XXL Nutrition

Mijn testikels zijn een stuk groter geworden en doen soms pijn

ik heb ook wel eens een beetje steken in mijn bijbal. Ik dacht dat dat wel normaal was.

@Navy komt waarschijnlijk dat je meer met je ballen bezig bent tijdens en na het kuren dan wanneer je nooit gekuurd hebt. Tenminste dat denk ik. Gelde voor mij wel zo.
Misschien een tip voor beginnende kuurders, inspecteer eerst je ballen goed voordat je gaat kuren. Zo voorkomm je misverstanden achter af!! :D

hehe das een goeie, zo ook je tepels, anders ga je opeens alleemaal knobbeltjes en dingetjes voelen waar je eerst nooit naar voelde (formuleer ik het zo goed :D )

goed nieuws in ieder geval bro !

DvO zei:
Ik ga dus snel van dokter wisselen he :D
juist! als je tenminste 1 keer in je leven een bijbalontsteking krijgt dan wil je niet dat een oude, naar koffie ruftende vent aan je noten gaat zitten voelen, dan vallen ze er van schrik af. Dus snel naar een vrouwelijke dokter. :D

B.B.Junkie zei:
ik heb ook wel eens een beetje steken in mijn bijbal. Ik dacht dat dat wel normaal was.

@Navy komt waarschijnlijk dat je meer met je ballen bezig bent tijdens en na het kuren dan wanneer je nooit gekuurd hebt. Tenminste dat denk ik. Gelde voor mij wel zo.
Misschien een tip voor beginnende kuurders, inspecteer eerst je ballen goed voordat je gaat kuren. Zo voorkomm je misverstanden achter af!! :D
huh ik dacht dat je natural was?

• Topic Starter Topic Starter
Bro's , Alles is weer bij mij in orde, heb geen last meer van een verschikkelijke grote zak, die bij bal onsteking is gelukkig over.
Alleen jammer dat ik nu nog twee weken antibiotica moet slikken, mag helaas niet stoppen, want dan komt het terug.

Jullie weten in iedergeval wat jullie moeten doen , als het jullie overkomt :D

ccnp zei:
Bro's , Alles is weer bij mij in orde, heb geen last meer van een verschikkelijke grote zak, die bij bal onsteking is gelukkig over.
Alleen jammer dat ik nu nog twee weken antibiotica moet slikken, mag helaas niet stoppen, want dan komt het terug.

Jullie weten in iedergeval wat jullie moeten doen , als het jullie overkomt :D
:thumbs:

Terug
Naar boven