echt niet dat jullie daar zo om zeiken, ja de echte bb'ers trainen alles maar de meeste doen het gewoon voor de rest en vooral de chickies en dan maken die beentjes geen **** uit. Over en sluiten
als je het alleen al doet voor de chickies ben je sneu in mijn ogen :)
ikzelf ga naar de sportschool om me beter te voelen
niet voor iemand anders
JWZ!
roger that, over en uit:sd:

HAHAHAHAHA r*tard!!:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

als je het alleen al doet voor de chickies ben je sneu in mijn ogen :)
ikzelf ga naar de sportschool om me beter te voelen
niet voor iemand anders
jwz!
Roger that, over en uit:sd:
+1 ;)

Het is een bodybuilding forum, dat is ook het enige waardoor ik denk dat je dit zo post.

Integendeel zelfs..

Je benen niet trainen 'omdat je het toch niet ziet' vind ik gewoon achterlijk. Zelfde vind ik het trainen voor de chickie's.

Ziet er niet uit een getrainde ub en ongetrainde lb. (totaal geen verhouding.)
En daarbij je benen is de helft van je lichaam, waar dus ook een hoop massa in zit. Dus meer bw, massa verplaatst massa, is dus zwaardere trainingen. Volgens mij werkte het trainen van benen ook testeron verhogend.

Ik wacht je comment hier over wel af. ;)

Mooi fysiek, Jammer van het kuurtje maarja dat is geheel je eigen keus.
Maar 3 maaltijden per dag? Dan is je stoffwiseling eerder erg traag.
Ik wou dat ik zulke progessie boekte met zo weinig vreten.

Het leven is niet eerlijk:(

Integendeel zelfs..

Je benen niet trainen 'omdat je het toch niet ziet' vind ik gewoon achterlijk. Zelfde vind ik het trainen voor de chickie's.

Ziet er niet uit een getrainde ub en ongetrainde lb. (totaal geen verhouding.)
En daarbij je benen is de helft van je lichaam, waar dus ook een hoop massa in zit. Dus meer bw, massa verplaatst massa, is dus zwaardere trainingen. Volgens mij werkte het trainen van benen ook testeron verhogend.

Ik wacht je comment hier over wel af. ;)

Bodybuilding technisch klopt het als een bus.
Alleen het bestaat wel uit meningen. Als hij wil trainen voor de "chickies" wie ben jij om te zeggen dat dat achterlijk is. Als hij benen onbelangrijk acht doet hij dat niet. Het zal er wel niet uitzien en een hoop missen maar je bent baas over je eigen lichaam.

Bodybuilding technisch klopt het als een bus.
Alleen het bestaat wel uit meningen. Als hij wil trainen voor de "chickies" wie ben jij om te zeggen dat dat achterlijk is. Als hij benen onbelangrijk acht doet hij dat niet. Het zal er wel niet uitzien en een hoop missen maar je bent baas over je eigen lichaam.

Ja, daar heb je wel gelijk. ;) Verder is het wat jij ook al zei, mijn mening.
Die ik ook ongezout geef.
Als je bodybuilding gericht kijkt, is het natuurlijk klinkklare onzin om je benen niet te trainen. En vanuit die richting keek ik. ;)

er is weer volop actie zie ik..
ik heb al foto's gemaakt van me benen maar heb een stafoord puppy die mijn laptop laaier en usb kabel heeft gesloopt:@

dus kon em nog niet posten:(

mijn benen zijn niet echt groot.
maar ook niet echt dun.
mijn bovenbenen zijn best wel groot maar moeten nog wel gespierder worden,

vind benen zelf ook wel belangrijk ,al vind ik zelf wel wat ik me benen echt vaker moet gaan trainen.
train ze nu 1 keer in de week.

ga ook niet echt zwaar als ik benen train.
train meer op herhalingen als echt op kracht.

Laatst bewerkt:
Mooi fysiek, Jammer van het kuurtje maarja dat is geheel je eigen keus.
Maar 3 maaltijden per dag? Dan is je stoffwiseling eerder erg traag.
Ik wou dat ik zulke progessie boekte met zo weinig vreten.

Het leven is niet eerlijk:(

misschien heb jij meer geluk in de liefde:P

ik ga niet zo zwaar met squat.
100 kilo 5 setjes en probeer 12 herhalingen per setje te halen.

wil niet echt grote benen.

gewoon gespierd maar niet te.

In ieder geval een eerlijk antwoord. :)
En je traint je benen wel, hoe groot etc. je ze wilt hebben is geheel aan jou natuurlijk.

Quote van me sig:
Bodybuilding i feel is an art, its personalized sculpture. ;)

Het was natuurlijk een geintje van mijn kant, al hoewel ik de mensen die hun benen niet trainen best begrijp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven