XXL Nutrition

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoor dat 19jartige mannetje gaan he. Wetenschap is per definitie afhankelijk van meerdere variabelen. De consistentie en validiteit binnen een wetenschappelijk onderzoek is doorgaans vanuit diverse perspectieven te benaderen en te onderzoeken.

Dat het doorgaans uitwijst dat je op test alleen BETER groeit, jah dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat je met 6kuurtjes een topfysiek hebt. Klootmongooltje met je grote bek.

19jaar en echt een smoel jonge..

quote ''als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter''

Jimmy heeft een goed fysiek. Goed voor de vrouwtjes etcc dus goed gedaan jimmy

Ziet er netjes uit. Hoop zelf zoiets naturel te behalen binnen 5-7 jaar en dan te behouden.
Of je hiervoor kuurt of niet vind ik je eigen keuze. Daar ga ik niet over oordelen.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom iemand daar over zou willen oordelen.

Ik vind het er erg netjes uitzien.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er netjes uit. Hoop zelf zoiets naturel te behalen binnen 5-7 jaar en dan te behouden.
Of je hiervoor kuurt of niet vind ik je eigen keuze. Daar ga ik niet over oordelen.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom iemand daar over zou willen oordelen.

Ik vind het er erg netjes uitzien.

thnx
je hebt dezlefde stats als mij(voor mijn kuur),

thnx
je hebt dezlefde stats als mij(voor mijn kuur),

Ik heb wel een stuk hoger vet% denk ik. Ongeveer 15-16% schat ik op het moment.
Voordat ik begon met trainen was ik echter echt een dikke papz*k zonder enige zichtbare spiermassa. Dit is dus al een hele verbetering :D.

Als ik over een aantal jaar naturel bereikt heb wat jij nu hebt ben ik wel tevreden :).

Dat je ervoor gekuurd hebt is helemaal jouw keuze. Ik snap niet echt dat daar 10 pagina's discussie voor nodig is.

Ik heb wel een stuk hoger vet% denk ik. Ongeveer 15-16% schat ik op het moment.
Voordat ik begon met trainen was ik echter echt een dikke papz*k zonder enige zichtbare spiermassa. Dit is dus al een hele verbetering :D.

Als ik over een aantal jaar naturel bereikt heb wat jij nu hebt ben ik wel tevreden :).

Dat je ervoor gekuurd hebt is helemaal jouw keuze. Ik snap niet echt dat daar 10 pagina's discussie voor nodig is.

ja nouja boeiend wat mensen vinden!
maar ik had het net gelezen ja.
mijn bf is altijd rond de 9% geweest maar als je wat hoger in je bf zit dan raak je het ook wat makkelijker kwijt.
bij de 11/12% gaat het moeizaam ,
maar van 81 naar de 72 kilo is netjes.

goed bezig dan al..
met een paar jaar moet dat helemaal goedkomen:D

;)

Laatst bewerkt:
Legs???

Topic gaat nergens meer over..

Hoor dat 19jartige mannetje gaan he. Wetenschap is per definitie afhankelijk van meerdere variabelen. De consistentie en validiteit binnen een wetenschappelijk onderzoek is doorgaans vanuit diverse perspectieven te benaderen en te onderzoeken.

Dat het doorgaans uitwijst dat je op test alleen BETER groeit, jah dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat je met 6kuurtjes een topfysiek hebt. Klootmongooltje met je grote bek.

19jaar en echt een smoel jonge..

Zijn echte tests geweest, geen wetenschappelijke (hoewel die er ook zijn). Iemand heeft alleen testosteron ingespoten (basis kuurtje dus) en dan alleen push ups en sit ups gedaan, daarna meegedaan aan een natural bodybuilding wedstrijd en hij heeft die gewonnen. Google er maar even naar :) Niets wetenschap ofzo dus, echt werkelijkheid (maar er zijn zoals ik al eerder zijn ook gewoon onderzoeken naar gedaan)

Hahaha :roflol:

Je denkt dus zelf dat de mensen met een topfysiek maar 6 kuurtjes nemen? :roflol:

Het blijft lachen, zo iemand als jij om mee te praten ;)
Jezelf maar proberen goed te praten hé :)

