XXL Nutrition

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
hakan laat ze toch jongen

hele mooie schouders, zo hoop ik ze ook ooit te krijgen (zonder kuren).
mijn schouders lopen nu echt rampzalig achter.

Altijd dezelfde discussie :D Vind het ook nogal makkelijk om te kuren voor zo'n fysiek, dit had gemakkelijk naturel gekund. Het is complete onzin om te stellen dat dit niet binnen 3 jaar haalbaar is.
Vind de reactie van lifetime kuurder trickster ook erg triest, wss ook erg vroeg begonnen met kuren omdat hij dacht dat het zaligmakend was. Kuren is wel een wondermiddel, zelfs al is je voeding klote zoals bij onze jimmy dan ga je nog vooruit, zie je dat nu nog steeds niet?

Wat maakt het uit of je naturel/niet naturel bent? Als jij gewoon een leuke fysiek hebt waar jezelf trots op bent is het toch goed?

Wat maakt het uit of je naturel/niet naturel bent? Als jij gewoon een leuke fysiek hebt waar jezelf trots op bent is het toch goed?

absoluut +1

maar het probleem is, mensen zonder enige verstand van bb zien zijn fysiek en vinden het knap en mooi, maar zodra ze weten dat het mede dankzij een kuurtje is gekomen is het al gauw van ooh zo kan iedereen het wel en blabla.
ik irriteer me aan dat soort mensen:rolleyes:

Altijd dezelfde discussie :D Vind het ook nogal makkelijk om te kuren voor zo'n fysiek, dit had gemakkelijk naturel gekund. Het is complete onzin om te stellen dat dit niet binnen 3 jaar haalbaar is.
Vind de reactie van lifetime kuurder trickster ook erg triest, wss ook erg vroeg begonnen met kuren omdat hij dacht dat het zaligmakend was. Kuren is wel een wondermiddel, zelfs al is je voeding klote zoals bij onze jimmy dan ga je nog vooruit, zie je dat nu nog steeds niet?
+1 en dan heb je ook nog van die failures die zeggen dat je nog harder moet trainen enz.

:roflol:

absoluut +1

maar het probleem is, mensen zonder enige verstand van bb zien zijn fysiek en vinden het knap en mooi, maar zodra ze weten dat het mede dankzij een kuurtje is gekomen is het al gauw van ooh zo kan iedereen het wel en blabla.
ik irriteer me aan dat soort mensen:rolleyes:

Omdat je het zelf ook doet en omdat het hard is de waarheid onder ogen te komen? Of omdat je het zielig vind dat hij afgezeikt wordt? Volgens mij is diegene met weinig verstand van bb eerder de topicstarter, waarom zou je anders kuren voor zo'n fysiek? Vind je zelf dat je er wel verstand van hebt? Wanneer heb je er verstand van? Beetje nutteloze post zo vind je ook niet?

Omdat je het zelf ook doet en omdat het hard is de waarheid onder ogen te komen? Of omdat je het zielig vind dat hij afgezeikt wordt? Volgens mij is diegene met weinig verstand van bb eerder de topicstarter, waarom zou je anders kuren voor zo'n fysiek? Vind je zelf dat je er wel verstand van hebt? Wanneer heb je er verstand van? Beetje nutteloze post zo vind je ook niet?

nee heb het niet over de mensen op dit board, gewoon mensen in het algemeen die niet aan bb doen.
het is gewoon dat die mensen denken dat je met een kuur niet meer hard hoeft te trainen of eten.
ik heb zelf geen enkel verstand van kuren, en ik kuur zelf ook niet.
ik ben het wel eens met de meesten, dit fysiek is wel haalbaar in 3 jaar naturel.

• Topic Starter Topic Starter
en het blijf maaar dooorgaaaan BLABLABLA

wie beslist of ik te vroeg kuur of niet!!!
ik heb gekuuuurt SO WHAT???

ik heb goeie begeleiding gehad!!!!!
en het heeft geholpen!

hahah dit is echt te grappig gewoon..

welles nietes heel de dag..

oke het is in 3 jaar natuulijk trainen haalbaar?
dus wat?
ik heb het in nog geen half jaar behaald?

heb de korte weg gekozen!!!

get a life

Laatst bewerkt:

andonis

gast..,
ik heb nergens geen verstand van maar tog heb ik me doel bereikt.
ga jij nou maar op bodynet.nl als 3434 verkozen worden voor beachybody haha

:d

andonis

gast..,

Als ik mijn doel gesteld had op 76kg bij 1,76 was ik binnen een jaar klaar en kon ik de rest van m'n leven op onderhoud trainen.
Je stelt geen ruk voor. Je bent niet sterk, je bent niet groot. Je hebt een doel bereikt wat je naturel in dezelfde tijd had kunnen bereiken.

Wel goeie mocrograp moet ik zeggen!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: verb

Ik word hier alleen maar uitgescholden als ik dit zeg :roflol:

Eindelijk eens iemand met verstand, leuk om te zien.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

andonis

gast..,

Je had er natural de discipline niet voor :)
Zo kan iedereen het.

Ik word hier alleen maar uitgescholden als ik dit zeg :roflol:

Eindelijk eens iemand met verstand, leuk om te zien.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Je had er natural de discipline niet voor :)
Zo kan iedereen het.

Heeft hij nu niet diezelfde fysiek?

Dude wat maakt het uit of hij heeft gekuurd of niet? Als ik terug kon in de tijd had ik ook gebruikt na 6maanden training...

Nou hij heeft een doel voor ogen. Wat maakt het 'ons' zeg ik dan maar, dan uit of hij het naturel doet?
Hij zet die foto's hier en wilt toch commentaar dan op zijn fysiek niet over de rest. Leuk dat ie gebruikt heeft en het naturel kon halen, maar mij persoonlijk boeit dat niet. Train gewoon leuk, gebruik wat als je er zin in hebt ook al neemt dat misschien voor andere de fun weg. Het is een individuele sport, sommige die beginnen deadliften ook meer dan ik toen ik begon, is dat dan ook opeens vals of slecht?

??

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Denk je werkelijk dat hij er zelf trots op is?

Ik denk het niet :)
Ik zou het toch niet zijn iig.
Iedereen zijn eigen ding. Ben je trots JimmyNeutron?

Laatst bewerkt:
Als ik mijn doel gesteld had op 76kg bij 1,76 was ik binnen een jaar klaar en kon ik de rest van m'n leven op onderhoud trainen.
Je stelt geen ruk voor. Je bent niet sterk, je bent niet groot. Je hebt een doel bereikt wat je naturel in dezelfde tijd had kunnen bereiken.

Wel goeie mocrograp moet ik zeggen!

is goed jonge haha
hoe weet jij nou of ik sterk ben of niet..?

BINK.NL

mijn doel is niet groot te worden:D
als je even GOED LEEST.

maar jij mag me wel haten..
neem dingen niet echt serieus van mensen met een waardeloos fysiek

zogenaamde beachybody
haha
2 stemmen kreeg die op bodynet beachboy contest!!
dus 1 ding is zeker van mensen als jou trek ik me dus ECHT niks aan!!

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

??

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Denk je werkelijk dat hij er zelf trots op is?

Ik denk het niet :)
Ik zou het toch niet zijn iig.

mensen weten hier dat ik niet sterk ben, dat ik niet trots ben?
REAGEER AUB NIET MEER IN DIT TOPIC!!

mijn doel is niet groot te worden:D

kijk dit is iets dat ik ABSOLUUT niet snap. Kuren doe je imo voor een fysiek als de colemans, cutlers, ... van deze wereld. Niet voor een tenger lichaampje van begin de 80kg (want dat is wat ik hier zie) met niet eens een laag vetpercentage. Wat een trieste mentaliteit. Door zulke ****ers worden mensen die naturel wel iets bereiken, altijd afgeschilderd als leugenaars, en zieligaards omdat ze 'hun gebruik' niet willen toegeven en blijven beweren dat ze naturel zijn. Triest, echt triest.

Maar het is uw lichaam, dus voor mijn part spuit je elke dag een aantal liter anabolen in uw reet, i don't care. ;)

Wou hier gewoon eens reageren omdat er hier blijkbaar heel wat mensen onder de indruk zijn van een lichaam van amper 81kg en dat ze zelf durven denken dat je daar naturel verschillende jaren moet over doen om dat te bereiken. Dan moet je toch wel de slechtste genen ooit hebben en ongelofelijk slecht eten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven