MuscleMeat

Mijn schema, een aantal vragen..

The Mastodon

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
76kg
Vetpercentage
9%
Beste DutchBodybuilding,

Ik train nu al 4 maanden met het volgende schema gemaakt door een instructeur van mijn sportschool;

Maandag en Donderdag; brost, triceps, benen en buik.

1) 5 min roeien (Warming up)

2) Bankdrukken (3x10)

3) Peck deck flys (3x10)

4) Bankdrukken dumbbells (3x10)

5) Bankdrukker anders (3x10)
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit idee

6) Dumbbell French press (3x10)

7) Kniebuiging (3x10)

8) Leg press (3x10)

9) Buikspieren (3x25)

10) Rotary torso (3x10)

11) 5 KM Fietsen (cooldown)

Dinsdag, Vrijdag; rug, biceps, schouders en buik.

1) 5 min roeien (Warming up)

2) Lat machine (3x10)

3) Hoge pulley (3x10)

4) Lage rugspieren (3x10)

5) Scott bank-halter curl (3x10)

6) Dumbbells contracties (3x10)

7) Zijwaarts heffen-staand (3x10)

8) Afwisselend dumbbell heffen (3x10)

9) Buikspieren (3x20)

10) Rotary torso (3x10)

11) 5 KM Fietsen (cooldown)

Ik heb alleen het idee dat ik niet veel vooruitgang maak, ik bankdruk bijvoorbeeld nu 30 kg, en ik ga daarmee echt heel langzaam mee vooruit. Ik begon echter wel met 15 kg.

Wat ik ook niet snap is waarom je alle spieren wel moet afwisselen maar je buik niet, die moet ik elke keer trainen.. je buik is toch ook gewoon een spier?

Ik wil graag trainen op kracht, ik ben nu 190 lang en weeg 73 kg en 19 jaar, mijn vet percentage is 5%. Ik heb echter wel een klein buikje dat vetmeet apparaat werkt volgens mij niet echt goed...

Dus ik hoop dat jullie goede tips voor mij hebben, alvast bedankt.

borst: 1 drukoefening minder doen
triceps: 1 oefening erbij doen
rug: hoge pulley eruit en roeioefening erbij
schouders: afwisselend dumbbell heffen (bedoel je frontraises?) eruit en oefening voor achterkant erbij.
en hou je niet vast aan 3 x 10
voor kracht kan je ook 3 x 5 doen

Beste DutchBodybuilding,