Wat overigens hilarisch blijft is dat je commentaar hebt op mijn leeftijd, terwijl de gemiddelde 19 jarige in het beroepsonderwijs meer verstand heeft dan iemand zoals jij die zegt dat AAS geen wondermiddel is en het niet ZO belangrijk is :roflol:

Hoe denk je zelf dat mensen als Jay cutler, Dorian Yates en zelfs Arnold erbij zouden staan als ze nooit AAS zouden gebruiken? Ze zouden nog niet de helft van de fysiek hebben van nu, en niemand zou ooit van ze gehoord hebben...Het is heel normaal dat mensen die op zo'n niveau aan bodybuilding doen (de top) moeten kuren, en héél erg veel kuren. Daar heb ik niets op tegen. Maar als jij dan gaat zeggen dat AAS maar een klein hulpmiddel is en helemaal geen wondermiddel, dat blijft gewoon hilarisch :roflol: zeker omdat je jezelf gewoon wil goedpraten daarmee ;)

Nooit iets te zeggen over iemand zijn fysiek, maar als het over AAS gaat en het te vroeg gebruik ervan kom je meteen de discussie in gesprongen, dat zegt al veel over jou hoor ;)

Maargoed, ik ga niet eens meer reageren, jij bent te zielig voor woorden.

en @ Jimmy: succes met je trainingen nog

Laatst bewerkt:
Hey JimmyNeutron.

Ik weet niet of ik hier iets mag posten, aangezien ik zelf "amper" 19 ben en dus volgens jullie ook geen mening of dergelijke mag hebben, maar toch dit even; je zegt zelf dat je bent gaan kuren omdat je niet de discipline had om "netjes" te eten en je aan je voeding te houden. Een voedingsschema heb je ook niet gehad. Daarom lijkt het mij, als 19-jarige, logisch dat je er niet het maximum hebt uitgehaald.

Naturel had je dus meer en beter kunnen bereiken, dan je had voor je kuur, right? Right!

Dat je dan beslist voor een kuur te doen, is je goed recht, maar ook heb je zelf weer aangegeven ergens in dit topic, dat je niet goed wist waar je mee bezig was. Je hebt "het kuren" geleerd tijdens je kuur. Op zich geen probleem, je hebt er een fantastisch resultaat mee behaald, maar ook lijkt het mij hier weer logisch, dat je er een beter resultaat mee had kunnen behalen, als je wel wist waar je mee bezig was.

En ook, tijdens je kuur, zeg je zelf, lette je nog altijd niet super goed op je eten, dus nogmaals, beter resultaat had mogelijk geweest.

Zoals Trickster zegt, moet je tijdens je kuren ook nog rekening houden met zoveel andere variabelen en dat heb jij niet gedaan. Dus is het, zoals critmonster dan weer zegt, bij jou wel een wondermiddel geweest. Bij jou is het goed uitgedraaid, omdat je goede genen had? Dus, zoals Trickster dan weer zei, had jij gewoon "geluk" met jou lichaam dat het zo goed is uitgedraaid...

Just my opinion. :)

Nu is er natuurlijk de vraag, who gives a damn?

Mooie post Jorgyboy :). Daar komt het in feite gewoon op neer. Er is hier niemand die zegt dat je geen net fysiek hebt. Maar met goed eten + kuren zou het nog zoveel beter geweest zijn. Maar dat is dan misschien weer niet je doelstelling. Terwijl de meesten die kuren het wel doen om echt groot te worden.

Ik bash je trouwens ook niet Jimmy, je moet gewoon ook een beetje eerlijk zijn tegenover jezelf dat het zoals Jorgy zegt goed is uitgevallen maar dat het zeker naturel ook wel mogelijk was geweest.

Daar ben ik het allemaal ook mee eens. Had zeker beter en efficiënter gekund. Mijn punt is gewoon om mensen hun ogen open te houden en niet dat ze gaan denken dat als mensen kuren minder respect verdienen. Want hoe je het went of keert, het is een HULPmiddel, geen WONDERmiddel.

Vereist nog altijd veel werk. Afhankelijk van je variabelen bepaal je zelf hoe je resultaten kunnen zijn. Maar het is niet even simpel spuiten en groeien, zoals ik blijf zeggen als dat zo zou zijn zou iedereen een kuur of 6 kunnen doen en een wedstrijd draaien. Zo werkt het niet.

Normaal gesproken ist natuurlijk wel training en voeding op orde hebben, naturel doortrainen en dan kuren om verder te komen. Dat is bij iedereen nu eenmaal anders. Gaat er in mijn opinie niet om HOE je iets bereikt, maar WAT je uiteindelijk bereikt. Uiteindelijk wil je een lichaam waar je trots op bent. Maakt niet uit hoe je er gekomen bent.

Daar ben ik het allemaal ook mee eens. Had zeker beter en efficiënter gekund. Mijn punt is gewoon om mensen hun ogen open te houden en niet dat ze gaan denken dat als mensen kuren minder respect verdienen. Want hoe je het went of keert, het is een HULPmiddel, geen WONDERmiddel.

Vereist nog altijd veel werk. Afhankelijk van je variabelen bepaal je zelf hoe je resultaten kunnen zijn. Maar het is niet even simpel spuiten en groeien, zoals ik blijf zeggen als dat zo zou zijn zou iedereen een kuur of 6 kunnen doen en een wedstrijd draaien. Zo werkt het niet.

Normaal gesproken ist natuurlijk wel training en voeding op orde hebben, naturel doortrainen en dan kuren om verder te komen. Dat is bij iedereen nu eenmaal anders. Gaat er in mijn opinie niet om HOE je iets bereikt, maar WAT je uiteindelijk bereikt. Uiteindelijk wil je een lichaam waar je trots op bent. Maakt niet uit hoe je er gekomen bent.

Je hoort mij ook niet zeggen dat het een wondermiddel is. Het vereist juist nog meer werk imo. Je moet hard trainen + goede voeding hebben en dan moet je nog eens serieus opzoekingswerk doen over AAS , juiste doseringen etc etc.. Het is dus gewoon nog een stuk serieuzer als je eenmaal aan AAS begint.

Ik heb ook respect voor mensen die kuren en echt alles op een rijtje hebben en er gewoon naar leven. Daar kan je alleen maar respect voor hebben.

Maar dat was bij Jimmy , laten we eerlijk zijn, niet het geval. Maar het is toch goed uitgevallen.

Over dat laatste stukje ben ik het maar deels eens, dat is een beetje persoonlijke mening, de weg ernaartoe als naturel is langer vergt soms nog meer discipline en is soms ook gewoon onhaalbaar. Maar dat is persoonlijke mening, ik ga daar ook niet over uitwijken. Het einddoel is zeker erg belangrijk maar de weg ernaartoe ook, voor jezelf dan vind ik.

Mijn bescheiden reactie ivm de fysiek, ga niet in op de rest van de discussie...

Overall vind ik het resultaat goed. (je fysiek heeft veel weg van die van mijn broer). Had wel graag ook een foto van je benen gezien. Nu wel goed blijven eten en trainen zodat je het ook behoudt...

Hey JimmyNeutron.

Ik weet niet of ik hier iets mag posten, aangezien ik zelf "amper" 19 ben en dus volgens jullie ook geen mening of dergelijke mag hebben, maar toch dit even; je zegt zelf dat je bent gaan kuren omdat je niet de discipline had om "netjes" te eten en je aan je voeding te houden. Een voedingsschema heb je ook niet gehad. Daarom lijkt het mij, als 19-jarige, logisch dat je er niet het maximum hebt uitgehaald.

Naturel had je dus meer en beter kunnen bereiken, dan je had voor je kuur, right? Right!

Dat je dan beslist voor een kuur te doen, is je goed recht, maar ook heb je zelf weer aangegeven ergens in dit topic, dat je niet goed wist waar je mee bezig was. Je hebt "het kuren" geleerd tijdens je kuur. Op zich geen probleem, je hebt er een fantastisch resultaat mee behaald, maar ook lijkt het mij hier weer logisch, dat je er een beter resultaat mee had kunnen behalen, als je wel wist waar je mee bezig was.

