phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
quote ''als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter''
Vind het ook nogal makkelijk om te kuren voor zo'n fysiek, dit had gemakkelijk naturel gekund. Het is complete onzin om te stellen dat dit niet binnen 3 jaar haalbaar is.Wat maakt het uit of je naturel/niet naturel bent? Als jij gewoon een leuke fysiek hebt waar jezelf trots op bent is het toch goed?

Wat maakt het uit of je naturel/niet naturel bent? Als jij gewoon een leuke fysiek hebt waar jezelf trots op bent is het toch goed?
+1 en dan heb je ook nog van die failures die zeggen dat je nog harder moet trainen enz.Altijd dezelfde discussieVind het ook nogal makkelijk om te kuren voor zo'n fysiek, dit had gemakkelijk naturel gekund. Het is complete onzin om te stellen dat dit niet binnen 3 jaar haalbaar is.
Vind de reactie van lifetime kuurder trickster ook erg triest, wss ook erg vroeg begonnen met kuren omdat hij dacht dat het zaligmakend was. Kuren is wel een wondermiddel, zelfs al is je voeding klote zoals bij onze jimmy dan ga je nog vooruit, zie je dat nu nog steeds niet?

absoluut +1
maar het probleem is, mensen zonder enige verstand van bb zien zijn fysiek en vinden het knap en mooi, maar zodra ze weten dat het mede dankzij een kuurtje is gekomen is het al gauw van ooh zo kan iedereen het wel en blabla.
ik irriteer me aan dat soort mensen![]()
Omdat je het zelf ook doet en omdat het hard is de waarheid onder ogen te komen? Of omdat je het zielig vind dat hij afgezeikt wordt? Volgens mij is diegene met weinig verstand van bb eerder de topicstarter, waarom zou je anders kuren voor zo'n fysiek? Vind je zelf dat je er wel verstand van hebt? Wanneer heb je er verstand van? Beetje nutteloze post zo vind je ook niet?

Omdat je het zelf ook doet en omdat het hard is de waarheid onder ogen te komen? Of omdat je het zielig vind dat hij afgezeikt wordt? Volgens mij is diegene met weinig verstand van bb eerder de topicstarter, waarom zou je anders kuren voor zo'n fysiek? Vind je zelf dat je er wel verstand van hebt? Wanneer heb je er verstand van? Beetje nutteloze post zo vind je ook niet?
andonis
gast..,
ik heb nergens geen verstand van maar tog heb ik me doel bereikt.
ga jij nou maar op bodynet.nl als 3434 verkozen worden voor beachybody haha
:d
Altijd dezelfde discussieVind het ook nogal makkelijk om te kuren voor zo'n fysiek, dit had gemakkelijk naturel gekund. Het is complete onzin om te stellen dat dit niet binnen 3 jaar haalbaar is.
Vind de reactie van lifetime kuurder trickster ook erg triest, wss ook erg vroeg begonnen met kuren omdat hij dacht dat het zaligmakend was. Kuren is wel een wondermiddel, zelfs al is je voeding klote zoals bij onze jimmy dan ga je nog vooruit, zie je dat nu nog steeds niet?

andonis
gast..,
ik heb nergens geen verstand van maar tog heb ik me doel bereikt.
ga jij nou maar op bodynet.nl als 3434 verkozen worden voor beachybody haha
:d

Ik word hier alleen maar uitgescholden als ik dit zeg
Eindelijk eens iemand met verstand, leuk om te zien.
---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------
Je had er natural de discipline niet voor
Zo kan iedereen het.
Wat maakt het uit of je naturel/niet naturel bent? Als jij gewoon een leuke fysiek hebt waar jezelf trots op bent is het toch goed?

Iedereen zijn eigen ding. Ben je trots JimmyNeutron???
---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------
Denk je werkelijk dat hij er zelf trots op is?
Ik denk het niet
Ik zou het toch niet zijn iig.
Als ik mijn doel gesteld had op 76kg bij 1,76 was ik binnen een jaar klaar en kon ik de rest van m'n leven op onderhoud trainen.
Je stelt geen ruk voor. Je bent niet sterk, je bent niet groot. Je hebt een doel bereikt wat je naturel in dezelfde tijd had kunnen bereiken.
Wel goeie mocrograp moet ik zeggen!

??
---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------
Denk je werkelijk dat hij er zelf trots op is?
Ik denk het niet
Ik zou het toch niet zijn iig.