MuscleMeat

Mijn trainingsschema en dieet

buddhist

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m88
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Beste mensen,

Als nieuweling op dit forum moet ik me misschien eigenlijk even voorstellen en dat wil graag doen adhv mijn doelen, schema's en dieet... ik ben erg benieuwd naar jullie feedback.

Ik ben een man van 32 jaar, ongeveer 85 kilo zwaar en 1,88 m lang. Ik train al een paar jaar af en toe, maar sinds enkele maanden (3 ofzo) echt serieus en ook lettend op mijn voeding. Ik heb meerdere doelen, waarvan ik me sowieso al afvraag of deze tegelijkertijd gerealiseerd kunnen worden: grotere spieren krijgen, sterker worden, afvallen. Lijkt me wel toch?

Ik train thuis. Ik beschik over dumbbells met gewichten, een ez-curl bar, een yogabal, een pullupbar en een hometrainer (fiets). Mijn schema op dit moment is:

Dag 1: Borst/triceps/schouders

--> Fruit en whey shake

10 minuten fietsen
Pushups
Flat chest press (met ez curl bar - op de grond)
Incline chest press (met ez curl bar - op de bal)
Decline chest press (met ez curl bar - op de bal)
Military press (met ez curl bar - staand)
10 minuten fietsen

--> Dextro Juice en Whey Shake

Dag 2: Onderrug en benen

--> Fruit en whey shake

10 minuten fietsen
Good Mornings (met ez curl bar)
Back Squats (met ez curl bar)
Forward Lunges (met ez curl bar)
Calf Raises (met dumbbell op een traptrede)
10 minuten fietsen

Dag 3: Bovenrug en biceps

--> Fruit en whey shake

10 minuten fietsen
Chinups (pullupbar)
Staande barbell curls (ez curl bar)
Afwisselende dumbbell curls (dumbbells)
10 minuten fietsen

Dag 4: Rustdag

Qua dieet combineer ik dit alles met veel fruit, groente, rauwkost, nootjes, hennepzaad, lijnzaad, olijfolie, wheyshakes, rijst, aardappels, pasta, vitaminepillen. Ik zorg dat ik elke 2 a 3 uur iets eet. (Ik ben overigens vegetariër, vandaar dat je nergens kip of vis ofzo ziet staan...)