En ook, tijdens je kuur, zeg je zelf, lette je nog altijd niet super goed op je eten, dus nogmaals, beter resultaat had mogelijk geweest.

Zoals Trickster zegt, moet je tijdens je kuren ook nog rekening houden met zoveel andere variabelen en dat heb jij niet gedaan. Dus is het, zoals critmonster dan weer zegt, bij jou wel een wondermiddel geweest. Bij jou is het goed uitgedraaid, omdat je goede genen had? Dus, zoals Trickster dan weer zei, had jij gewoon "geluk" met jou lichaam dat het zo goed is uitgedraaid...

Just my opinion. :)

Nu is er natuurlijk de vraag, who gives a damn?

klopt, heb je gelijk in.

ik had er naturel eerst nog meer uit kunnen halen,
maar het eindfysiek waar ik naar streef blijft hetzelfde,

heb mensen in me buurt die veel ervaring hebben met AAS gebruik en daar heb ik veel hulp van gehad.

heb idd wel ''geluk'' gehad.
zit wel een beetje in de genen denk ik zelf ook.

het had bij iemand anders met andere genen heel ander uit kunnen pakken.
maar dit is een wijze les voor mij.
heb nu NIET zoiets van ohw dit ging vrij makkelijk en zo zal ik het de volgende keer ook weer doen(ookal komt er geen volgende keer)

het komt een beetje laks over hoe ik het heb gedaan allemaal en heb bereikt, maar heb er wel superhard voor getraind en mijn best gedaan het maximale eruit te halen.
de reden waarom ik soms niet optimaal op mijn eten enz kon letten heeft te maken met mijn levensstijl.

ben bijna nooit thuis en dan word het al een stuk lastiger om op je voeding te letten.
maar nu de laatste 2 maanden gaat het allemaal goed!
let goed op me voeding, als ik ergens heen ga zorg ik dat ik een bak met eten meenem

dus ik heb eigenlijk echt in de praktijk me ervaring opgedaan,

je kan wel heel veel lezen maar uiteindelijk zul je het tog in de praktijk uit moeten voeren..
en ik ben dit meer tijdens mijn kuur gaan doen,

Gelukkig is het goedgekomen en heb ik tog veel geleerd

en wat betreft de AAS
dosering enz

daar heb ik me nooit druk om hoeven te maken.vriend van me weet alles van AAS en die zet alles bij mij en weet letterlijk ALLES van AAS.
Alleen apotheekspullen, Nieuwe naalden
heb goed opgelet tijdens het zetten.
ben zelf geen voorstander van het zelf injecteren,

hoewel ik voor mijn kuur idd weinig op de hoogte was van AAS.
heb me laten inleren ipv het lezen op inet zelf.
dat ben ik meer tijdens mijn kuur gaan doen

ben niet zomaar ergens een kuurtje gaan kopen en op eigen houtje gaan kijken hoe en wat ik het beste kon gaan doen,
heb wel echt een begeleiding bij mijn kuur gehad, dat scheelt heel erg veel

Laatst bewerkt:
Mooie post Jorgyboy :). Daar komt het in feite gewoon op neer. Er is hier niemand die zegt dat je geen net fysiek hebt. Maar met goed eten + kuren zou het nog zoveel beter geweest zijn. Maar dat is dan misschien weer niet je doelstelling. Terwijl de meesten die kuren het wel doen om echt groot te worden.

Ik bash je trouwens ook niet Jimmy, je moet gewoon ook een beetje eerlijk zijn tegenover jezelf dat het zoals Jorgy zegt goed is uitgevallen maar dat het zeker naturel ook wel mogelijk was geweest.

Het is idd naturel behaalbaar.
heb het alleen nog niet veel gezien.
en kost dat vele jaren.
heb gekozen voor de korte weg.

zwaarder als 80 kilo wil ik NIET worden

ik kom van de 72 kilo
en om van de 72 kilo naar de 80 kilo droog te gaan is tog een hele optie.
ik was 80.5 kilo met wat vocht
ben de vocht nu kwijt en ga nu proberen na de 80 kilo te klimmen puur op spiermassa,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven