MuscleMeat

mijn schema met een vraag!

vossr

Novice
Waardering
0
Ik heb dit net al gepost in het topic waar ik me heb voorgesteld.
Maar ik las dat het hier eigenlijk hier hoort dus nogmaals.

Dit post ik omdat ik op vier dagen mijn borst train wat natuurlijk nooit goed kan zijn , maar volgend de sportschool (opgeleide mensen) is het goed om een prikkel aan die groep te geven de dag erna.
Nu heb ik ook nooit last van spierpijn maar toch is het tegen de principes in.

Mijn schema is zo: Maandag en Donderdag

BORST: 1/15 1/12 1/10
recht 7,5 10 12
hoog 7.5 7.5 10
Pack deck 25

Schouders 3/10
sholderpress 20
frontr. 4r 5
suprightrow 7

Biceps 3/10
Biceps 9
barbellc. 3
hammerc. 9

BUIK 1/30
recht
schuin 4r
hielpunch club

Schema 2 Dinsdag en Vrijdag
Benen 3/10
zitpr 100
legc. 20
legex 15
kuiten 70

Borst 3/10 (HIER DUS WEER)
P.D. 25
zyflyes 9

Triceps: 3/10
tripull 15
achterw.tripull 15

Rug 3/10
lattp 35
small row 30
w.row 25

alle reacties suggesties zijn welkom

Ik zie ten eerste al geen bankdrukken, squat en geen deadlift. En borst 4x pw heeft ook geen zin.

• Topic Starter Topic Starter
bankdrukken doe ik wel dat is de bovenste (borst) dus schuin en recht

vossr zei:
bankdrukken doe ik wel dat is de bovenste (borst) dus schuin en recht
oke, Dat recht en schuin snapte ik inderdaad niet, maar je moet deadlift bij rug gaan doen, en squat bij benen. Dat zijn toch echt wel de basisoefeningen.
Voor de rest ziet het er best wel aardig uit. Denk erom dat je niet overtrained, omdat je alles 2x pw doet, maar gewoon niet elke keer tot failure gaan.

Hoe lang train je eigenlijk al ??

sind 4 weken excact!
ps de forum tijd klopt niet kan dat verandert worden?

vind het wel al een zwaar programma voor een beginneling 4x in de week 4groepenpff is wel heavy heb je hierbij ook een voedingsschema gehad ??

Nee geen voedingsschemagekregen zou het wel graag willen, voor wat meer rendement ,het zogenaamde bulken ik ben namelijk opbouwende.
Ik ben 1.83 en 75 kilo ecto.
Kan ik ergens een voedingsschemavinden?
Is het nodig? en zo nee wat kan ik vooral wel gewoon veel eten?

Lees even in de voedingssectie, en stel daar een sqchema op(wat je nu eet en al), wij helpen je wel;)

Aan je trainingsschema schort er wel wat.
Hoeveel keer per week wil je je spiergroepen trainen, 1x? 2x?

je traint nu 4x in de week als ik het goed heb , toch. kan beter naar mijn mening max 2 spiergroepen per training nemen dan . schema van18fitie is ook goed , hoe lang train je nu per training ?/

Dat schema ziet er indd goed uit paar dingen zijn me niet geheel duidelijk maar dat komt wel goed denk ik.
@JAXX ik train nu ongeveer 1,5 uur per schema het schema met bankdrukken duurt iets langer.

vossr zei:
Dat schema ziet er indd goed uit paar dingen zijn me niet geheel duidelijk maar dat komt wel goed denk ik.
@JAXX ik train nu ongeveer 1,5 uur per schema het schema met bankdrukken duurt iets langer.
is wel erg lang voor een beginner

1,5 uur is ok, ik zou ook gaan voor UB/LB 2x per week de spieren belasten en iets minder oefeningen doen per dag per bodypart.

Natuurlijk niet 4x per week borst, je zal zien dat je kromtrekt, Disbalans tussen borst en rugontwikkeling zorgt ervoor dat je schouders naar voren gaan staan!

Terug
Naar boven