XXL Nutrition

Mijn testikels zijn een stuk groter geworden en doen soms pijn

• Topic Starter Topic Starter
Oké allemaal, ik ben vanmiddag naar de doktor geweest, mijn vrouwlijke doktor heeft even aan mijn ballen gevoeld en zei meteen dat het een ontsteking is, een bijbalontsteking, niets ernstig.

Ik heb een antibiotica kuur gekregen voor drie weken, dan moet het vanzelf overgaan.

In iedergeval bedankt voor jullie steun :D

Navy zei:
Bij mij zijn de aderen naar me ballen (of buizen, weet ik veel hoe ik het moet noemen) opgezwollen, en aan het einde van elke bal zit nog kleine opzwelling van een 7mm ofzo, nou weet ik niet of dit altijd zo is geweest, heeft iemand dit weleens gehad?

greetz
Ik heb wel eens een cyste gehad daar... maar jij hebt het over 2 lijkt me stug dat het dan cystes zijn...

ccnp zei:
Oké allemaal, ik ben vanmiddag naar de doktor geweest, mijn vrouwlijke doktor heeft even aan mijn ballen gevoeld en zei meteen dat het een ontsteking is, een bijbalontsteking, niets ernstig.

Ik heb een antibiotica kuur gekregen voor drie weken, dan moet het vanzelf overgaan.

Dat valt reuze mee dan gelukkig... :)

ccnp zei:

hey bro,

okay succes ermee...een kennis van me heeft het ook eens gehad..idd wat antibiotica en je bent zo weer het mannetje..

Grt. Rico

nasty^PhysIc zei:
pff nee gelukig nie, maar jij hebt er zelf ook geen k*t verstand van. Het zou toch kunnen? ik vertel/vraag alleen maar, naar de realiteit.

net alsof we zo blij moeten zijn met jou bro..

je bent een lompe boer, daar blijf ik bij..als je ergens geen verstand van hebt moet je niet reageren.

Rico

kan dat een gevolg zijn van kuren vraag ik me af...
heeft ze daar niets over gezegd?

Navy zei:
Bij mij zijn de aderen naar me ballen (of buizen, weet ik veel hoe ik het moet noemen) opgezwollen, en aan het einde van elke bal zit nog kleine opzwelling van een 7mm ofzo, nou weet ik niet of dit altijd zo is geweest, heeft iemand dit weleens gehad?

greetz

Heb zelf wat spataderen op mijn ene bal zitten..is gevolg van zwaar tillen. Denk dat het voor jou ook wel zal gelden. Je kunt ze laten verwijderen maar ze leveren geen direct gevaar op. Ik laat ze lekker zitten :cool:

De ballen, Jugger ;)

ccnp zei:

betters, toch lijkt me dat vreemd een vrouwlijke dokter, die naar je zaakie moet loeren.

njoy de kuur, hopen dat het over gaat. ;)

nasty^PhysIc zei:
betters, toch lijkt me dat vreemd een vrouwlijke dokter, die naar je zaakie moet loeren.

njoy de kuur, hopen dat het over gaat. ;)
best niet doen als je in een test kuur zit, want dan zou het wel eens mis kunnen lopen :D (als ze er wat leuk uitziet toch :p)

enrico zei:
best niet doen als je in een test kuur zit, want dan zou het wel eens mis kunnen lopen :D (als ze er wat leuk uitziet toch :p)

nou ik krijg hem dan nie omhoog hoor, veel te zeneuwachtig, straks zegt ze '' Jezuss wat een grote heb jij ' sja.. wat moet je dan zeggen :cool: " i know'' ??

Navy zei:

greetz
buizen=zaadleiders en opzwelling=bijbal ?
de normale anatomie dacht ik :)

in ieder geval goed afgelopen voor ccnp, das het belangrijkste :)
wat kan de oorzaak zoal zijn of deel je dat liever niet mee? :D

• Topic Starter Topic Starter
Hope zei:
in ieder geval goed afgelopen voor ccnp, das het belangrijkste :)
wat kan de oorzaak zoal zijn of deel je dat liever niet mee? :D

De oorzaak volgens de doktor is niet bekend, iedere man krijgt hier één keer in zijn leven last van.

Terug
Naar boven