AndroidHealthClinic

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kuurtje gedaan, naja toch een stukje minder respect.

In 3 jaar tijd kan dat prima zonder kuur!

ben ik het niet mee eens
dat je in 3 jaar dit resultaat kan boeken..

licht aan je fysiek teneerste

mensen die ik al 3 jaar serieus zie trainen komen er toch nog niet in de de buurt

kan ook aan mij liggen..

en je ziet maar weinig mensen die 3 jaar aan 1 stuk TRAINEN

velen haken even een tijdje af en zijn dan trug bij af en hebben zoiets van ik mot weer eens gaan trainen..

kijk eens bij de topics en staan gasten tusssen van 65 kilo

Ja, kerels die pas beginnen en niet zo zielig zijn om meteen te gaan kuren omdat ze te lui zijn om te eten :roflol:

Kuurtje gedaan, naja toch een stukje minder respect.

In 3 jaar tijd kan dat prima zonder kuur!

+1

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

ben ik het niet mee eens
dat je in 3 jaar dit resultaat kan boeken..

licht aan je fysiek teneerste

mensen die ik al 3 jaar serieus zie trainen komen er toch nog niet in de de buurt

kan ook aan mij liggen..

en je ziet maar weinig mensen die 3 jaar aan 1 stuk TRAINEN

velen haken even een tijdje af en zijn dan trug bij af en hebben zoiets van ik mot weer eens gaan trainen..

Mijn neef traint nu 2 jaar en heeft (no offence) een betere fysiek dan jou, natural.

In mijn gym zit een kerel die 4 jaar traint, waarvan 1 jaar met alleen machines, helemaal natural, met een enorm goede fysiek

Mijn vroegere trainingspartner trainde 6 maanden, heeft dan gekuurd en had na een jaar een fysiek die veel beter was dan de jouwe..

en zo kan ik nog een hele hoop voorbeelden geven.

Kijk maar eens even rond in de fotosectie hier, zijn zat kerels die amper 2 jaar trainen en toch een geweldige fysiek hebben opgebouwd zonder te kuren. Daar heb ik respect voor.

Ik wil je niet afbreken ofzo, maar je moet jezelf niet als een god gaan beschouwen, al zeker niet omdat je bent gaan kuren als uitweg, niet als ondersteuning ;)

Laatst bewerkt:
Kijk maar eens even rond in de fotosectie hier, zijn zat kerels die amper 2 jaar trainen en toch een geweldige fysiek hebben opgebouwd zonder te kuren. Daar heb ik respect voor.

En wie zegt dat die informatie klopt?

In 2 jaar heb je geen groot fysiek opgebouwd, tenminste niet met goede massa EN droog.

Laat eens wat voorbeelden zien wie/wat je bedoeld.

jimmyneutron wat is je BF%?

wat een loserforum is dit hier toch??? 80.5kg voor 1.78m dat niet eens zo droog is, daarvan is iedereen onder de indruk? Ik dacht dat het hier dutchbodybuilding heet, bij bodybuilding stel ik mij toch minstens +100kg voor 1.78m aan een lager vetpercentage voor.

Haha , jij bent een uitzondering verb. Maar 1.78 met 80kg @8% ( ik wil gvd wel nog altijd leg-pics zien) is wel netjes hoor. Als het naturel is , maar ik verwacht idd ook meer van mensen die kuren.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

In 2 jaar heb je geen groot fysiek opgebouwd, tenminste niet met goede massa EN droog.

Hangt er weer vanaf wat je bedoelt met ''groot''. Maar als naturel kan je in 2 jr toch een aardig fysiek opbouwen.. Toch zeker in de ogen van jan modaal. Natuurlijk zitten we hier op een BB-forum en dan zijn er altijd mensen die groter en sterker zijn.

dat wil ik oook wel eeens zien.

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Ja, kerels die pas beginnen en niet zo zielig zijn om meteen te gaan kuren omdat ze te lui zijn om te eten :roflol:

+1

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Mijn neef traint nu 2 jaar en heeft (no offence) een betere fysiek dan jou, natural.

