XXL Nutrition

Mijn schema

3466kcal, bulken neem ik aan?

Goede productkeuzes, maar eiwit is echt overkill. 250gr max is echt méér dan genoeg. Weet niet hoe je op meer vetten zou reageren, maar zou eiwit dan omlaag brengen en vet verhogen zodat je op hetzelfde aantal kcal uitkomt of iets lager.

Zou ook wat meer fruit eten, in elk geval voor en na de training. Misschien ook een handig tipje, mix voor je training maar 20gr whey met 200gram magere kwark. Zo heb je een wat tragere afgifte van aminozuren tijdens de training en ben je wat minder snel catabool ivm weinig/geen koolhydraten in die maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
3466kcal, bulken neem ik aan?

Goede productkeuzes, maar eiwit is echt overkill. 250gr max is echt méér dan genoeg. Weet niet hoe je op meer vetten zou reageren, maar zou eiwit dan omlaag brengen en vet verhogen zodat je op hetzelfde aantal kcal uitkomt of iets lager.

Zou ook wat meer fruit eten, in elk geval voor en na de training. Misschien ook een handig tipje, mix voor je training maar 20gr whey met 200gram magere kwark. Zo heb je een wat tragere afgifte van aminozuren tijdens de training en ben je wat minder snel catabool ivm weinig/geen koolhydraten in die maaltijd.

Bulken niet echt. Het doel is vvm wat verhogen en het vetpercentage wat te verlagen (ja dat doe ik gewoon tegelijk.. :D )

In plaatst van tonijn neem ik 2 keer in de week gerookte zalm, voor de vetten. 300gr eiwit vind ik trouwens vrij normaal, zeker geen overkill ;)

Ik neem 3 uur voor m'n training de laatste koolhydraten, dus kan geen fruit voor m'n training nemen. Voor het trainen neem ik trouwens nog bcaa poeder, maar heb niet alle supps erbij gezet.

ga je 14 oktober ook nog mee doen?:)

Nee dit jaar geen wedstrijden. Heb het met bepaalde dingen erg druk gehad. Daarbij komt ook nog dat ik eerst wat meer massa wil. Dus misschien volgend jaar....

100 gram kip 31 gram eiwit??? wat voor kip eet jij??

haal daar maar 10 gram eiwit vanaf..

dus dan nog minder eiwitten in een stuk van 100 gram ;)

321gram eiwitten, lekker!!
Zien hoe je erop reageert, kan je het aan= volhouden!
Ik ben een voorstander van veel eiwit

Voedingswaarde van 100 gram kipfilet, bereid: eiwit 31 gram.

ok, dus je neemt ca. 150 gram rauwe kipfilet.. Het viel gewoon op. Voedingswaarde van rijst en havermout zijn wel per ongekookt product

ok, dus je neemt ca. 150 gram rauwe kipfilet..

Inderdaad. Kipfilet moet je wegen na dat je het gebakken hebt ivm vocht wat eruit gaat. De ene slager spuit meer vocht in z'n kippen dan de andere. Zelfde als dat je rijst moet wegen voordat je het kookt omdat daar vocht in trekt...

en wat gebruik je dan om mee te bakken? :)

Ik koop kippenborstfilet bij de Lidl. Geen of amper vocht in.. 22 gram eiwit per 100 gram (ongekookt)

Terug
Naar boven