In mijn gym zit een kerel die 4 jaar traint, waarvan 1 jaar met alleen machines, helemaal natural, met een enorm goede fysiek

Mijn vroegere trainingspartner trainde 6 maanden, heeft dan gekuurd en had na een jaar een fysiek die veel beter was dan de jouwe..

Ik wil je niet afbreken ofzo, maar je moet jezelf niet als een god gaan beschouwen, al zeker niet omdat je bent gaan kuren als uitweg, niet als ondersteuning ;)

mezelf als god beschouwen?

dit is het fysiek wat ik WIL
ik wil niet groter worden!!

wat jullie willen of naar streven moeten jullie zelf WETEN,

ik heb bereikt wat ik wil en dat is het belangrijkste volgens mij

groter als dit hoef ik niet te wordenn

:D

bedankt

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

+1

en over dat ik het gekuurt of jij je volgens mij niet druk te maken..
ga een post in een topic waarin het iemand wel interesseert wat je te melden hebt

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

+1

en over dat ik het gekuurt of jij je volgens mij niet druk te maken..
ga een post in een topic waarin het iemand wel interesseert wat je te melden hebt

en iemand van 19 jaar hoeft mij niet te vertellen hoe of wat,

ik ben ook van mijn zelf heel erg sterk ik kan mijn lepel optillen en ermee gaan eten

Voor zo'n fysiek heb je dus gekuurd? Ik dacht dat kuren voor mensen was die niet meer vooruitgang konden boeken:S

Maarjah goeie lichaam!

Laatst bewerkt:
Voor zo'n fysiek heb je dus gekuurd? Ik dacht dat kuren voor mensen was die niet meer vooruitgang konden boeken:S

Maarjah goeie lichaam!

vooruitgang kun je ALTIJD nog wel boeken..
al gaat het met de tijd steeds langer duren

veel mensen doen het als ze echt op de punt zitten dat ze vinden dat ze maximaal zijn gegroeid,,
maarja dat vind ik oook onzin

want zelf dan kun je nog groeien..
dus waar ligt de grens om te besluiten van : nu ga ik kuren.

je hebt jarenlang goed gesport je let goed op je voeding bent al veel gegroeid,
is dat het punt dat je zegt ik ga kuren?
zelfst dan kun je tog nog kilo;s en spieren pakken met de maanden/jaren?

.....?
ik heb jarenlang gesport ben vanaf de 63 kilo gekomen.
dus voor mij was bij de 72 kilo het punt om te zeggen ik ga nu een kuur nemen..

Jimmy niet reageren joh op dat soort gasten..je ziet er toch goed uit en als je zelf maar tevreden bent...iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet en elkaar in hun waarde laten

Jimmy niet reageren joh op dat soort gasten..je ziet er toch goed uit en als je zelf maar tevreden bent...iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet en elkaar in hun waarde laten

thnx
..
ja daarom
maar je hebt altijd mensen die het beter weten,,
heb niemand geen info gevraagd over hoe dingen te doen.
:D

Laatst bewerkt:
ben nu aan het droogtrainen
gewicht is nu 79 kilo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben nu anderhalf kilo kwijt..

buik ook goed aan het aanpakken nu,

ben nu aan het droogtrainen

Goed droog.

Je staat er goed bij! :)

thnx

probeer mijn bf naar de 9% te brengen met een gewicht van 78/79

daar tussenin ong

wat een loserforum is dit hier toch??? 80.5kg voor 1.78m dat niet eens zo droog is, daarvan is iedereen onder de indruk? Ik dacht dat het hier dutchbodybuilding heet, bij bodybuilding stel ik mij toch minstens +100kg voor 1.78m aan een lager vetpercentage voor.

Amen

by the way , soortgelijke fysiek haalde ik op 5 jaar naturel en zelfs beter,maar hangt natuurlijk af van de genen, zoals TS zegt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven